Lattiamattojen alta paljastui karmiva totuus: (sry huonot kuvat)

Äänieristeet koko vänkärin takajalkatilasta märkänä ja alkavaa ruostetta ympäriinsä. Onko tuosta pitkittäisestä ruostereiästä tullu vesi sisään, vai onko vesi peräisin jostain muualta? Ainakin etulattia ja tulipelti on kuivia. Ruostereikä on helman sauman vieressä, ja tähän on vänkärin helmapelti vaihdettu, lieneeköhän episodi siitä lähtöisin?
Tässä vähän massojen ja ruosteen poistoa:

Ja sitten hiukan korjaamon työnjälkeä



Räkäsaumaa, sähköinnun jätöksiä ja päällekkäisliitoksella, tottakai. No, saa ensi vuonna tehdä paikan uusiksi, kunnolla... 127:n hitsasin pikapikaa puikolla katsastuskuntoon, ja jälki oli parempaa

Pitää kylvää kilotolkulla kotelonsuojaa ja öljyä tuonne lattiaan, nyt on sisätilanlämmitin puhaltamassa lattiamattoa kuivaksi. Ideoita, mistä tuo vesi voi tuonne tulla?