Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.
Valvoja: Moderators
- harold
- Viestit: 107
- Liittynyt: 18 Heinä 2003, 18:59
- Car(s): 156 2.5 V6 -00 ja -99
- Paikkakunta: Lahti
MiNkO^^ kirjoitti:http://p2.foorumi.info/cclahti/viewtopi ... sc&start=0
nipponi saanut uutta ilmettätosin mielipiteitä on monensorttista
- Liitteet
-
- wok.gif
- Onkohan sama wokkipannu, jonka kuvasin syksyllä?
- (140.41 KiB) Tiedosto ladattu 49501 kertaa
- Raimo Miettinen
- Viestit: 2339
- Liittynyt: 01 Loka 2008, 00:58
- Viesti:
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Eikä.. Valitettavasti tuo ei taida olla edes provo.MiNkO^^ kirjoitti:http://p2.foorumi.info/cclahti/viewtopi ... sc&start=0
nipponi saanut uutta ilmettätosin mielipiteitä on monensorttista
Täytyi nielaista lääkekaappi tyhjäksi siinä vaiheessa, kun kaveri kertoi olevansa perheellinen. Lähetetään nyt ihmeessä linkki lastensuojelun keskusliitolle, vaikkakaan tuollaisen geeniperimän omaavalla tuskin kovinkaan lupaava tulevaisuus on edessä. Kuinkahan monta vuosikymmentä kestäneestä sisäsiittoisuudesta mahtaakaan olla kyse.
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
- maybetomorrow
- Viestit: 1568
- Liittynyt: 17 Tammi 2009, 19:29
- Car(s): Makaronilaatikoita vuodesta 2007
- Paikkakunta: Sisä-Suomi
Kazakstanilainen rollssi http://englishrussia.com/?p=9395
- Alfaholisti
- Viestit: 508
- Liittynyt: 13 Maalis 2003, 09:25
- Paikkakunta: Kerava
- -Tomi-
- Viestit: 1486
- Liittynyt: 11 Joulu 2004, 14:42
- Car(s): Diudi
ex. 159 SW 2.4 JTDm Qtronic -07
ex. 156 GTA Selespeed -03
ex. 156 V6 -99 - Paikkakunta: Ylöjärvi
Tai alta kymmenkin vuotta vanhan penarin penkit ? En tiedä olenko se vain minä, mutta mitä olen 90-luvun lopun penareita katsellut, niin penkit näyttävät yhtä karmealta kuin nuokin. Edeltävän 100 tkm ajetun, -99 mallisen 156:n penkit näyttivät käytännössä aivan uusilta. Ehkä Luigi osaa ainakin nahkat valmistaa paremminKJS kirjoitti:Lähinnä tulee mieleen vanha nahkasohva

- jknracing
- Viestit: 3055
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
Jesus Build My Rice Cup ja parinkilon siika konttiin. Ei kun menox!JaniW kirjoitti:Miten mulle tulee tuosta ihan yksi Ministryn klassikkobiisi mieleen...
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
- JaniW
- Viestit: 840
- Liittynyt: 06 Maalis 2008, 21:29
- Car(s): 156 V6 1998 Azzurro Nuvola
Rellu - Paikkakunta: Jyväskylä
jknracing kirjoitti:Jesus Build My Rice Cup ja parinkilon siika konttiin. Ei kun menox!JaniW kirjoitti:Miten mulle tulee tuosta ihan yksi Ministryn klassikkobiisi mieleen...

-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Paikkakunta: Helsinki
- jknracing
- Viestit: 3055
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
Olinkos mä ennen laittanut tätä hiilikuitu-GTV:tä tänne? http://www.jpc.se/EN/referenser_1.htm
Vielä kun tuon näkis radalla.
Vielä kun tuon näkis radalla.

Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
- jknracing
- Viestit: 3055
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
2.30 eteenpäin pornoa. http://www.youtube.com/watch?v=eTG6N3lSaTw
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
- MiNkO^^
- Viestit: 869
- Liittynyt: 06 Huhti 2006, 13:03
- Car(s): Projekti: 1.6 Alfa Romeo 75
käyttöauto: Saksalainen
Ex: Alfa Romeo 147 - Paikkakunta: Päijät-Häme
jknracing kirjoitti:Olinkos mä ennen laittanut tätä hiilikuitu-GTV:tä tänne? http://www.jpc.se/EN/referenser_1.htm
Vielä kun tuon näkis radalla.
juu tämä löytyy tuolta aikaisemmilta sivuilta

