18" rillat albumissa - 156
Valvoja: Moderators
18" rillat albumissa - 156
Saa haukkua ja vittuilla. Mitään ei oteta tosissan
Re: 18" rillat albumissa - 156
Maho kirjoitti:Saa haukkua ja vittuilla. Mitään ei oteta tosissan
sopii ihan hyvin, paljos tota on madallettu?
Sopii tosi hyvin!! Hienot vanteet, mitkä nuo ovat ja mitä maksoi?
Yksi parhaimman näköisistä 156:sta mitä olen missään nähnyt...tilaa vielä pisteeksi iin päälle "valkoiset" sivuvilkut
Yksi parhaimman näköisistä 156:sta mitä olen missään nähnyt...tilaa vielä pisteeksi iin päälle "valkoiset" sivuvilkut
Viimeksi muokannut steelduck, 08 Touko 2003, 04:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Kristian - 156 2.5 V6
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Vilkut on tulossa heti kun saan vaan aikaseksi. Myös takavalot kokee vielä pienen muutoksen kesän aikana...steelduck kirjoitti:Sopii tosi hyvin!! Hienot vanteet, mitkä nuo ovat ja mitä maksoi?
Yksi parhaimman näköisistä 156:sta mitä olen missään nähnyt...tilaa vielä pisteeksi iin päälle "valkoiset" sivuvilkut
Re: 18" rillat albumissa - 156
Novitecin -45mm jouset on alla.V6 kirjoitti:Maho kirjoitti:Saa haukkua ja vittuilla. Mitään ei oteta tosissan
sopii ihan hyvin, paljos tota on madallettu?
Vielä piti lisätä kun varmasti muitakin kiinnostaa mimmoseksi muuttui alfa tuon rengastuksen myötä.
Renkaina alla on Nokian NRZi (225/40) ja vanteet ovat Rialin Daytonat.
Muutos talvirenkaista (185/65 R15) oli melkoinen, mutta lukuunottamatta kasvanutta rengasmelua pelkästään positiivinen.
Urissa ei vetele juuri nimeksikään enempää kuin talvirenkailla ja pitoa löytyy enemmän kun kuskilla kanttia.
Hintaa tuolle paketille tuli pienten suhteiden kautta 1400€
Renkaina alla on Nokian NRZi (225/40) ja vanteet ovat Rialin Daytonat.
Muutos talvirenkaista (185/65 R15) oli melkoinen, mutta lukuunottamatta kasvanutta rengasmelua pelkästään positiivinen.
Urissa ei vetele juuri nimeksikään enempää kuin talvirenkailla ja pitoa löytyy enemmän kun kuskilla kanttia.
Hintaa tuolle paketille tuli pienten suhteiden kautta 1400€
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
ei pahanhintainen paketti...eikös tuo rial ole suhteellisen kallis vannemerkki..ja vielä nokian kumeilla...Maho kirjoitti:Vielä piti lisätä kun varmasti muitakin kiinnostaa mimmoseksi muuttui alfa tuon rengastuksen myötä.
Renkaina alla on Nokian NRZi (225/40) ja vanteet ovat Rialin Daytonat.
Muutos talvirenkaista (185/65 R15) oli melkoinen, mutta lukuunottamatta kasvanutta rengasmelua pelkästään positiivinen.
Urissa ei vetele juuri nimeksikään enempää kuin talvirenkailla ja pitoa löytyy enemmän kun kuskilla kanttia.
Hintaa tuolle paketille tuli pienten suhteiden kautta 1400€
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Re: 18" rillat albumissa - 156
Erittäin jämptin näköinen pudotus. Vieläkö tuolla pääsee liikkumaan ilman, että "pohjapanssari" on viikon välein säleinä? Mitkä iskarit?Maho kirjoitti:Novitecin -45mm jouset on alla.
