Ehkä lukijat osaavat vetää johtopäätöksensä oheisesta kuvasta

Valvoja: Moderators
juu osataan itse huomasin eilen aivan samanalfista kirjoitti:Jaa, että miksi kirjoittelen bemarista Alfa-saitille...
Äh toihan on vähän sama asia kuin laittais italialaisen ja saksalaisen naisen vierekkäin. Todennäköisesti saksalainen on hieman hiljaisempi mutta italialainen on niin tulinen ja muutenkin sexympi, että minä vien ainakin kotiin sen italialaisenniki kirjoitti:Ääh. piratismia (ei tueta) Millaisen johtopäätöksen halusit lukijoiden vetävän?
Onhan toi BMW 1-sarja ihan varteenotettava kilpailija, mutta hinnat tulevat varmaan olemaan aika kovia. Kaikesta huolimatta, tuo käydään kyllä testaamassa kun vaan suomeen saadaan.
Tänään kävin tutun VW-kauppiaan luona tekemässä kokeita 3 oviselle Audi A3:selle. Moottori oli 2 litran FSI ja kaikilla mahdollisilla herkuilla, esim. nahalla ja bosella. Täytyy myöntää että teki vaikutuksen mm. äänettömyydellään (ja negatiivisen kovalla hinnallaan, esittelyajokki 36200€). Vähän konservatiivinenhan se on, mutta en voi olla myöntämättä, että sitäkin saattaisin harkita sitten, kun autonvaihdon aika tulee.On kyllä kova kilpailija 147:alle.
alfista kirjoitti:Jaa, että miksi kirjoittelen bemarista Alfa-saitille...
Siis luonne-erothan on mullekin täysin selvät. Olen vaan saanut tämän vuoden puolella niin skeidaa palvelua DA:sta, ettei rahojen kiikuttaminen ko. puljuun ahneelle myyjälle oikeen maistu. Koeajolappuun pistetään semmoset 15 minuuttia ja uusintakoeajoon varattu auto osoittautuu täysin erilaiseksi mitä pyysin.Hamil kirjoitti:Äh toihan on vähän sama asia kuin laittais italialaisen ja saksalaisen naisen vierekkäin. Todennäköisesti saksalainen on hieman hiljaisempi mutta italialainen on niin tulinen ja muutenkin sexympi, että minä vien ainakin kotiin sen italialaisen
Kyllä mun mielestä sisätiloissa eniten on 500 sarjan lookkia. Jostain syystä en näe siinä sen suurempaa kopiointia muilta, mutta tosiaan, olen nähnyt vasta yhden kuvan sisätiloista, joten hankala mennä sanomaan. Luonnossa kertoo varmaan aika paljon enemmän. Takaoven karmissa on yllättävän paljon samaa Alfa 147:n kanssa... kahva on "onneksi" oikealla paikalla.Campari kirjoitti:Sisälläkin vaihdekepin nuppi ja ovenrivat näyttävät tutuilta.
Varmaan teknisesti ihan ok ja laadukas peli, mutta _jostain_ syystä ei nappaa... vaikka
saisi Alfan hinnallakin. Kilpailkoot Mazda 3:n kanssa. Mikähän valmistaja
seuraavaksi tekee oman versionsa ? Huyundai varmaan ...
-cr
tuli huomattua. Kävin koeajamassa tuota kolmosta ja sisätilat on kuin ilmetty 147.alfista kirjoitti: Mazda 3 (hehe käykää kattomassa) jne jne jne...
Cordoba on Polo luokkaa, eli pienempi, mutta Seatin Toledo vastaa hyvin 156:sta.niki kirjoitti:Eikös tossa cordobassa ollut mitatkin samat kuin 156:ssa vai olikos se joku toinen Seat-malli?