Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
jeQQ
Viestit: 4190
Liittynyt: 22 Kesä 2006, 18:01
Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja jeQQ »

Härski. 8)

Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

^ Tuon mersun pannu koekäytössä. http://www.youtube.com/watch?v=Yv2aX58lx2Q&NR=1
Olikohan niin, että tuossa on vääntöä 1200 vai peräti 1400 newtonia. Kiva vetää asuntovaunua...
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

mazza
Viestit: 156
Liittynyt: 26 Marras 2004, 17:25
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja mazza »

Jaha, johan sitä tovi ooteltiinki, millon nuo saa koneen paikoilleen. :) Hienoja autoja muutenki Valtosella!

(esim. Mk1 Golf 305km/h jne...)
On se harmi ku ne autot vetää liian usein väärästä päästä....

Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Ei kait tuossa ollut kuin Cridden tekemä moottori?
http://www.youtube.com/watch?v=6PI9eg3X2A8

Kenelläköhän se YLI-600-ex-firges-corsa on nykyjään? Ilmeisesti se on vaihtanut omistajaa.

Edit. Niin ja se valtosen sivuluisupulkka on käsittömän hienosti tehty. Kannattaa tarkastella lähemmin jos sen jossain näkee.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

gYdEbUh
Viestit: 2369
Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja gYdEbUh »

http://www.exoticspotter.com/list.php?p ... cation=all
Tuli mieleen postata tämä kuva Pariisilaisesta pysäköintitavasta halvan ja halvemman auton välillä.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER :D

Avatar
hagger16
Viestit: 3071
Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja hagger16 »

Senza cuore saremmo solo macchine

Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

^ Toi Alfabeast on kyllä customi mun makuun! Hitto kun ei löytynyt mitään videopätkää tuosta. Olisi kiva kuulla käyntiäänet.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Monza
Viestit: 897
Liittynyt: 18 Loka 2004, 16:11
Car(s): Spider 2.0 JTS. Ex. 159 TBi, 156 GTA, 164 V6 Super, 164 TS. Käyttis F10 xD LCI.
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Monza »

Ja hihnanvaihto ei varmaan maksa tonnia :mrgreen:

Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Vaderin sunnuntailelu?

Kuva
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
alfa 156 v6
Viestit: 5150
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v
Paikkakunta: Keuruu

Viesti Kirjoittaja alfa 156 v6 »

jknracing kirjoitti:^ Toi Alfabeast on kyllä customi mun makuun! Hitto kun ei löytynyt mitään videopätkää tuosta. Olisi kiva kuulla käyntiäänet.
Ja polkimella käyntiin kuvista päätellen :shock:

Bones
Viestit: 753
Liittynyt: 10 Elo 2004, 02:52
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Bones »

Darth, perässä tullaan:

Kuva

Avatar
Raimo Miettinen
Viestit: 2339
Liittynyt: 01 Loka 2008, 00:58
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Raimo Miettinen »

http://www.nettiauto.com/dodge/stealth/2934598
Oisko jokaisen tuning-osan hinta ja 60e/h työstä niin päästään loppusummaan? 85000e!

Avatar
Lurppa
Viestit: 196
Liittynyt: 27 Syys 2009, 12:33
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Lurppa »

^ Nätti auto on kyllä, eritoten konetila.. Mutta omaan järkeen ei silti mahdu sitä asiaa, että mitä hienoa on laittaa autoon 5 poppielementtiä yhteen oveen...? :roll:

Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

^^ Jos euro/hv hintaa ajattelee, niin on halpa verrattuna uusiin autoihin. Etenkin jos heittää noi 300 kg "hifiä" mäkeen.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
Jalamari
Viestit: 3091
Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
Car(s): Toyota Gorilla
GTV 2.0V6TB
75 V6
Lancia Thesis
Triumph speedfour
ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD,
156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD
Paikkakunta: Laihela

Viesti Kirjoittaja Jalamari »

Ostajia varmaan tuolla hinnalla piisaa. :lol:

Qtio
Viestit: 52
Liittynyt: 20 Heinä 2009, 23:14
Paikkakunta: Pälkäne

Viesti Kirjoittaja Qtio »

^^ Gti-lehdestä luin ton esittelyn nii siinä mainittiin että autolla on jopa vähemmän painoa kuin alkuperäisenä. Johtuu osittain siitä että melkein kaikki ikkunalinjasta alaspäin on lasikuitua ja poppivehkeiden kotelot yms. on tehty lasikuidusta mdf-levyn sijaan painon takia.

Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Jalamari kirjoitti:Ostajia varmaan tuolla hinnalla piisaa. :lol:
Juu, joku ostaa sen tuhat hevosvoimaa, muut virittää.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

tuolla hintaa on auton kanssa naimisissa hautaan asti.. :)

ei tulisi kyllä ikinä edes harkittua tuonnäköistä värkkiä, hyi helv..
Viimeksi muokannut 90, 26 Marras 2009, 01:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Lurppa
Viestit: 196
Liittynyt: 27 Syys 2009, 12:33
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Lurppa »

90 kirjoitti:tulla hintaa on auton kanssa naimisissa hautaan asti.. :)

ei tulisi kyllä ikinä edes harkittua tuonnäköistä värkkiä, hyi helv..
Dodgen kysymyksiä..: :D

K: J Salovaara kysyi: Saako tolla 85k eurolla montakin kiloa koksua & horoja mukaan?
V: Joni Kivistö vastasi: vi jösses noita kysymyksiä. ei ihme et omistaja pyysi mua laittamaan myynti-ilmotuksen

sataviisviis
Viestit: 2037
Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja sataviisviis »

Mut hei, eiks toi ollut Vesa Keskisen vanha, ni eihän se ihme ole että arvokin on sen mukainen 8)

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

jeps kyläkauppiaan vanhahan se taisi olla.. no sittenhän tuon hinnan ymmärtää.. :mrgreen:

Avatar
Satakuusnelonen
Viestit: 1773
Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 166 2.4JTD, 164 TS FL, 164 QV
Paikkakunta: Parkano

Viesti Kirjoittaja Satakuusnelonen »

Kuva

Turbowagon :P

Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Rakensit sitten kellarissasi tommosen Countach-look-a-liken.

http://motortips.blogspot.com/2008/10/l ... ca-is.html

Tietysti jos olisi tehnyt töitä tuon 10 000 tuntia ja saannut edes jonkinmoista liksaa hommasta, niin säästöilä olisi voinnut ostaa aidon... Mutta eipä kait se ole ollutkaan se juttu tuossa, kaveri on halunnut rakentaa ja hienoa jälkeä on tullutkin.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
MiNkO^^
Viestit: 869
Liittynyt: 06 Huhti 2006, 13:03
Car(s): Projekti: 1.6 Alfa Romeo 75
käyttöauto: Saksalainen
Ex: Alfa Romeo 147
Paikkakunta: Päijät-Häme

Viesti Kirjoittaja MiNkO^^ »

sataviisviis kirjoitti:Mut hei, eiks toi ollut Vesa Keskisen vanha, ni eihän se ihme ole että arvokin on sen mukainen 8)
sama auto eri kuorrutus :-D
Mitä sinä teet?Katselen Kuutamoa.Sano sille Kuutamolle että ottaa Alfansa alle ja ajaa tiehensä.

Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Mitsu EVO MPower. Ei varmaan se ihan yleisin tekniikanvaihto.

Kuva

Kuva
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

jknracing kirjoitti:Rakensit sitten kellarissasi tommosen Countach-look-a-liken.
Tämä on kyllä uskomaton kaveri :shock:

Eikä yhtään haittaa, että replikoitavana on ollut yksi hienoimmista automalleista ikinä.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
jaskas
Viestit: 615
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 22:55
Car(s): -1973 GTJunior 1600 (projekti)
Paikkakunta: Hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jaskas »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:
jknracing kirjoitti:Rakensit sitten kellarissasi tommosen Countach-look-a-liken.
Tämä on kyllä uskomaton kaveri :shock:

Eikä yhtään haittaa, että replikoitavana on ollut yksi hienoimmista automalleista ikinä.
Ja jotenkin ainakin mulle jää sellanen kuva, että lopputulos saattaa olla jopa ominaisuuksilta parempi kuin originaali!

Avatar
Raimo Miettinen
Viestit: 2339
Liittynyt: 01 Loka 2008, 00:58
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Raimo Miettinen »

Tuning-BMW: http://www.nettiauto.com/bmw/325/2821342
Parasta silti nuo kysymykset myyjälle.

Avatar
unknown
Viestit: 690
Liittynyt: 15 Helmi 2007, 23:44

Viesti Kirjoittaja unknown »

jaskas kirjoitti:
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:
jknracing kirjoitti:Rakensit sitten kellarissasi tommosen Countach-look-a-liken.
Tämä on kyllä uskomaton kaveri :shock:

Eikä yhtään haittaa, että replikoitavana on ollut yksi hienoimmista automalleista ikinä.
Ja jotenkin ainakin mulle jää sellanen kuva, että lopputulos saattaa olla jopa ominaisuuksilta parempi kuin originaali!
...Kuvaileppa omin sanoin että miten?

