Nokka- vai kampiakselin asentotunnistin 156 2.0

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
himik
Viestit: 57
Liittynyt: 14 Loka 2003, 14:37
Car(s): 159 2.2, Lada Samara 1.5i
Paikkakunta: tre

Nokka- vai kampiakselin asentotunnistin 156 2.0

Viesti Kirjoittaja himik »

Viime perjantaina Alfa ei lähtenyt tulille. Pyöritti muttei syttynyt.
Parin tunnin meditoinnin jälkeen vielä uusi yritys ja Alfa heräsi taas eloon.
Tänään luetin vikamuistin auto.comin läppärillä joka antoi vikakoodin: Kierroslukuanturi.

Sitä että onko kyseessä nokka- vai kampiakselin asentotunnistin ei auto.comin softa kertonut.

Kumpaa anturia arvon palstaveljet veikkaavat?
Ei viitsisi kumpaakin uusia ihan vaan varmuuden vuoksi vai oliko kyseessä sittenkin vaan joku hetkellinen kontakti- tai kosteushäiriö?

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Jos ei käyntiin lähde niin luultavasti kampiakselin tunnistin. Löytyy auton alta tulipellin puolelta kampikammion kyljestä, ei siis kytkinkopasta tai hihnapyörältä niin kuin monessa muussa vehkeessä.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Jep, todennäköisesti kampiakselin.

Eikö testeri antanut vikakoodia? vaan pelkän nimen.

himik
Viestit: 57
Liittynyt: 14 Loka 2003, 14:37
Car(s): 159 2.2, Lada Samara 1.5i
Paikkakunta: tre

Viesti Kirjoittaja himik »

Ei mielestäni tai nyt kun tarkemmin muistelen niin kaveri joka sen tsekkasi ei siitä ainakaan maininnut.

Vastaa Viestiin