TM:n kierrosaikapankki
Valvoja: Moderators
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Paikkakunta: Helsinki
-
- Viestit: 2369
- Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
- Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
- Paikkakunta: Lahti
No, jos harrastajakuski pääsee 90 lisähevosella 155 Q4:llä 1.35.9 aikoja ja 155 TS harrastajakuski 1.42 aikoja niin voi kukin itsekseen laskeskella, tai olla laskematta. Pirun hidas tuo 159 kuitenkin on niinkuin taulukko ja autotestaajat on todennut.
E: Ensi kesänä on muuten pirun hyvä 159 Q4 miesten verrata aikaa Ahvenistolla
E: Ensi kesänä on muuten pirun hyvä 159 Q4 miesten verrata aikaa Ahvenistolla

Viimeksi muokannut gYdEbUh, 15 Helmi 2010, 03:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER 

-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Paikkakunta: Helsinki
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
^ Varmasti meneekin. Ehkä noissa piireissä ajetaan nykytrendin mukaisesti radallakin mahdollisimman taloudellisesti, tai sitten siellä ei todellakaan ole mitään HANUja ratissa..
No on. Töistäkin myöhästyy nykyään joka päivä.gYdEbUh kirjoitti:Pirun hidas tuo 159 kuitenkin on niinkuin taulukko ja autotestaajat on todennut.
-
- Viestit: 2369
- Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
- Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
- Paikkakunta: Lahti
^ Vastasin vaan minulle esitettyyn kysymykseen. Olisin tietty voinut tarkistaa noita CARF:in aikoja ennen, olin osittain väärässä.
Ehkä tuo aika on ajettu liukkaalla radalla, mutta kosteiden kierrosten merkinnän puuttuminen olisi todella amatöörimäistä.
Ehkä tuo aika on ajettu liukkaalla radalla, mutta kosteiden kierrosten merkinnän puuttuminen olisi todella amatöörimäistä.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER 

- Tommi
- Viestit: 592
- Liittynyt: 17 Loka 2003, 16:44
- Car(s): Giulia 2.0, MiTo QV, (barchetta)
- Paikkakunta: Espoo
Tuossa Brerassa ei ole vakioalusta. Muistaakseni alkukesän tuloksessa: "Brera 3.2 1,44.47" on vielä vakioalusta.Savo kirjoitti:Cuore Sportivo 4
13.09.2009 Cuore Sportivo IV Ahvenisto
Brera 3.2 1,42.36 12
Liekö nämä vakiota? Pitäisiöä 3.2:sen 159:sin mennä samaa tahtia?
Edit: eipä tainnut olla enää tuossakaan vakio.
-tommi
Viimeksi muokannut Tommi, 19 Helmi 2010, 16:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Farina
- Viestit: 1478
- Liittynyt: 13 Huhti 2008, 18:09
- Car(s): Ranskalainen mukamaasturi
- Paikkakunta: Pirkkala
Ja surkeammaksi muuttuu. Giulietta QV ulkoilutettu TM:n toimesta Ahvenistolla ajalla 1:41,5...gYdEbUh kirjoitti:Täytyyhän se sanoa että kyllä on surkea taulukko Alfan osalta...
http://tekniikanmaailma.fi/autot/kierro ... aikapankki
Juuri ja juuri Golf GTD:n on jäänyt taakse. Asfalttikin näytti olevan kuiva, joten se ei kelpaa tekosyyksi. Ilma lienee ollut viileähkö toukokuun alussa, tai ainakin näytti kalsalta incar-kuvissa. Suorista kilpailijoista esim. Megane 2.0 T RS Coupe on täräyttänyt melkein neljä sekunttia kovemman kierrosajan, se on paljon.
- Raimo Miettinen
- Viestit: 2339
- Liittynyt: 01 Loka 2008, 00:58
- Viesti:
- Farina
- Viestit: 1478
- Liittynyt: 13 Huhti 2008, 18:09
- Car(s): Ranskalainen mukamaasturi
- Paikkakunta: Pirkkala
Piti oikein tarkistaa tämä. Linkin takaa löytyy "Näin ajetaan"-pdf., jossa lukee että "Testimiehistöön kuuluu mittamies ja aina samana pysyvä testikuljettaja". Katselin vielä uudestaan Giulietan kierroksen incar-kuvasta ja ei ainakaan pahempia kämmejä näy. Muutaman kerran lipsahtaa kanttarille, mutta ei sillä neljää sekuntia hävitä.jknracing kirjoitti:Ajaakohan nuo kierrosajat aina sama kuski?
Subarun tehopainosuhde 5,27kg/hv ja Rellun 5,85kg/hv. Molemmissa laajavääntöinen bensaturbokone ja lentävällä lähdöllä ei nelivedosta saa mahdottomasti hyötyä. Oudoltahan tuo toki kuulostaa, mutta kyl toi Rellu tuntuu olevan aika kova rauta.Raimo Miettinen kirjoitti:Entäs Subaru Impreza WRX Sti sedan (1:37,4)? Kolme kymmenystä Meganea nopeampi. Ei istu mun päässä noinkin samanlaisiksi autoiksi.
-
- Viestit: 425
- Liittynyt: 15 Maalis 2006, 16:51
- Car(s): 156 V6 2.5 SW Boselift 2002/06 Novitec putket KW alusta
- Paikkakunta: Helsinki
Ihmettelen hieman miksi tuo kuski ei vaihda alemmas silloin kun pitäisi, taisi vetää tiukimman kurvin kolmosella... http://tekniikanmaailma.fi/autot/kierro ... glio-verde
- jknracing
- Viestit: 3055
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
Nelivedon suurin hyöty tulee tuolla suolenkillä. Tuossa Giuliettan inkkarissa näytti vähän siltä, kuin kuski olisi pistänyt köröttelyvaihteen päälle kun sieltä suolenkillä lähdetään nousemaan ylöspäin. En sitten tiedä olisiko matka edennyt yhtään nopeammin jos olisi välillä käyttänyt kakkosta. Kait sillä kuitenkin oli se DNA siinä sporttiasennossa...Farina kirjoitti:lentävällä lähdöllä ei nelivedosta saa mahdottomasti hyötyä.


Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
- DaViega
- Viestit: 4527
- Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
Laguna Coupella on piesty Jaguar XF, Crossfire on ollut nopeampi kuin WRX STI...
Nuohan on juuri päinvastaiset mitä muualla maailmalla, asiallinen TM ottaa tässä suhteessa nenään viihteelliseltä Top Gearilta - sieltä on varmasti otettu inspiraatiota tähän listaan. Ja jos se kuski vaihtuu joka kerta, niin vähäinenkin pohja menee - valmistajan valitsema ammattikuski pyörittämään rattia, ehkä olisi yritystä ja ajat sen mukaisia
Nuohan on juuri päinvastaiset mitä muualla maailmalla, asiallinen TM ottaa tässä suhteessa nenään viihteelliseltä Top Gearilta - sieltä on varmasti otettu inspiraatiota tähän listaan. Ja jos se kuski vaihtuu joka kerta, niin vähäinenkin pohja menee - valmistajan valitsema ammattikuski pyörittämään rattia, ehkä olisi yritystä ja ajat sen mukaisia
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
- Giallo Pozzuoli
- Viestit: 1930
- Liittynyt: 17 Maalis 2007, 19:17
- Paikkakunta: Kuopio
- alfa164
- Viestit: 2016
- Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
- Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
- Paikkakunta: luvia
Ajat voisi olla sen mukaisia,mutta mitä se tavis tepolle kertoo,sen kenellä paras testikuskiDaViega kirjoitti:Laguna Coupella on piesty Jaguar XF, Crossfire on ollut nopeampi kuin WRX STI...
valmistajan valitsema ammattikuski pyörittämään rattia, ehkä olisi yritystä ja ajat sen mukaisia

Ja rellu aina taitanut sportti pelin salat
- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
Ihan jouhevasti auto kiipesi kolmosvaihteesta huolimatta, näytti luottavan vääntöön + siihen ettei tarvitse runkata kakkoselta kolmoselle ja taas kakkoselle (oikealle ylös -> seuraava vasen)..jknracing kirjoitti:Tuossa Giuliettan inkkarissa näytti vähän siltä, kuin kuski olisi pistänyt köröttelyvaihteen päälle kun sieltä suolenkillä lähdetään nousemaan ylöspäin. En sitten tiedä olisiko matka edennyt yhtään nopeammin jos olisi välillä käyttänyt kakkosta. Kait sillä kuitenkin oli se DNA siinä sporttiasennossa... :silly: :drinking:
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Onhan noita listoja.
Automobilin radalla AR:t pärjäävät ihan kivasti, 159 2.2 varsinkin. Taakse jäävät niin Vette, RS6, E63AMG ja muutama muu proomu.
Linkki.
Automobilin radalla AR:t pärjäävät ihan kivasti, 159 2.2 varsinkin. Taakse jäävät niin Vette, RS6, E63AMG ja muutama muu proomu.
Linkki.
-
- Viestit: 301
- Liittynyt: 02 Syys 2003, 01:07