Tapaamisia?

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
jiibee
Viestit: 117
Liittynyt: 09 Loka 2003, 02:40
Car(s): 156 JTS 2.0 -03, Sprint QV 1.5 -87, Fiat Croma ie 20 -90
Paikkakunta: Loimaa

Viesti Kirjoittaja jiibee »

Maho kirjoitti:Voi jeesus. No tämä ainakin vahvisti sen, että minä en koskaan tule ajamaan 20km. pidemmälle mihinkään pelkästään BBS:n tapaamiseen.
Kyllä se näin on. No, matkaa oli kyllä 40 km, ei Autokeitaalla näkynyt klo 13.00 aikoihin muita. Eipä TT-autossakaan mitään ihmeempää ollut.

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Maho kirjoitti:Voi jeesus. No tämä ainakin vahvisti sen, että minä en koskaan tule ajamaan 20km. pidemmälle mihinkään pelkästään BBS:n tapaamiseen.
Niinpä, ei se vaikeata ole vetää maine alas. Pk-seudulle täytyy taas järkätä kun saa pelit kuntoon, ei ollut viime vuonna valittamista.

Avatar
jiibee
Viestit: 117
Liittynyt: 09 Loka 2003, 02:40
Car(s): 156 JTS 2.0 -03, Sprint QV 1.5 -87, Fiat Croma ie 20 -90
Paikkakunta: Loimaa

Viesti Kirjoittaja jiibee »

Rolle kirjoitti:
Maho kirjoitti:Voi jeesus. No tämä ainakin vahvisti sen, että minä en koskaan tule ajamaan 20km. pidemmälle mihinkään pelkästään BBS:n tapaamiseen.
Niinpä, ei se vaikeata ole vetää maine alas. Pk-seudulle täytyy taas järkätä kun saa pelit kuntoon, ei ollut viime vuonna valittamista.
Eipä tässä nyt vielä maine mennyt, mutta odotin että lähialueelta joku muukin olisi tullut. Paremmissa merkeissä uudelleen.

Avatar
Hamil
Viestit: 460
Liittynyt: 20 Marras 2003, 17:51
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Hamil »

Minä olin siellä :puppydogeyes: ! Tosin tunnin myöhässä mutta tulin kuitenkin. Olin jotenkin muistanut, että puhe oli ollut klo:14:00 :oops: No olipahan ainakin eksotiikkaa syödä autoskeidaan pyttis ja katsoa formuloita ilman ääntä. Pyttis oli yhtä liekitetty (poltettu) kuin Kimin McLarenin moottori. Mihin asti Jiibee siellä oleskelit? Ei muuten mennyt vkl muutenkaan nappiin. Treeneissä tuli musta silmä, alfan pakoputki "irtosi" ja pitää kovempaa ääntä kuin sport 2000 kilpurit. Faijan autolla sitten köröttelin forssaan ja sielläkään ei ollut ketään. Tosin oma oli myös syyni kun myöhästyin... Ens kerral paremmin??
On kivaa kun on kivaa

Avatar
jiibee
Viestit: 117
Liittynyt: 09 Loka 2003, 02:40
Car(s): 156 JTS 2.0 -03, Sprint QV 1.5 -87, Fiat Croma ie 20 -90
Paikkakunta: Loimaa

Viesti Kirjoittaja jiibee »

Ensimmäisen kerran olin Keitaalla n. klo 11.15 ja puolen jälkeen kävin tarkistamassa H:linnan tiellä nopeusmittarin kun oli suvikumit alla, 50-sarjaiset/16" vanteilla, pientä heittoa. Ennen yhtä tulin kahville ja n. 20min yli sitten lähdin, eli en pitkään odotellut.

Avatar
Hamil
Viestit: 460
Liittynyt: 20 Marras 2003, 17:51
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Hamil »

jiibee kirjoitti:Ensimmäisen kerran olin Keitaalla n. klo 11.15 ja puolen jälkeen kävin tarkistamassa H:linnan tiellä nopeusmittarin kun oli suvikumit alla, 50-sarjaiset/16" vanteilla, pientä heittoa. Ennen yhtä tulin kahville ja n. 20min yli sitten lähdin, eli en pitkään odotellut.
Joo mä tulin puoltuntia sen jälkeen kun olit lähtenyt...Hyvinhän tää meni. No tosi alfisti ajelee mielellään forssaan ja takaisin :wink:
On kivaa kun on kivaa

Vastaa Viestiin