Avatar
MiNkO^^
Viestit: 869
Liittynyt: 06 Huhti 2006, 13:03
Car(s): Projekti: 1.6 Alfa Romeo 75
käyttöauto: Saksalainen
Ex: Alfa Romeo 147
Paikkakunta: Päijät-Häme

Viesti Kirjoittaja MiNkO^^ »

Raimo Miettinen kirjoitti:Tuning-BMW: http://www.nettiauto.com/bmw/325/2821342
Parasta silti nuo kysymykset myyjälle.
joo ja sitten mä repesin :-D
Mitä sinä teet?Katselen Kuutamoa.Sano sille Kuutamolle että ottaa Alfansa alle ja ajaa tiehensä.

Avatar
jaskas
Viestit: 615
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 22:55
Car(s): -1973 GTJunior 1600 (projekti)
Paikkakunta: Hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jaskas »

unknown kirjoitti: ...Kuvaileppa omin sanoin että miten?
No ehkäpä vähän liiottelua :) Kun on katsellut jostain (?!?) bongaamia kuvia lambon alusta- ja muista teknisistä ratkaisuista on italian insinööri ollut aika futuristisellä päällä Lamboa suunnitellessa.
Joten totean, että kyseinen DIY-vehje on parempi huolto ja ylläpito ominaisuuksiltaan kuin lambo. Varaosat on myös helpommin saatavilla ja(tai) valmistettavissa. :?

Avatar
unknown
Viestit: 690
Liittynyt: 15 Helmi 2007, 23:44

Viesti Kirjoittaja unknown »

jaskas kirjoitti:
No ehkäpä vähän liiottelua :) Kun on katsellut jostain (?!?) bongaamia kuvia lambon alusta- ja muista teknisistä ratkaisuista on italian insinööri ollut aika futuristisellä päällä Lamboa suunnitellessa.
Toki mutta aito on suunniteltu 35-vuotta sitten, sen ajan parhainta teknologiaa hyväksi käyttäen. Perus tekniikka kuten moottori on hyväksi havaittua 1960-luvun tekniikkaa. Vaihdelaatikko on traktorivalmistajan tekemänä varmasti ylimitoitettu.
Viimeistely on sitä tasoa että kuljettajan ei esimerkiksi tarvitse häiriintyä minkään laisista kitinöista tai ylimääräisistä äänistä ajon aikana.

Kaiken sen futuristisen muotoilun alla on kuitenkin perinteinen urheiluautovalmistus mitä Modenan alueella on.
jaskas kirjoitti:Joten totean, että kyseinen DIY-vehje on parempi huolto ja ylläpito ominaisuuksiltaan kuin lambo. Varaosat on myös helpommin saatavilla ja(tai) valmistettavissa. :?
DIY eli REPLICA on todennäköisesti huomattavasti huonommin tehty kuin aito:
Esimerkki:
Aidon auton runko, pyöreän putken kaikki liitokset on tehty oikein eli jyrsimällä putkenpää:
http://www.autodrome-cannes.com/countach_chassis.jpg

Replican runko, kulmikasta putkea... miten mahtaa pysyä kasassa?
http://4.bp.blogspot.com/_M9wRxPCAbaI/S ... lica-k.jpg

Tässä toinen, katsokaa takaripustuksen kiinnitystä ja tuentaa, täysin erillainen kuin aidossa ja tuskin parempi koska aidon auton ripustus on identtinen saman ajan F1:sten kanssa:
http://1.bp.blogspot.com/_M9wRxPCAbaI/S ... lica-o.jpg

Siksi toisekseen ylläpitokustannukset eivät ole niin tärkeitä, jos mietitään mihin kustannus menee. Replicassa tulee aina olemaan sellaisia pikkujuttuja kuten sähkövikoja, lämpöongelmia, materiaalikestävyys kysymyksiä, ym ym. Countach on kuitenkin auto joka on läpäissyt kolaritestit, replica ei...


Henkilökohtaisesti ole aina ja ikuisesti kaikkia replicoita vastaan!

Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

^ Justiin mietin, että miltähän tuon tee-se-itse-version ja aidon rungot näyttäisivät vierekkän. Hyvä, että linkitit nuo kuvat. Aidon runko on oletettavasti hieman tukevampi. :-D

Noista replicoista sen verran, että ainoat minkä rakentaminen voisi käydä omassa mielessä, on Stratos ja AC Cobra.

