Jos joku suunnittelee vastaavaa, niin miettikää 2 kertaa, on nimittäin semmonen projekti. Omassa varsinkin kun ei kyseisiä osia oltu varmaan koskaan vaihdettu. Kolinasta päätellen ainakaan.
Osien hinnaksi jäi (epämääräisiä tutunkauppa-reittejä pitkin) 460€. Mitähän sitten tuli oikeesti säästettyä töissä? Varmaan joku osaa asiaa valaista.
Ilman rälläkkää ja 2 metrin jatkovartta hommasta ei selvinnyt, puhumattakaan raidetangon sisäpäätä varten tarkoitetusta erikoistyökalusta, jonka onneksi sain korjaamolta lainaan. Ei ois ihan lintupihdeillä irronnu, oli sen verran tiukassa.
Ja täytyy sen verta todeta että ylätukivartta ei saa irti irroittamatta koko iskaritolppaa.

Koiranluut eli siis vakaajan yhdystangot ei siis ilman rälläkkää irronnu, mutta onneks ei sen isompia "metallitöitä" tarvinnu tehdä.
Kun vielä onneks firman puolesta on säätövehkeet, niin sekin puoli on kunnossa. Ja hyvä mieli tuli, on nimittäin niiiin herkku ajaa nyt. Ohjaus tottelee kuin unelma ja vaste on aivan uskomattoman tarkka.
Ja eiku toimeen kaikki, tee-se-itse mies osaa!

