156-99 V6 tietoa, taitoa ja osia kaivataan
Valvoja: Moderators
- eelisaleksi
- Viestit: 4
- Liittynyt: 12 Marras 2007, 14:08
- Paikkakunta: Kuopio
- Viesti:
156-99 V6 tietoa, taitoa ja osia kaivataan
170tkm ajettu ja kytkin sanoi itsensä irti. Kaverini yritti irroittaa kytkinpakettia alakautta ja tuli siihen tulokseen että ei onnistu. Nyt on purettava yläkautta koko moottori. Nyt vaihdan samalla ainakin hapettuneen jäähdyttäjän kennon. Kun kytkin on purettu, saadaan tietoa pitääkö vaihtaa koko paketti vai jokin osa sieltä. Itse allekirjoittanut ei ymmärrä autoista mitään...ehkä juuri siksi minulla on Alfa... Osaisiko joku omasta kokemuksesta sanoa mitä kannattais kerralla vaihtaa uusiin osiin? Myös käytettyjä toimivia osia kaipailen.
Itse otin sachsin kytkin paketin ja se oli jotain 230€
alkuperäinen valeo olisi ollu jotain 270€, mutta onneksi tuli otettua tuo sachs kun siinäkin laatikossa oli valeon kytkin. Oli vaan lyöty sachsin tarrat siihen.
Ja kyllä se vaihto onnistuu sieltä alakautta.
Vaihtotyö oli yli 7h mitä kyselin muutamasta paikasta. Deltassa sanoivat ettei onnistu työpäivässä.
No onneksi sain kaverin vaihtamaan sen viikonlopputöinä.
Ei ole kuulemma mikään mukava homma
alkuperäinen valeo olisi ollu jotain 270€, mutta onneksi tuli otettua tuo sachs kun siinäkin laatikossa oli valeon kytkin. Oli vaan lyöty sachsin tarrat siihen.
Ja kyllä se vaihto onnistuu sieltä alakautta.
Vaihtotyö oli yli 7h mitä kyselin muutamasta paikasta. Deltassa sanoivat ettei onnistu työpäivässä.
No onneksi sain kaverin vaihtamaan sen viikonlopputöinä.
Ei ole kuulemma mikään mukava homma