Rakas Delta-Automme

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
pietro

Rakas Delta-Automme

Viesti Kirjoittaja pietro »

Juman pläjäys kun yrittävät vanhaa tappaa. Ensin soittaa myyjä ja kyselee mites oon Alfan ratissa viihtynyt ja onko kaikki pelannu. No, kerron auton olevan menossa takuuhuoltoon huomenna etupään nitinöiden takia ja tunnelma kieltämättä pikkaisen latistui. Avoin kahvikutsu kuitenkin annettiin jos satun suunnalla liikkumaan.
Parin tunnin kuluttua tulee toiselta D-A:lta textarilla ilmoitus huomisesta huollosta ja oikein tervetuloakin toivotettiin :shock:

Perskules, kyllä toi musta epäilyttävän paljon palvelulta tuntui. Kaippa tuokin tilanne jossain vaiheessa sitten korjantuu ja kalliiksi muuttuu :mrgreen:

Harpo

Viesti Kirjoittaja Harpo »

Älä hätäänny . Nykyiset Direktiivit vähän kai vaatii myjää kyselemään asiakastyytytyväisyyttä. Ei tainnut hätäpäissään muuta keksiä, kun ton kahvin. Tekstareissakin valmis formaatti :mrgreen:

Kahvivatsa

Viesti Kirjoittaja Kahvivatsa »

Joku vaihtoautomyyjä yritti eilen soittaa Turun Delta-autosta mulle, olikohan samasta asiasta? Olin töissä siihen aikaan eikä oma puhelin todellakaan ollut käden ulottuvilla. Enpä taida soittaa takaisin. Pistetään nyt se vielä että auton ostosta on noin vuosi aikaa, ja kaksi edeltävääkin autoa on sieltä ostettu (kaikki käytettyjä :roll:).

Mergy
Car(s): Ex:t: Giulia (2016); Giulietta; GT; 147

Viesti Kirjoittaja Mergy »

Jep jep, se on kuun vaihde edessä ja autokauppiaat yrittää epätoivoisesti saada kuluvalle kuulle vähän lisää myyntiä :wink:
Mergy / 147>GT>Giulietta>Giulia

alfista

a

Viesti Kirjoittaja alfista »

Samoin tässä eräänä päivänä tosissaan purkka pysähtyi kun setä Deltalta soitti.

- Saisiko olla koeajoa ja eikö me nyt vaihdeta sopivasti.

(syvä ja hämmästynyt hiljaisuus)

- Minä siihen, jotta... köh, kun tuota on jo tullut vaihdettua naapuriliikkeessä.

(hiljaisuus toisessa päässä)

- Että et sitten täältä kysynyt... ?

- No kun oli se teidän hyvitys nelisen tonnia sivussa...

- Minä kun niitä esitteitäkin lähetin, että...

- hmmm, köh...

On se vain tuo ensikosketus markkinatalouden kanssa liikuttavaa ja saa osallisena olleen haikeaksi.

Vastaa Viestiin