- Epäkelpokeräilijä -
Re: 18" rillat albumissa - 156
Luulisin, että iskarit ovat alkuperäset. Tosin viimeksi kun huollossa kävi Automilanossa ihmeteltiin mitkä iskarit autossa on, koska oli heidänkin mielestä pirun jämäkkä ja hyvä ajaa... tiedä siitä sitten.Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Erittäin jämptin näköinen pudotus. Vieläkö tuolla pääsee liikkumaan ilman, että "pohjapanssari" on viikon välein säleinä? Mitkä iskarit?Maho kirjoitti:Novitecin -45mm jouset on alla.
Talvirenkailla tuli mökillä käytyä kun tiet oli aivan paskana. Periaatteessa maavaraa oli silloin pari milliä vähemmän kun näillä renkailla. Muutaman naarmun olin saanut mökkiteillä aikaan muttei mitään kummempaa. Ihan hyvässä hapessa näytti pohjalevy olevan kun sitä toissa viikolla kattelin.
Re: 18" rillat albumissa - 156
Oletkos Ahvenistolle tulossa kesällä? Olisi mielenkiintoista verrata Novitec-madallettujen v6:n ja twin sparkin kierrosaikoja. Tietysti objektiivista vertailua varten kuljettajien pitäisi olla absoluuttisen hyviä, itsellä touhu vähän hakusessa vielä.Maho kirjoitti:Luulisin, että iskarit ovat alkuperäset. Tosin viimeksi kun huollossa kävi Automilanossa ihmeteltiin mitkä iskarit autossa on, koska oli heidänkin mielestä pirun jämäkkä ja hyvä ajaa... tiedä siitä sitten.
-TV, BMW:t : E30 316 -86, E46 330dA touring -00, sisäinen alfisti odottaa comebackia
Re: 18" rillat albumissa - 156
Pitää vähän kattella tuota. Vähän epäilyttää noi jarrut miten ne riittää radalla ajettaessa... Tuntuu feidaavan aika nopeesti jos kovasta vauhdista paljon jarruttelee.tv kirjoitti:Oletkos Ahvenistolle tulossa kesällä? Olisi mielenkiintoista verrata Novitec-madallettujen v6:n ja twin sparkin kierrosaikoja. Tietysti objektiivista vertailua varten kuljettajien pitäisi olla absoluuttisen hyviä, itsellä touhu vähän hakusessa vielä.Maho kirjoitti:Luulisin, että iskarit ovat alkuperäset. Tosin viimeksi kun huollossa kävi Automilanossa ihmeteltiin mitkä iskarit autossa on, koska oli heidänkin mielestä pirun jämäkkä ja hyvä ajaa... tiedä siitä sitten.
Re: 18" rillat albumissa - 156
Viime kesänä Alastarolla sain sen pyöreän etupalat loppu -varoitusvalon päälle. Ajelin vielä muutaman kovan kierroksen tuon jälkeen, mutta ensimmäisen kerran kun kovassa jarrutuksessa poljin meni kevyesti pohjaan asti, päätin että nyt on hyvä lopettaa.Maho kirjoitti:Pitää vähän kattella tuota. Vähän epäilyttää noi jarrut miten ne riittää radalla ajettaessa... Tuntuu feidaavan aika nopeesti jos kovasta vauhdista paljon jarruttelee.
Paloilla oli kyllä takana jo kymmenen ratapäivää ja pari vuotta normaalia ajoa.
-TV, BMW:t : E30 316 -86, E46 330dA touring -00, sisäinen alfisti odottaa comebackia
- alfa 156 v6
- Viestit: 5150
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Halvin jarrujen ratapäiväpäivitys on varmaan jarrunesteen vaihto. Uutta, korkean kiehumispisteen omaavaa lientä vanhojen, vettyneiden mehujen tilalle niin jarrut kestävät paremmin lämpöistä.
Seuraava askel onkin sitten palojen vaihto. Järkevästi ja taloudellisesti ajatteleva alfisti (onko sellaisiakin? ) vaihtanee palat sitten kun vanhat ovat lopussa ja ne olisi muutenkin uusittava.
