Motor control system failure 156 JTS 2003
Valvoja: Moderators
Motor control system failure 156 JTS 2003
Syttyi tuo Motor control system failure, tehot häipyi ja tyhjäkäynti alkoi soutamaan. Onko kellään kokemusta mistä vikaa kannattais hakea???
- Pasi
- Viestit: 6773
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
--- [ EX ] ---
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
Joo...
Itsellä oli vastaava auto jossa vastaava vika...
Tosin tuo voi johtua mistä tahansa, koska MCSF ilmotus tulee kun havaitaan joku vika ja tehot lähtee kun auto siirtyy häntä-koipienvälissä-kotiin-ajamis moodiin.
Kierrosten heittelyyn olla montakin syytä.... minullakin oli tuota vaivaa.
Ongelmana minun autossa oli kaasuläpälle johtava johtosarjan liittimen rikkoutuminen.
Liittimen irroittaminen ja uudelleen paikalle laittaminen auttoi aina välillä muutamasta päivästä pariin kuukauteen, mutta aina vika tuli takaisin.
Vaihtoivat Deltassa silloin koko kaasuläpän ja paljon muuta osaa takuuseen, mutta ei auttanut kuin hetkellisesti.
Lopulta jatkuvan irroittelun seurauksena yksi liittimen pinneistä taittui melkein poikki ja ongelma paheni siihen pisteeseen että autolla pystyi ajamaan vain parikymmentä kilometriä kerrallaan ilman ongelmia (siis silloin kun mcsf oli poistunut ruudulta auton seisottua jonkun aikaa).
Ongelma ratkesi käymällä autokaupassa vaihtamassa autoa
Eihän sun 156 rekkari oo ZNF-4XX ?
Itsellä oli vastaava auto jossa vastaava vika...
Tosin tuo voi johtua mistä tahansa, koska MCSF ilmotus tulee kun havaitaan joku vika ja tehot lähtee kun auto siirtyy häntä-koipienvälissä-kotiin-ajamis moodiin.
Kierrosten heittelyyn olla montakin syytä.... minullakin oli tuota vaivaa.
Ongelmana minun autossa oli kaasuläpälle johtava johtosarjan liittimen rikkoutuminen.
Liittimen irroittaminen ja uudelleen paikalle laittaminen auttoi aina välillä muutamasta päivästä pariin kuukauteen, mutta aina vika tuli takaisin.
Vaihtoivat Deltassa silloin koko kaasuläpän ja paljon muuta osaa takuuseen, mutta ei auttanut kuin hetkellisesti.
Lopulta jatkuvan irroittelun seurauksena yksi liittimen pinneistä taittui melkein poikki ja ongelma paheni siihen pisteeseen että autolla pystyi ajamaan vain parikymmentä kilometriä kerrallaan ilman ongelmia (siis silloin kun mcsf oli poistunut ruudulta auton seisottua jonkun aikaa).
Ongelma ratkesi käymällä autokaupassa vaihtamassa autoa

Eihän sun 156 rekkari oo ZNF-4XX ?

33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4
Pasi kirjoitti:Joo...
Itsellä oli vastaava auto jossa vastaava vika...
Tosin tuo voi johtua mistä tahansa, koska MCSF ilmotus tulee kun havaitaan joku vika ja tehot lähtee kun auto siirtyy häntä-koipienvälissä-kotiin-ajamis moodiin.
Kierrosten heittelyyn olla montakin syytä.... minullakin oli tuota vaivaa.
Ongelmana minun autossa oli kaasuläpälle johtava johtosarjan liittimen rikkoutuminen.
Liittimen irroittaminen ja uudelleen paikalle laittaminen auttoi aina välillä muutamasta päivästä pariin kuukauteen, mutta aina vika tuli takaisin.
Vaihtoivat Deltassa silloin koko kaasuläpän ja paljon muuta osaa takuuseen, mutta ei auttanut kuin hetkellisesti.
Lopulta jatkuvan irroittelun seurauksena yksi liittimen pinneistä taittui melkein poikki ja ongelma paheni siihen pisteeseen että autolla pystyi ajamaan vain parikymmentä kilometriä kerrallaan ilman ongelmia (siis silloin kun mcsf oli poistunut ruudulta auton seisottua jonkun aikaa).
Ongelma ratkesi käymällä autokaupassa vaihtamassa autoa![]()
Eihän sun 156 rekkari oo ZNF-4XX ?
-
- Viestit: 20
- Liittynyt: 27 Elo 2008, 20:30
akku
voi tulla jos akku on vanha tai ei kiini kunnolla. katsokaa kaikki sähkö liittimet jos on löysijä tai likaisija.