Ehdin nyt vähän tarkemmin testailemaan ilmiötä: oikealle kääntyessä nimenomaan kaasuttaessa, kuskin puolen etunurkka uppoaa kuin suohon. Melkoisen häijy tunne, vähän niinkuin tyhjän päälle astuisi / rengas kaatuisi alle. Vasemmalle kääntyessä ei vastaavaa ole - kallisteleehan tuo toki mutta paljon hillitymmin. Hidasteissa ei etupään niiauksessa ole minusta eroa, eikä käsin painelemallakaan huomaa. Rengaspaineet on tarkistettu ja kunnossa on. Kuskin puolen etupyörän otin irti (oli oma shownsa kun ei meinannut tämmöisen rimpulan elopaino riittää avaamaan pultteja auton oman rengasavaimen kanssa
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Rengasjumpan jälkihiessä tuli semmoinen teoria mieleen että voisko pieleen menneet ohjauskulmat aiheuttaa tuommoista? Siis jos kuskin puolen etupyörä kääntyy paljon jyrkemmin kuin toinen niin normaalia enemmän painetta tulee sille puolelle ja niiaa siten syvempään. Vai meneekö nyt vaan ohjausgeometria ja jousituksen ym toiminta kilometrillä atk-nörtin käsityskyvyn yli?
![grin :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ideoita / teorioita / kommentteja? Jonkun sortin pajalle tuo täytyy viedä tutkittavaksi mutta mahtaako maksaa aikaa ja vaivaa käydä ensin tarkistamassa + säätämässä ne ohjauskulmat?