Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.
Valvoja: Moderators
- jeQQ
- Viestit: 4190
- Liittynyt: 22 Kesä 2006, 18:01
- Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4
- Paikkakunta: Vihti
Härski.jknracing kirjoitti:200D ? http://www.youtube.com/watch?v=S9S22SawSxc
- jknracing
- Viestit: 3055
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
^ Tuon mersun pannu koekäytössä. http://www.youtube.com/watch?v=Yv2aX58lx2Q&NR=1
Olikohan niin, että tuossa on vääntöä 1200 vai peräti 1400 newtonia. Kiva vetää asuntovaunua...
Olikohan niin, että tuossa on vääntöä 1200 vai peräti 1400 newtonia. Kiva vetää asuntovaunua...
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
- jknracing
- Viestit: 3055
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
Ei kait tuossa ollut kuin Cridden tekemä moottori?
http://www.youtube.com/watch?v=6PI9eg3X2A8
Kenelläköhän se YLI-600-ex-firges-corsa on nykyjään? Ilmeisesti se on vaihtanut omistajaa.
Edit. Niin ja se valtosen sivuluisupulkka on käsittömän hienosti tehty. Kannattaa tarkastella lähemmin jos sen jossain näkee.
http://www.youtube.com/watch?v=6PI9eg3X2A8
Kenelläköhän se YLI-600-ex-firges-corsa on nykyjään? Ilmeisesti se on vaihtanut omistajaa.
Edit. Niin ja se valtosen sivuluisupulkka on käsittömän hienosti tehty. Kannattaa tarkastella lähemmin jos sen jossain näkee.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
-
- Viestit: 2369
- Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
- Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
- Paikkakunta: Lahti
http://www.exoticspotter.com/list.php?p ... cation=all
Tuli mieleen postata tämä kuva Pariisilaisesta pysäköintitavasta halvan ja halvemman auton välillä.
Tuli mieleen postata tämä kuva Pariisilaisesta pysäköintitavasta halvan ja halvemman auton välillä.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER
- alfa 156 v6
- Viestit: 5150
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
- Raimo Miettinen
- Viestit: 2339
- Liittynyt: 01 Loka 2008, 00:58
- Viesti:
http://www.nettiauto.com/dodge/stealth/2934598
Oisko jokaisen tuning-osan hinta ja 60e/h työstä niin päästään loppusummaan? 85000e!
Oisko jokaisen tuning-osan hinta ja 60e/h työstä niin päästään loppusummaan? 85000e!
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
tuolla hintaa on auton kanssa naimisissa hautaan asti..
ei tulisi kyllä ikinä edes harkittua tuonnäköistä värkkiä, hyi helv..
ei tulisi kyllä ikinä edes harkittua tuonnäköistä värkkiä, hyi helv..
Viimeksi muokannut 90, 26 Marras 2009, 01:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dodgen kysymyksiä..:90 kirjoitti:tulla hintaa on auton kanssa naimisissa hautaan asti..
ei tulisi kyllä ikinä edes harkittua tuonnäköistä värkkiä, hyi helv..
K: J Salovaara kysyi: Saako tolla 85k eurolla montakin kiloa koksua & horoja mukaan?
V: Joni Kivistö vastasi: vi jösses noita kysymyksiä. ei ihme et omistaja pyysi mua laittamaan myynti-ilmotuksen
-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Paikkakunta: Helsinki
- Satakuusnelonen
- Viestit: 1773
- Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
- Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 166 2.4JTD, 164 TS FL, 164 QV
- Paikkakunta: Parkano
- jknracing
- Viestit: 3055
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
Rakensit sitten kellarissasi tommosen Countach-look-a-liken.
http://motortips.blogspot.com/2008/10/l ... ca-is.html
Tietysti jos olisi tehnyt töitä tuon 10 000 tuntia ja saannut edes jonkinmoista liksaa hommasta, niin säästöilä olisi voinnut ostaa aidon... Mutta eipä kait se ole ollutkaan se juttu tuossa, kaveri on halunnut rakentaa ja hienoa jälkeä on tullutkin.
