Laku kirjoitti:
Tytär bongaili vaimon vanhan limen vihreän 147:n GES:sin Hervannan Valtaväylällä neljän pintaan tiistaina tumman nuoren miehen ohjastamana.
Se olin sitten minä...Luultavasti tarkoitti tumma hiuksista, kun en nyt mielestäni ole kovin paljon ruskettunu
Tere vaan sinä joka tulit vastaan hämeenkadun päässä seitsemältä viininpunaisella 155:lla...Ohan se vaan komeeta kun kaks AUTOA kohtailee... ....vai miten se ny oli.....
PS: Olin siinä vähän naaraita kattelemassa ja mikä ihme siinä on kun ei näytä 155:n kiinnostavan NAISIA enää.....Onko se tulossa vanhaks? vai olenko se minä ...... Näitä elämän suuria onkelmia....
^No terve vaan näin jälkeenpäin! Siellä tuli liikuttua, mutta täytyy myöntää, että on kyllä menny tuo kohtaaminen täysin ohi Yritän olla tarkempi jatkossa!
Tere vaan sinä joka tulit vastaan hämeenkadun päässä seitsemältä viininpunaisella 155:lla...Ohan se vaan komeeta kun kaks AUTOA kohtailee... ....vai miten se ny oli.....
Jees. Meikähän se...Aloin syksyn "neitsytajelulla" ts. kaivoin 155n kesälomilta ja laitoin mopon talliin aurinkoisia päiviä oottamaan.
Eipä ne naaraat muakaan enää kattele vaan ei kai johu autosta vaan enempi takapenkillä kököttävistä kersoista?
K
tänään nähty muutama alfa liikenteessä jotka pistivät silmään
ensimäinen havainto rautatieaseman valoissa(kääntymässä keskustaan päin)
punainen 155 aurinko ilmeisesti haalistanut värin sameen väriseksi tämä joskus 15 aikaan.Toinen alfa havainto kärkkäisen suunnalla valoissa vihreä farkku alfaa nokka kohti kärkkäistä klo n.18.00 hetki sen jälkeen punainen 75 tuli vastaan mieleen jäi kilven normaalia erikoisempi paikka
Mitä sinä teet?Katselen Kuutamoa.Sano sille Kuutamolle että ottaa Alfansa alle ja ajaa tiehensä.
Joku Alfa kuljettaja meinasi jäädä mun Datsunin alle tänä aamuna noin klo 8 Porvoossa Linnankoskenkadulla päiväkodin edessä. Karmee kohtalo kun jaappanialainen Datsun Primera olis korjannu Alfamiehen Tunnustaako kukaan täällä?
Punainen 156 (TS?) Hyvinkäällä Uudenmaankadun ja Parantolankadun kulmassa kuuden aikoihin tänä iltana. Puolisen tuntia myöhemmin hopeinen fl 156 Välenojankadun kulmilla.
Mielenkiintoinen parivaljakko bongattu eilen 16 jälkeen vt. 12:lla Hollolan kohdilla. Ajelin pienen reilu kolme metrisen Fiatin takana ja Fiatin vieressä ajeli noin 7 metriä pitkä ameriikan limusiini.
Fiattia siis kuskasi Portti ja ameriikan limusiini ei liity tähän mitenkään, olipahan vaan hauskan näköiset viereikkäin .
Terve vaan, en viitsinyt valoja vilkutella, kun ei olisi Portti kuitenkaan tunnistanut, olisi pian provosoitunut ja alkanut hurjastelemaan.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Jaahas jaahas, Alfissimoa en huomannut ollenkaan tuossa tilanteessa. Ajelitko uudella Pökötilläsi kun en kiinnittänyt asiaan huomiota?
Sitä siirtokilpistä ameriikan limusiinia ihmeteltiin kyllä vaimon kanssa. Pitkä oli ja kyljet melko kurttuiset. Tuollaisen ohjastaminen lienee haastavaa tiukoissa paikoissa.
Alfissimo kirjoitti:Mielenkiintoinen parivaljakko bongattu eilen 16 jälkeen vt. 12:lla Hollolan kohdilla. Ajelin pienen reilu kolme metrisen Fiatin takana ja Fiatin vieressä ajeli noin 7 metriä pitkä ameriikan limusiini.