Seuraava askel onkin sitten palojen vaihto. Järkevästi ja taloudellisesti ajatteleva alfisti (onko sellaisiakin? ) vaihtanee palat sitten kun vanhat ovat lopussa ja ne olisi muutenkin uusittava.
- Epäkelpokeräilijä -
Onko olemassa "parempia" paloja kuin nuo alkuperäset mitä varmaan ensimmäisenä huollossa tarjotaan? Mistä saa ja mitä maksaa jos semmosia nyt yleensä saa?Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Halvin jarrujen ratapäiväpäivitys on varmaan jarrunesteen vaihto. Uutta, korkean kiehumispisteen omaavaa lientä vanhojen, vettyneiden mehujen tilalle niin jarrut kestävät paremmin lämpöistä.
Seuraava askel onkin sitten palojen vaihto. Järkevästi ja taloudellisesti ajatteleva alfisti (onko sellaisiakin? ) vaihtanee palat sitten kun vanhat ovat lopussa ja ne olisi muutenkin uusittava.
Tietysti jos lähdetään päivittämään levyistä lähtien sillon varmaan vaihtoehtoja riittää, mutta onko tosiaan käypiä parempia paloja vakio levyihin ja satuloihin?
EBC vihreät vakiosatuloihin. Ei pitäisi sotkea vanteitakaan. Maahantuojia löytyy laidasta laitaan. Katso lisää www.ebcbrakes.com
Alfaton ainakin hetkellisesti...
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Kyllä nuo Greenstuffitkin vähän sotkevat, johonkinhan sen paloista irtoavan materiaalin täytyy joka tapauksessa mennä. Vanteisiin kertyvä pöly on kai vaan vähän vaaleamman väristä kuin vakiopaloista irtoava.BSTR kirjoitti:EBC vihreät vakiosatuloihin. Ei pitäisi sotkea vanteitakaan. Maahantuojia löytyy laidasta laitaan. Katso lisää www.ebcbrakes.com
Omat vanteet kun sattuvat olemaan tummanharmaat niin en osaa sotkusta mitään tarkkaa sanoa. Likaantumisen huomaa lähinnä siitä, että vanteiden reunukset eivät enää kiillä.
- Epäkelpokeräilijä -
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Ei levyjen vaihto vielä vaikuta palojen malliin, se riippuu jarrusatuloista. Paras synsteemi tietysti syntyy monimäntäsatuloilla ja kisalevyillä ja -paloilla, mutta maksaa sitten myös paljon. Noista vakiosatuloiden kanssa käytettävistä levyistä ja paloista laitoin pari linkkiä tuon Alfa 33 jarrujen päivitys -topicin alle.Maho kirjoitti:Tietysti jos lähdetään päivittämään levyistä lähtien sillon varmaan vaihtoehtoja riittää, mutta onko tosiaan käypiä parempia paloja vakio levyihin ja satuloihin?
Tiedä sitten, onko noista uritetuista tuunikslevyistä juuri oikeaa hyötyä, mutta paremman kitkakertoimen paloista nyt ainakin. Tosin mikään hyvä ei tule ilmaiseksi, ja "tahmeammat" palat myös kuluvat vakioita nopeammin.
- Epäkelpokeräilijä -
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
olikos muuten kalliit nuo EBC:n levyt ja palat 164:een??Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Tiedä sitten, onko noista uritetuista tuunikslevyistä juuri oikeaa hyötyä, mutta paremman kitkakertoimen paloista nyt ainakin. Tosin mikään hyvä ei tule ilmaiseksi, ja "tahmeammat" palat myös kuluvat vakioita nopeammin.
noita voisi harkita tuohon omaan 90:kin...