http://motortips.blogspot.com/2008/10/l ... ca-is.html
Tietysti jos olisi tehnyt töitä tuon 10 000 tuntia ja saannut edes jonkinmoista liksaa hommasta, niin säästöilä olisi voinnut ostaa aidon... Mutta eipä kait se ole ollutkaan se juttu tuossa, kaveri on halunnut rakentaa ja hienoa jälkeä on tullutkin.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
- jaskas
- Viestit: 615
- Liittynyt: 09 Helmi 2004, 22:55
- Car(s): -1973 GTJunior 1600 (projekti)
- Paikkakunta: Hki
- Viesti:
Ja jotenkin ainakin mulle jää sellanen kuva, että lopputulos saattaa olla jopa ominaisuuksilta parempi kuin originaali!Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Tämä on kyllä uskomaton kaverijknracing kirjoitti:Rakensit sitten kellarissasi tommosen Countach-look-a-liken.
Eikä yhtään haittaa, että replikoitavana on ollut yksi hienoimmista automalleista ikinä.
- Raimo Miettinen
- Viestit: 2339
- Liittynyt: 01 Loka 2008, 00:58
- Viesti:
Tuning-BMW: http://www.nettiauto.com/bmw/325/2821342
Parasta silti nuo kysymykset myyjälle.
Parasta silti nuo kysymykset myyjälle.
...Kuvaileppa omin sanoin että miten?jaskas kirjoitti:Ja jotenkin ainakin mulle jää sellanen kuva, että lopputulos saattaa olla jopa ominaisuuksilta parempi kuin originaali!Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Tämä on kyllä uskomaton kaverijknracing kirjoitti:Rakensit sitten kellarissasi tommosen Countach-look-a-liken.
Eikä yhtään haittaa, että replikoitavana on ollut yksi hienoimmista automalleista ikinä.
- MiNkO^^
- Viestit: 869
- Liittynyt: 06 Huhti 2006, 13:03
- Car(s): Projekti: 1.6 Alfa Romeo 75
käyttöauto: Saksalainen
Ex: Alfa Romeo 147 - Paikkakunta: Päijät-Häme
joo ja sitten mä repesinRaimo Miettinen kirjoitti:Tuning-BMW: http://www.nettiauto.com/bmw/325/2821342
Parasta silti nuo kysymykset myyjälle.
Mitä sinä teet?Katselen Kuutamoa.Sano sille Kuutamolle että ottaa Alfansa alle ja ajaa tiehensä.
- jaskas
- Viestit: 615
- Liittynyt: 09 Helmi 2004, 22:55
- Car(s): -1973 GTJunior 1600 (projekti)
- Paikkakunta: Hki
- Viesti:
No ehkäpä vähän liiottelua Kun on katsellut jostain (?!?) bongaamia kuvia lambon alusta- ja muista teknisistä ratkaisuista on italian insinööri ollut aika futuristisellä päällä Lamboa suunnitellessa.unknown kirjoitti: ...Kuvaileppa omin sanoin että miten?
Joten totean, että kyseinen DIY-vehje on parempi huolto ja ylläpito ominaisuuksiltaan kuin lambo. Varaosat on myös helpommin saatavilla ja(tai) valmistettavissa.
Toki mutta aito on suunniteltu 35-vuotta sitten, sen ajan parhainta teknologiaa hyväksi käyttäen. Perus tekniikka kuten moottori on hyväksi havaittua 1960-luvun tekniikkaa. Vaihdelaatikko on traktorivalmistajan tekemänä varmasti ylimitoitettu.jaskas kirjoitti:
No ehkäpä vähän liiottelua Kun on katsellut jostain (?!?) bongaamia kuvia lambon alusta- ja muista teknisistä ratkaisuista on italian insinööri ollut aika futuristisellä päällä Lamboa suunnitellessa.
Viimeistely on sitä tasoa että kuljettajan ei esimerkiksi tarvitse häiriintyä minkään laisista kitinöista tai ylimääräisistä äänistä ajon aikana.
Kaiken sen futuristisen muotoilun alla on kuitenkin perinteinen urheiluautovalmistus mitä Modenan alueella on.
DIY eli REPLICA on todennäköisesti huomattavasti huonommin tehty kuin aito:jaskas kirjoitti:Joten totean, että kyseinen DIY-vehje on parempi huolto ja ylläpito ominaisuuksiltaan kuin lambo. Varaosat on myös helpommin saatavilla ja(tai) valmistettavissa.