Fiattia siis kuskasi Portti ja ameriikan limusiini ei liity tähän mitenkään, olipahan vaan hauskan näköiset viereikkäin .
Terve vaan, en viitsinyt valoja vilkutella, kun ei olisi Portti kuitenkaan tunnistanut, olisi pian provosoitunut ja alkanut hurjastelemaan.
Tänään käväisin äänekoskella autokaupassa, ja monta alfaa tuli bongattua. Morotukset vaihdettu mm. tumman 156:n kanssa äänekosken sammonkadulla, sekä hopean 164:n kanssa tuusulassa hieman ennen hyrylää. Mielestäni muut ei morotuksiin vastanneet.
Olikos kumpikaan foorumilta?
Portti kirjoitti:Jaahas jaahas.. Ajelitko uudella Pökötilläsi kun en kiinnittänyt asiaan huomiota?
Silläpä juu, ei ole muitakaan kulkineita fillarin lisäksi käytössä .
Kyllähän mä siinä "tuntumalla" kävin, mutta en viitsinyt alkaa hiillostamaan, eikä vierelle mahtunut morjenstamaan sen kasan takia.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
klo 1130-1200 välillä kalevan abc:lle kääntyi tumma 156 sw... rekkari tais muistuttaa sujuvasti tehoja, (GTA-x). itse istuskelin nauttimassa kevyttä lounasta sammon grillillä foorumilaisia?
Eilen (10.9.) Sääksmäen siltakahviolta eteen kääntyi tumman sininen 156 sedan josta kohteliaasti tervehdittiin käden heilautuksella, kun kääntyi moottoritien rampille. Itse jälleen mustalla (likaisella) Themalla liikkeellä ja matka kohti Hämeenlinnaa.
Keltsi kirjoitti:Eilen (10.9.) Sääksmäen siltakahviolta eteen kääntyi tumman sininen 156 sedan josta kohteliaasti tervehdittiin käden heilautuksella, kun kääntyi moottoritien rampille. Itse jälleen mustalla (likaisella) Themalla liikkeellä ja matka kohti Hämeenlinnaa.
Mikkelissä bongattu pari tuntia sitten musta 166 FL, punainen Brera V6 ja punainen 156. Ensinmainitussa oli niin tummat akkunat, että en tiedä vastattiinko morotukseen, Breran kuski ei tainnut huomannut minua ja viimeksi mainitun kuski kaiveli muniaan tms. mutta näki kyllä minut .
Eilen Savonlinnassa 12maissa morotettu tummanharmaa? 156 JIX-XX, mutta ei vastattu. Mikä näitä Kiteen ja Savonlinnan Alfisteja vaivaa kun eivät tervehdi??
Savo kirjoitti:Punainen 147 Mikkelin Mannerheimintiellä parkissa. Onko Carlo Coppa hankkinut fiudealfan?
Usko nyt, että minä en etuvetoautoa hanki! No joo, voisi kai tuollainen moderni etuvetoinenkin olla ihan hauska jos suorituskykyä on riittävästi. Mutta sitten se rupeaa vetelemään.. Eii.
Kävin tänään Helsingissä ja vastaan tuki melkoinen määrä Alfoja mm. musta MiTo, mutta en alkanut pakettiauton kajuutasta käsin heiluttelemaan.
Carlo Coppa kirjoitti:Usko nyt, että minä en etuvetoautoa hanki! No joo, voisi kai tuollainen moderni etuvetoinenkin olla ihan hauska jos suorituskykyä on riittävästi. Mutta sitten se rupeaa vetelemään.. Eii.
Kävin tänään Helsingissä ja vastaan tuki melkoinen määrä Alfoja mm. musta MiTo, mutta en alkanut pakettiauton kajuutasta käsin heiluttelemaan.
Sininen 156 sw JTS Neste Jari-Pekka rallin EK6 lähtöpäässä parkissa. Tuli myös jotain EK:ta (ehkä 2?) vastakarvaan aamupäivällä Meinas olla tilannetta ku joku pyyhkäs vastaan vaikka oma vika se tilanne tietenkin oli