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Briteistä kun tilasin niin hintaa kertyi rahteineen 336,24 puntaa eli siinä 500 euron korvilla, en nyt silloista tarkkaa punnan kurssia muista. Hinta siis sisälsi levyt ja palat eteen ja taakse, tosin takalevyissä ei ole uria. Vaan eivätpä ne totta puhuen taida semmoisia edes tarvita, aika helpollahan nuo takajarrut pääsevät.90 kirjoitti:olikos muuten kalliit nuo EBC:n levyt ja palat 164:een??
noita voisi harkita tuohon omaan 90:kin...
Taitaa noita kilkkeitä saada samaan rahaan Suomestakin, vaan meni hermo silloisen maahantuojan, Special Mechanicsin kanssa. Levätköön rauhassa sekin putiikki, ei tule ikävä.
- Epäkelpokeräilijä -
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
mikähän firma niitä tuo nykyään maahan...taanoin toi ainakin sportti auto muistaakseni...Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Taitaa noita kilkkeitä saada samaan rahaan Suomestakin, vaan meni hermo silloisen maahantuojan, Special Mechanicsin kanssa. Levätköön rauhassa sekin putiikki, ei tule ikävä.
voisipa melkein suorittaa pieniä hinta tiedusteluja...
Sportti auto ja Finn-team nyt ainakin tuovat. Jälkimmäisiltä ostin kerran EBC:n levyt, mutta sporttiautolla näyttää olevan jonkin näköinen hinnastokin sivuilla. Hinnastosta ja uk kataloogista vilkaisemalla 156:n (2.0 ja 2.5 V6) etupalat vihreänä on 143,00 EUR. Vaikka etpä taida juuri 156:een paloja etsiä - tuli vaan vahingossa(?) kaivettua niiden hinta esiin
www.sporttiauto.com
ja
www.autodata.fi/finn-team/index.htm
www.sporttiauto.com
ja
www.autodata.fi/finn-team/index.htm
Viimeksi muokannut BSTR, 08 Touko 2003, 22:11. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Alfaton ainakin hetkellisesti...
- Abarth
- Viestit: 3093
- Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
- Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3 - Paikkakunta: Riihimäki
Ebc:tä ja Tar-oxia välittää myös Pro&Street Hyvinkäältä eli www.prostreet.fi90 kirjoitti:mikähän firma niitä tuo nykyään maahan...taanoin toi ainakin sportti auto muistaakseni...Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Taitaa noita kilkkeitä saada samaan rahaan Suomestakin, vaan meni hermo silloisen maahantuojan, Special Mechanicsin kanssa. Levätköön rauhassa sekin putiikki, ei tule ikävä.
voisipa melkein suorittaa pieniä hinta tiedusteluja...
Ja hinnat on yleensä vielä suht kilpailukykyisiä.
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
Abarth kirjoitti:Ebc:tä ja Tar-oxia välittää myös Pro&Street Hyvinkäältä eli www.prostreet.fi
Ja hinnat on yleensä vielä suht kilpailukykyisiä.
jaahans pitänee tiedustella tuoltakin... varsinkin jos hinnat kohdillaan
Pitipä vielä palata noihin Nokian renkaisiin kun ensimmäistä kertaa pääsi kunnolla sateella päästelemään. Pito on aivan järkyttävän hyvä sateellakin. Työkaveri oli kyydissä, joten ihan maximia ei viittinyt hakea, mutta kyllä saa vääntää märällä tiellä kovaa ennenkun pito loppuu. Erittäin positiivinen yllätys! Olin kuvitellut, että pito katoaa renkaan leveyden mukana.Maho kirjoitti:Vielä piti lisätä kun varmasti muitakin kiinnostaa mimmoseksi muuttui alfa tuon rengastuksen myötä.
Renkaina alla on Nokian NRZi (225/40) ja vanteet ovat Rialin Daytonat.
Muutos talvirenkaista (185/65 R15) oli melkoinen, mutta lukuunottamatta kasvanutta rengasmelua pelkästään positiivinen.
Urissa ei vetele juuri nimeksikään enempää kuin talvirenkailla ja pitoa löytyy enemmän kun kuskilla kanttia.
Hintaa tuolle paketille tuli pienten suhteiden kautta 1400€