Esimerkki:
Aidon auton runko, pyöreän putken kaikki liitokset on tehty oikein eli jyrsimällä putkenpää:
http://www.autodrome-cannes.com/countach_chassis.jpg
Replican runko, kulmikasta putkea... miten mahtaa pysyä kasassa?
http://4.bp.blogspot.com/_M9wRxPCAbaI/S ... lica-k.jpg
Tässä toinen, katsokaa takaripustuksen kiinnitystä ja tuentaa, täysin erillainen kuin aidossa ja tuskin parempi koska aidon auton ripustus on identtinen saman ajan F1:sten kanssa:
http://1.bp.blogspot.com/_M9wRxPCAbaI/S ... lica-o.jpg
Siksi toisekseen ylläpitokustannukset eivät ole niin tärkeitä, jos mietitään mihin kustannus menee. Replicassa tulee aina olemaan sellaisia pikkujuttuja kuten sähkövikoja, lämpöongelmia, materiaalikestävyys kysymyksiä, ym ym. Countach on kuitenkin auto joka on läpäissyt kolaritestit, replica ei...
Henkilökohtaisesti ole aina ja ikuisesti kaikkia replicoita vastaan!
- jknracing
- Viestit: 3055
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
^ Justiin mietin, että miltähän tuon tee-se-itse-version ja aidon rungot näyttäisivät vierekkän. Hyvä, että linkitit nuo kuvat. Aidon runko on oletettavasti hieman tukevampi.
Noista replicoista sen verran, että ainoat minkä rakentaminen voisi käydä omassa mielessä, on Stratos ja AC Cobra.
Ja sitten sitä tuninkia. Mitenköhän tuolta saatavana olevat 12x15" vanteet sopisi pyörimään 75:ssa takana? Niitä on kuitenkin saatavana 5x98 jaolla. Mikähän noissa mahtaa olla ET? Varmaan jotain miinus 48. Luultavasti ainakin lokasuojan reunat pitäisi rullata... http://www.hawkcars.co.uk/parts/stratos ... pokes.html
Noista replicoista sen verran, että ainoat minkä rakentaminen voisi käydä omassa mielessä, on Stratos ja AC Cobra.
Ja sitten sitä tuninkia. Mitenköhän tuolta saatavana olevat 12x15" vanteet sopisi pyörimään 75:ssa takana? Niitä on kuitenkin saatavana 5x98 jaolla. Mikähän noissa mahtaa olla ET? Varmaan jotain miinus 48. Luultavasti ainakin lokasuojan reunat pitäisi rullata... http://www.hawkcars.co.uk/parts/stratos ... pokes.html
Viimeksi muokannut jknracing, 02 Joulu 2009, 19:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
- jaskas
- Viestit: 615
- Liittynyt: 09 Helmi 2004, 22:55
- Car(s): -1973 GTJunior 1600 (projekti)
- Paikkakunta: Hki
- Viesti:
En siis mitenkään negatiivisessa mielessä tarkoittanut tätä futuristisuus puolta.unknown kirjoitti:
Kaiken sen futuristisen muotoilun alla on kuitenkin perinteinen urheiluautovalmistus mitä Modenan alueella on.
Yritin siis tuolla epätoivoisella kommentillani pyörtää puheitani ja myöntää olevani väärässäunknown kirjoitti:DIY eli REPLICA on todennäköisesti huomattavasti huonommin tehty kuin aito:jaskas kirjoitti:Joten totean, että kyseinen DIY-vehje on parempi huolto ja ylläpito ominaisuuksiltaan kuin lambo. Varaosat on myös helpommin saatavilla ja(tai) valmistettavissa.
Siksi toisekseen ylläpitokustannukset eivät ole niin tärkeitä, jos mietitään mihin kustannus menee. Replicassa tulee aina olemaan sellaisia pikkujuttuja kuten sähkövikoja, lämpöongelmia, materiaalikestävyys kysymyksiä, ym ym. Countach on kuitenkin auto joka on läpäissyt kolaritestit, replica ei...