Mitä sinä teet?Katselen Kuutamoa.Sano sille Kuutamolle että ottaa Alfansa alle ja ajaa tiehensä.
- Seiska5mma
- Viestit: 1275
- Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
- Paikkakunta: Vaasa
- Farina
- Viestit: 1478
- Liittynyt: 13 Huhti 2008, 18:09
- Car(s): Ranskalainen mukamaasturi
- Paikkakunta: Pirkkala
Ehdottomasti samaa mieltä. Jotenkin Bemari on hukannut ulkoisen ja sisäisen muotoilun avaimet E34- ja E30-sarjojen jälkeen. Etukeno vaihtui pullean pehmeydeksi, ei hyvä.Jevgen kirjoitti:^Tuollainen kuutossarjan Beemwee on kyllä komea haikeuloineen. Kelpaisi ihan vakiokuosissakin, M -versiona tottakai. Tämä malli puhuttelee ihan eri tavalla kuin nykyiset kyseisen merkin tuotokset, vaikka hienoja autoja ovat nekin.
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Ei kai tuolla niin väliäkään, jonkun idiootinhan tuo on kuitenkin, vai miten se meni?
(Sen lisäksi, että tuo vaikuttaa ripeältä, vaikuttaa se myös julmetun hienolta)
(Sen lisäksi, että tuo vaikuttaa ripeältä, vaikuttaa se myös julmetun hienolta)
Viimeksi muokannut mattijus, 23 Helmi 2010, 15:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
VMP
- jknracing
- Viestit: 3055
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
Tuo on tehty ihan tavis-635:sta. Olihan tuolla albumissa siitä pari ennen-kuvaakin.
Katselin justiin noita 635:ten hintoja euroopassa. Käyttökuntoisen 635csi:n saa noin neljällä tuhannella ja M6:t alkaa reilusta 20 tonnista. Tarvitseekin kävästä kiparilla tekemässä pari riviä lottoa.
Katselin justiin noita 635:ten hintoja euroopassa. Käyttökuntoisen 635csi:n saa noin neljällä tuhannella ja M6:t alkaa reilusta 20 tonnista. Tarvitseekin kävästä kiparilla tekemässä pari riviä lottoa.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
juu ei tullut katseltua kuin niitä loppupäänkuvia..
on voitu jo pitemmän aikaa puhua sijoituksestaä M6:n kohdalla.. samaa rataa E28 M5:n suhteen..
en kyllä ihmettele yhtään, molemmissa kohtuu pienet valmistusmäärät ja kysyntä ylittää tarjonnan moninkertaisesti..
E21 koppaiset myös kovassa huudossa saksanmaalla, varsinkin kutoskoneiset.. E30 koppaset orkkikuntoiset ja räpeltämättömät myös..
on voitu jo pitemmän aikaa puhua sijoituksestaä M6:n kohdalla.. samaa rataa E28 M5:n suhteen..
en kyllä ihmettele yhtään, molemmissa kohtuu pienet valmistusmäärät ja kysyntä ylittää tarjonnan moninkertaisesti..
E21 koppaiset myös kovassa huudossa saksanmaalla, varsinkin kutoskoneiset.. E30 koppaset orkkikuntoiset ja räpeltämättömät myös..
Viimeksi muokannut 90, 23 Helmi 2010, 18:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Vieläkö on rytmiryhmässä tilaa yhdelle basistille?Cuore Sportivo kirjoitti:Määki komppaan teitä! E24 on sairaan hieno. Samoin E28.
E34 ei ole oikein sytyttänyt, siitä on jyrkät viistot hävinneet (saattaa yleisyyskin vaikuttaa?). E46 ja E39 olivat mielestäni suurin takapakki.
E60 natsaa kyllä meikäläisenkin makuun, samoin kuin E92.
Tuo Bmw on kaverin auto.
Kallella on myös erittäin ripeä M5 ja muutama muu ahdettu tai muuten vaan erittäin ripeä laite niin maalle kuin vedellekkin.
Jätkä jää kohta puoleen töistä vuorotteluvapaalle ja rakentaa uuden tallin johon tulee myös tehopenkki.
Pakoputki ja ahdin asioissa kannattaa kääntyä kallen puoleen.
Laatu on 10+
Kallella on myös erittäin ripeä M5 ja muutama muu ahdettu tai muuten vaan erittäin ripeä laite niin maalle kuin vedellekkin.
Jätkä jää kohta puoleen töistä vuorotteluvapaalle ja rakentaa uuden tallin johon tulee myös tehopenkki.
Pakoputki ja ahdin asioissa kannattaa kääntyä kallen puoleen.
Laatu on 10+
- Satakuusnelonen
- Viestit: 1773
- Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
- Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 166 2.4JTD, 164 TS FL, 164 QV
- Paikkakunta: Parkano
No melko siisti. Ovat nuo M-Biturbon pakosarjat kanssa melko pornot.
E34 muuten on saman heebon piirtämä kuin Alfa TZ. Tykkään molemmista.
Spideriin olisi voinut vetää imuilman suoraa reittiä tuosta kabiinin tuuletusaukoista ja jättää pois AFM ja puolitoista metriä epämääräisiä mutkia. Muuten kelpaisi...
E34 muuten on saman heebon piirtämä kuin Alfa TZ. Tykkään molemmista.
Spideriin olisi voinut vetää imuilman suoraa reittiä tuosta kabiinin tuuletusaukoista ja jättää pois AFM ja puolitoista metriä epämääräisiä mutkia. Muuten kelpaisi...
-
- Viestit: 2
- Liittynyt: 27 Helmi 2010, 09:26
- Paikkakunta: valkeakoski
Kiitos Joni. mut pakosarja ja turboahdin asiossa mielummin.savijo-r kirjoitti:Tuo Bmw on kaverin auto.
Kallella on myös erittäin ripeä M5 ja muutama muu ahdettu tai muuten vaan erittäin ripeä laite niin maalle kuin vedellekkin.
Jätkä jää kohta puoleen töistä vuorotteluvapaalle ja rakentaa uuden tallin johon tulee myös tehopenkki.
Pakoputki ja ahdin asioissa kannattaa kääntyä kallen puoleen.
Laatu on 10+
Tuolla jotain kuvatuksia: http://kkdmotorsport.kuvat.fi/kuvat/pakosarjoja/
Ja "M6" on ihan tavis 635csi josta viskasin maa moottorin mettään ja laitoin vähän paremman moniventtiilin tilalle. Laatikoks tuli MMR TKO900, peränä bemun 210 lukkoperä joka shimmataan vielä kireemmäks ja taka akselistoon on työn alla juur säädettävät kulmat. D2 alusta saapui viime viikolla. M5 isot jarrut DBA kisa levyillä on jo paikallaan.
Muuten peli jää orkkikseks, tai no varapyörä kotelo hävii että saan 2kpl 88,9 rst putkee mahtuun taakse asti
Jotain speksii autosta löytyy www.kkdmotorsport.com sivulta, jotka päivittää parin viikon sisään kokonaan uusiks