Ja sitten sitä tuninkia. Mitenköhän tuolta saatavana olevat 12x15" vanteet sopisi pyörimään 75:ssa takana? Niitä on kuitenkin saatavana 5x98 jaolla. Mikähän noissa mahtaa olla ET? Varmaan jotain miinus 48. Luultavasti ainakin lokasuojan reunat pitäisi rullata... :mrgreen: http://www.hawkcars.co.uk/parts/stratos ... pokes.html
Viimeksi muokannut jknracing, 02 Joulu 2009, 19:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
MiNkO^^
Viestit: 869
Liittynyt: 06 Huhti 2006, 13:03
Car(s): Projekti: 1.6 Alfa Romeo 75
käyttöauto: Saksalainen
Ex: Alfa Romeo 147
Paikkakunta: Päijät-Häme

Viesti Kirjoittaja MiNkO^^ »

aika häijyt saattaisi olla jos jos ei muuta ja mikäli sopii 75 alle pyörimään takana :)
Mitä sinä teet?Katselen Kuutamoa.Sano sille Kuutamolle että ottaa Alfansa alle ja ajaa tiehensä.

Avatar
jaskas
Viestit: 615
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 22:55
Car(s): -1973 GTJunior 1600 (projekti)
Paikkakunta: Hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jaskas »

unknown kirjoitti:
Kaiken sen futuristisen muotoilun alla on kuitenkin perinteinen urheiluautovalmistus mitä Modenan alueella on.
En siis mitenkään negatiivisessa mielessä tarkoittanut tätä futuristisuus puolta.
unknown kirjoitti:
jaskas kirjoitti:Joten totean, että kyseinen DIY-vehje on parempi huolto ja ylläpito ominaisuuksiltaan kuin lambo. Varaosat on myös helpommin saatavilla ja(tai) valmistettavissa. :?
DIY eli REPLICA on todennäköisesti huomattavasti huonommin tehty kuin aito:

Siksi toisekseen ylläpitokustannukset eivät ole niin tärkeitä, jos mietitään mihin kustannus menee. Replicassa tulee aina olemaan sellaisia pikkujuttuja kuten sähkövikoja, lämpöongelmia, materiaalikestävyys kysymyksiä, ym ym. Countach on kuitenkin auto joka on läpäissyt kolaritestit, replica ei...

Henkilökohtaisesti ole aina ja ikuisesti kaikkia replicoita vastaan!
Yritin siis tuolla epätoivoisella kommentillani pyörtää puheitani ja myöntää olevani väärässä :mrgreen:

Mutta pakko myöntää silti, että kaikenmaailman räpellys replikoitan nähneenä on tuo kyllä sieltä parhaasta päästä. Aito on toki AINA aito.

PS. Enemmän ääniefektivideoita aidoista Italialaisista superautoista kaivataan :)

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Raimo Miettinen kirjoitti: Parasta silti nuo kysymykset myyjälle.
Niin siis tarkoitin että onnistuuko rahoitus teidän kautta siis että tehdään velkakirja tai jotku oikeuden mukaset jutut että saisin rahotuksen teidän kautta kun en saa rahotusyhtiön tai pankin kautta kun olen 19v ja pimeästi töissä, mutta pystyisin antamaan 500e käsirahaa ja maksamaan loput autosta 12kk aikana !

Avatar
unknown
Viestit: 690
Liittynyt: 15 Helmi 2007, 23:44

Viesti Kirjoittaja unknown »

jknracing kirjoitti:^ Justiin mietin, että miltähän tuon tee-se-itse-version ja aidon rungot näyttäisivät vierekkän. Hyvä, että linkitit nuo kuvat. Aidon ruonko on oletettavasti hieman tukevampi. :-D

Noista replicoista sen verran, että ainoat minkä rakentaminen voisi käydä omassa mielessä, on Stratos ja AC Cobra.

Ja sitten sitä tuninkia. Mitenköhän tuolta saatavana olevat 12x15" vanteet sopisi pyörimään 75:ssa takana? Niitä on kuitenkin saatavana 5x98 jaolla. Mikähän noissa mahtaa olla ET? Varmaan jotain miinus 48. Luultavasti ainakin lokasuojan reunat pitäisi rullata... :mrgreen: http://www.hawkcars.co.uk/parts/stratos ... pokes.html
No tuossa Countachissa on 12X15 tuumaiset vanteet takana:
Kuva
Etuvanne, takana oikealla on 8.5 tuumaa leveydeltään.
Ferrarin vanne on muistaakseni 7.5 tuumaa
Tässä sama jos verrataan renkaisiin:
Ferrarin rengas (205 leveä) on oikealla ja vasemmalla Lamborghinin 345/35 15
Kuva