Henkilökohtaisesti ole aina ja ikuisesti kaikkia replicoita vastaan!
Mutta pakko myöntää silti, että kaikenmaailman räpellys replikoitan nähneenä on tuo kyllä sieltä parhaasta päästä. Aito on toki AINA aito.
PS. Enemmän ääniefektivideoita aidoista Italialaisista superautoista kaivataan
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Niin siis tarkoitin että onnistuuko rahoitus teidän kautta siis että tehdään velkakirja tai jotku oikeuden mukaset jutut että saisin rahotuksen teidän kautta kun en saa rahotusyhtiön tai pankin kautta kun olen 19v ja pimeästi töissä, mutta pystyisin antamaan 500e käsirahaa ja maksamaan loput autosta 12kk aikana !Raimo Miettinen kirjoitti: Parasta silti nuo kysymykset myyjälle.
No tuossa Countachissa on 12X15 tuumaiset vanteet takana:jknracing kirjoitti:^ Justiin mietin, että miltähän tuon tee-se-itse-version ja aidon rungot näyttäisivät vierekkän. Hyvä, että linkitit nuo kuvat. Aidon ruonko on oletettavasti hieman tukevampi.
Noista replicoista sen verran, että ainoat minkä rakentaminen voisi käydä omassa mielessä, on Stratos ja AC Cobra.
Ja sitten sitä tuninkia. Mitenköhän tuolta saatavana olevat 12x15" vanteet sopisi pyörimään 75:ssa takana? Niitä on kuitenkin saatavana 5x98 jaolla. Mikähän noissa mahtaa olla ET? Varmaan jotain miinus 48. Luultavasti ainakin lokasuojan reunat pitäisi rullata... http://www.hawkcars.co.uk/parts/stratos ... pokes.html
Etuvanne, takana oikealla on 8.5 tuumaa leveydeltään.
Ferrarin vanne on muistaakseni 7.5 tuumaa
Tässä sama jos verrataan renkaisiin:
Ferrarin rengas (205 leveä) on oikealla ja vasemmalla Lamborghinin 345/35 15
Juuri sain maalattuna nämä uudet vanteet:
http://i166.photobucket.com/albums/u84/ ... lattu1.jpg
http://i166.photobucket.com/albums/u84/ ... lattu2.jpg
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Siis ei vittu. 85ke räpellyksestä, jolla aikuinen ihminen ei kehtaisi ajaa.Raimo Miettinen kirjoitti:http://www.nettiauto.com/dodge/stealth/2934598
Oisko jokaisen tuning-osan hinta ja 60e/h työstä niin päästään loppusummaan? 85000e!
- jknracing
- Viestit: 3055
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
Toisaalta, minkähänlainen tuollainen putkirunkoinen rodi olisi ajella?90 kirjoitti:jknracing kirjoitti:Noista replicoista sen verran, että ainoat minkä rakentaminen voisi käydä omassa mielessä, on Stratos ja AC Cobra.
veit muuten sanat suusta...
Tuohon kun vielä lisäisi kunnon kaaret, niin saattaisi olla ihan herkku mutkapätkällä.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
- Seiska5mma
- Viestit: 1275
- Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
- Paikkakunta: Vaasa
Ei tähänkään:Monza kirjoitti:Ja hihnanvaihto ei varmaan maksa tonnia
http://www.youtube.com/watch?v=BQhfcdQf1QA
- MiNkO^^
- Viestit: 869
- Liittynyt: 06 Huhti 2006, 13:03
- Car(s): Projekti: 1.6 Alfa Romeo 75
käyttöauto: Saksalainen
Ex: Alfa Romeo 147 - Paikkakunta: Päijät-Häme
tämmöinen tumman harmaa "pikku"sportti tuli bongattua tänään kun ajelin motonettiin
taisi vielä olla suomen kilvissä
http://www.tekniikanmaailma.fi/autot/au ... orttitykki
taisi vielä olla suomen kilvissä
http://www.tekniikanmaailma.fi/autot/au ... orttitykki
Mitä sinä teet?Katselen Kuutamoa.Sano sille Kuutamolle että ottaa Alfansa alle ja ajaa tiehensä.
-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Paikkakunta: Helsinki
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100