hintaa johdolle, anyone?
Valvoja: Moderators
-
- Viestit: 48
- Liittynyt: 14 Huhti 2007, 17:36
- Car(s): Ex 156 2.5 V6 -98
156 2.0 TS SW -00
Giulietta 1.4 Multiair -11 - Paikkakunta: Vaasa
hintaa johdolle, anyone?
Aloinpas sitten vaihtamaan joutokäynnin säätömoottoria, kun oli epäilys kaasuläpän asennontunnistimen kunnosta. Kaasuläpän asennontunnistimen maavuodostahan oli vikakoodit jo aiemmin luettu. Auto siis pätki ja sammuili kylmänä oikealle käännyttäessä...
Löytyipä sitten purkaessa siihen syykin, eli säätömoottorilta lähtevästä johdosta pilkisti kuparit useammastakin pikkujohdosta Geewiz, vaikuttikohan asiaan...
Onko kukaan koskaan vaihtanut tuota piuhaa? Lähtee siis tuolta säätömoottorista ja tulee parittomien(?) tulppien päälle semmoisilla klipseillä kiinni ja päättyy klipsillä jakopään puoleiseen päätyyn moottoria... Osaako kukaan sanoa hintaa? Ajattelin vetää vaan teipillä piiloon ne kuparit, mutta jos ei kauhean kallis johto ole vaihtaa, niin vois tietty samalla vaihtaa koko piuhan...
Löytyipä sitten purkaessa siihen syykin, eli säätömoottorilta lähtevästä johdosta pilkisti kuparit useammastakin pikkujohdosta Geewiz, vaikuttikohan asiaan...
Onko kukaan koskaan vaihtanut tuota piuhaa? Lähtee siis tuolta säätömoottorista ja tulee parittomien(?) tulppien päälle semmoisilla klipseillä kiinni ja päättyy klipsillä jakopään puoleiseen päätyyn moottoria... Osaako kukaan sanoa hintaa? Ajattelin vetää vaan teipillä piiloon ne kuparit, mutta jos ei kauhean kallis johto ole vaihtaa, niin vois tietty samalla vaihtaa koko piuhan...
- beetta julia
- Viestit: 422
- Liittynyt: 13 Helmi 2009, 17:18
- Paikkakunta: Vaasa
en nyt muista(ehken ole katsonut) millaiset liittimet ovat
ja mihin piuha menee.
Itse ottaisin liittimestä irti ja pujottaisi kutistesukan päälle ja kutistaisin,
mutta kun en muista/tiedä millanenen liitos, teippi on ihan ok.
Ammatti: johtosarja valmistaja
ja mihin piuha menee.
Itse ottaisin liittimestä irti ja pujottaisi kutistesukan päälle ja kutistaisin,
mutta kun en muista/tiedä millanenen liitos, teippi on ihan ok.
Ammatti: johtosarja valmistaja
Kiireellä ei tule kuin kusipäisiä kakaroita.
Jumala loi ajan, muttei sanonut kiireestä mitään.
Jumala loi ajan, muttei sanonut kiireestä mitään.
-
- Viestit: 48
- Liittynyt: 14 Huhti 2007, 17:36
- Car(s): Ex 156 2.5 V6 -98
156 2.0 TS SW -00
Giulietta 1.4 Multiair -11 - Paikkakunta: Vaasa
Ei toimi linkki...Roach kirjoitti:Ei ne liittimet sattumoisin tällaisia ole?
https://www1.elfa.se/elfa~fi_fi/b2b/cat ... ab=catalog
No jospa tämä toimisi (edellisessä postauksessa tarkoitin näitä superseal -liittimiä):
http://www.vpv-motorracing.com/amp.htm
http://www.vpv-motorracing.com/amp.htm
- Zulak
- Viestit: 465
- Liittynyt: 15 Helmi 2006, 13:07
- Car(s): Katkolla oleva Alfisti, ei alfaa nyt
ex:t 156 JTS, 156 2.4JTD x2, 156 Selespeed x2, 75 TS, Spider 2.0TS - Paikkakunta: Savonlinna
Kävisköhän nämä oikeat Boschin liittimet?
http://www.mksautobusiness.fi/page_elec ... s_fin.html
Ite tarviisin spideriin ilmamäärämittarin liittimen ja selespeediin lämpöanturin ja kaasuläpän liittimet. Pitänee varmaan tilata.
http://www.mksautobusiness.fi/page_elec ... s_fin.html
Ite tarviisin spideriin ilmamäärämittarin liittimen ja selespeediin lämpöanturin ja kaasuläpän liittimet. Pitänee varmaan tilata.
- beetta julia
- Viestit: 422
- Liittynyt: 13 Helmi 2009, 17:18
- Paikkakunta: Vaasa
Mulla liittimet oli niin lujassa, etten viitsinyt väkisin aukasta (ehjiä kun ovat).
Tos bossis ja ampishan on samat pinnit, runko hieman erilainen.
_L_T_V_ oli kai amppia koittanut?
Runkoko ei sopinut vai pinnit?
Pitänee huomenna kattoo uudestaan jos sais hellästi avattua rungon
Tos bossis ja ampishan on samat pinnit, runko hieman erilainen.
_L_T_V_ oli kai amppia koittanut?
Runkoko ei sopinut vai pinnit?
Pitänee huomenna kattoo uudestaan jos sais hellästi avattua rungon
Kiireellä ei tule kuin kusipäisiä kakaroita.
Jumala loi ajan, muttei sanonut kiireestä mitään.
Jumala loi ajan, muttei sanonut kiireestä mitään.