Juuri sain maalattuna nämä uudet vanteet:
http://i166.photobucket.com/albums/u84/ ... lattu1.jpg
http://i166.photobucket.com/albums/u84/ ... lattu2.jpg

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

jknracing kirjoitti:Noista replicoista sen verran, että ainoat minkä rakentaminen voisi käydä omassa mielessä, on Stratos ja AC Cobra.

veit muuten sanat suusta... :mrgreen:

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5754
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Raimo Miettinen kirjoitti:http://www.nettiauto.com/dodge/stealth/2934598
Oisko jokaisen tuning-osan hinta ja 60e/h työstä niin päästään loppusummaan? 85000e!
Siis ei vittu. 85ke räpellyksestä, jolla aikuinen ihminen ei kehtaisi ajaa. :crazyeyes:

Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

90 kirjoitti:
jknracing kirjoitti:Noista replicoista sen verran, että ainoat minkä rakentaminen voisi käydä omassa mielessä, on Stratos ja AC Cobra.

veit muuten sanat suusta... :mrgreen:
Toisaalta, minkähänlainen tuollainen putkirunkoinen rodi olisi ajella?

Kuva

Tuohon kun vielä lisäisi kunnon kaaret, niin saattaisi olla ihan herkku mutkapätkällä.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
Keltsi
Viestit: 1683
Liittynyt: 14 Kesä 2004, 21:33
Car(s): 155 Q4, 156 2.4 JTD 10V, 156 GTA, 164 TB, B5 Qt
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Keltsi »

^

Heti kun rupean rikastumaan ja lakkan köyhtymästä, tuollainen rodi löytyy autotallista, kerta kaikkiaan maukas! Hienosti yhdistetty vanhaa ja uutta, myös tyylitajua näyttäisi suunnittelijalta löytyvän, mikään osa ei riitele toisten kanssa.
"No smoke => no power => no hope"

Avatar
Seiska5mma
Viestit: 1275
Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Seiska5mma »

Monza kirjoitti:Ja hihnanvaihto ei varmaan maksa tonnia :mrgreen:
Ei tähänkään:
http://www.youtube.com/watch?v=BQhfcdQf1QA

Avatar
MiNkO^^
Viestit: 869
Liittynyt: 06 Huhti 2006, 13:03
Car(s): Projekti: 1.6 Alfa Romeo 75
käyttöauto: Saksalainen
Ex: Alfa Romeo 147
Paikkakunta: Päijät-Häme

Viesti Kirjoittaja MiNkO^^ »

tämmöinen tumman harmaa "pikku"sportti tuli bongattua tänään kun ajelin motonettiin
taisi vielä olla suomen kilvissä :roll:

http://www.tekniikanmaailma.fi/autot/au ... orttitykki
Mitä sinä teet?Katselen Kuutamoa.Sano sille Kuutamolle että ottaa Alfansa alle ja ajaa tiehensä.

sataviisviis
Viestit: 2037
Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja sataviisviis »

Onhan noita näkynyt jo jokunen. Pirun hieno peli livenäkin :-D

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

^

Eri.

Saisi Possu pysytellä noissa kaksiovisissa.

Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Lamboon neljä ovea sopii kyllä hienosti... :silly:

Kuva
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
MiNkO^^
Viestit: 869
Liittynyt: 06 Huhti 2006, 13:03
Car(s): Projekti: 1.6 Alfa Romeo 75
käyttöauto: Saksalainen
Ex: Alfa Romeo 147
Paikkakunta: Päijät-Häme

Viesti Kirjoittaja MiNkO^^ »

juu kyl itsekin sitä mieltä et urheiluautot ja perhe autot on erikseen...neli ovisena possu ja lambo näyttää ihan limusiineilta :-D
mut näähän on näitä makuasioita :wink:
Mitä sinä teet?Katselen Kuutamoa.Sano sille Kuutamolle että ottaa Alfansa alle ja ajaa tiehensä.

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Joo, ja kyllä neliovinenkin voi olla urheilullinen, linjakas ja tyylikäs (156, QP), mutta tuo Panamera ei sitä ole.

Avatar
MiNkO^^
Viestit: 869
Liittynyt: 06 Huhti 2006, 13:03
Car(s): Projekti: 1.6 Alfa Romeo 75
käyttöauto: Saksalainen
Ex: Alfa Romeo 147
Paikkakunta: Päijät-Häme

Viesti Kirjoittaja MiNkO^^ »

possua nyt lähinnä tarkoitin :)
Mitä sinä teet?Katselen Kuutamoa.Sano sille Kuutamolle että ottaa Alfansa alle ja ajaa tiehensä.

Vastaa Viestiin