156:tonen on ruvennut päästelemään vähän ohjaustehostinlitkuja harakoille. 100km hesaan ja takasin ja säiliön pinta laskee puolella. Teki samaa myös viimevuonna, mutta selvisin siitä laittamalla uudet litkut sisään (vanhat olikin aika karmean näköset). Nyt tehostimessa oleva litku on aika ruosteenväristä (mistähän väri?). Nyt on valvolinen tavaraa hankittu ja kohta lähden vaihtelemaan. Viimevuonna joku stefa vuoti raidetangossa, mutta en sitä sen koommin ole tutkinut kun vehje on pelannut niin kuin pitääkin.
Mutta kysymys:
Onkohan jotain tekohengitystä mahdollista antaa laitteelle, jos vielä valuttaa uusien litkujen myötä? Toinen raidetanko löytyy romualfasta, mutta se on tuolla 20 asteen pakkasessa, eikä sitä tarkene siellä purkaa
