Nyt se osu ekan kerran elämässäni :(

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

Alen taisi olla sakot saadessaan vieläpä 166:lla liikenteessä, ainakin iltalehden kuvan mukaan :)
jeps..alen ajelee suomessa kolmelitraisella 166:lla.. on siis uskollinen edelleen "yhtymän" automerkeille.... :)

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4112
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Mulla on kans pari kertaa menny ajatuksissaan vyö kiinni tallista peruutellessa ennen kuin tajunnu et ne ovet pitäis sulkeakin :oops:

Väillä meinas kyllä ruveta unohtumaankin kun ajoin firman vanhalla kuormurilla jossa ei ollut vyötä-> omaan mennessä ei sitten mennyt heti jakeluun että nyt löytyy vyöt. Oli muuten kauhea fiilis joka kerta kun ei voinut laittaa vyötä kiinniKuva
Ayrton Senna da Silva forever

Avatar
aar
Viestit: 143
Liittynyt: 25 Tammi 2004, 00:53
Paikkakunta: Artjärvi

Viesti Kirjoittaja aar »

Kolmesti kortti pois viime sakoista vuosi 530€. Ennätys 193kmh 80 alueella kysyi "rekisteriote ja lentolupakirja" ja kortti pois no siitä on 10 vuotta aikaa...
Jaguar X
Toyota Hiace TDIC
Scenic dti
Polaris

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Faijalle tuli kanssa aikoinaan kommenttia että "matalalento Helsingissä kielletty" :P

Avatar
niki
Viestit: 1633
Liittynyt: 23 Syys 2003, 05:12
Car(s): Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Qtronic -07, Alfa Romeo 156 2.5 V6 -98, Moto Guzzi Norge -07, Aprilia Futura -01
Paikkakunta: Aura

Viesti Kirjoittaja niki »

Rolle kirjoitti:Faijalle tuli kanssa aikoinaan kommenttia että "matalalento Helsingissä kielletty" :P
Tästä tulikin mieleen isäni, joka työskentelee liikkuvassa poliisissa. Yleinen vitsi aikoinaan oli kun LP pysäytti liikenteessä sekoilleen "asiakkaan" henkilöauton:

"P: Oletteko mainostelevisiossa töissä?"
"A: En. Kuinka niin?"
"P: No kun näyttää olevan pöllö ratissa!" :)

Koskaan en ole vielä sakkoja saanut, pysäytettykin vain kerran ja sekin mopoiluaikana. Läheltä on tosin liipannut, mutta onneksi aina tutkapaikalla ollut sen verran vähän ylinopeutta, (krooninen +10 km/h mittarissa) etteivät ole raaskinnut pysäyttää. No, huomenna se varmaan rapsahtaa... :roll:
Ammattina autokauppa

tv
Viestit: 619
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:43
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja tv »

Onko ketään muuten pysäytetty moottoritiellä alle 20 km/h ylinopeudesta? Oma teoriani on että poliisit eivät edes jaksa tehdä sitä. Kai mä muuten edes KERRAN olisin saanut sakot.
-TV, BMW:t : E30 316 -86, E46 330dA touring -00, sisäinen alfisti odottaa comebackia

Avatar
niki
Viestit: 1633
Liittynyt: 23 Syys 2003, 05:12
Car(s): Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Qtronic -07, Alfa Romeo 156 2.5 V6 -98, Moto Guzzi Norge -07, Aprilia Futura -01
Paikkakunta: Aura

Viesti Kirjoittaja niki »

tv kirjoitti:Onko ketään muuten pysäytetty moottoritiellä alle 20 km/h ylinopeudesta? Oma teoriani on että poliisit eivät edes jaksa tehdä sitä. Kai mä muuten edes KERRAN olisin saanut sakot.
Tuota olen aina itsekin kelannut. No, hyvällä tuurilla on porskutettu tähän asti. Motarilla mulla pätee tuo sama + 10-15 km/h (mittarissa).
Ammattina autokauppa

Avatar
Abarth
Viestit: 3093
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Abarth »

tv kirjoitti:Onko ketään muuten pysäytetty moottoritiellä alle 20 km/h ylinopeudesta? Oma teoriani on että poliisit eivät edes jaksa tehdä sitä. Kai mä muuten edes KERRAN olisin saanut sakot.
On pysäytetty. Ja vauhtia oli mittarin mukaan n.95- 105km/h (talvirajoitus).
Ajelivat tovin perässä ja päättivät pysäyttää.
Olin isäukon autolla liikenteessä ja ensimmäiseksi tuli mieleen et onko ukko unohtanu katsastaa auton kun sellastakin on joskus tapahtunut.:evil:
Eipä niillä mitään muuta ollu ku puhallutus vaan... keskellä motaria?

Ajankohan mä jotenkin holtittomasti? :oops:

Avatar
ärrä
Viestit: 751
Liittynyt: 08 Huhti 2003, 07:57
Car(s): Alfa Romeo 2.4 JTDm Sportwagon Q-tronic
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ärrä »

Abarth kirjoitti:On pysäytetty. Ja vauhtia oli mittarin mukaan n.95- 105km/h (talvirajoitus). Ajankohan mä jotenkin holtittomasti? :oops:
Ajoit poikkeuksellisen hiljaa :wink:
Epäilivät alkomahoolia kun "varovaisesti köröttelit".

Avatar
Abarth
Viestit: 3093
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Abarth »

On se vaikeeta... :silly:

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

tv kirjoitti:Onko ketään muuten pysäytetty moottoritiellä alle 20 km/h ylinopeudesta? Oma teoriani on että poliisit eivät edes jaksa tehdä sitä.
Poliisivaloa ovat vilkuttaneet pari kertaa kun ovat tuleet vastaan, eihän niillä juuri kääntöpaikkoja ole. Tosin pari kertaa meinannu epähuomiossa ajaa poliisin ohi (hieman kovaa), silloin varmaan rapsahtaa.
Viimeksi muokannut Rolle, 13 Maalis 2004, 20:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Abarth kirjoitti:Ajankohan mä jotenkin holtittomasti? :oops:
Siinä TS:ssä on pyöränkulmat sen verran pielessä että sen on vaan niin sohlo ajaa :roll:
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Isä-Vittorio päästeli JTS:llä 110 km/h 80:n alueella ja selvisi huomautuksella! Tä? Mitä? Suomiko oikeusvaltio?
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

kerran aikanaan yli 10 v sitten kun ajokortti oli muutaman kuukauden vanha ja kuskattaville piti päästä elvistelemään...
päästelin kaverin uuden nihkeällä ja pikkasen piristetyllä XR3I ekkerillä alun kolmattasataa kahdeksankympin alueella ja sheriffit perässä...meikäläinen tosin huomasi ne vasta kun löivät vilkut ja pillit päälle..
suullinen ja helvetinvakava varoitus tuli hirveän huudon kera... voin sanoa että ei ollut itku kaukana.. :lol:

meikäläisen onni että olivat hälytysajossa... :)

Avatar
wetear
Viestit: 168
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 03:42
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja wetear »

(Tässähän osuu ties mihin threadiin, kun baby lojuu vammaisena pihalla ja yritän löytää hoitovinkkiä).

Asiaan: Yli kymmenen vuotta sitten poliisilada ajoi lisari 406:n perätuntumaan Kouvola - Porvoo välillä "ottamaan mittaus tuntumaa ko Starskin & Hatskin" mukaan. Ajelin sitä ennen sellaset 85 km/h, mutta nostin 97 km/h kun luulin rajoituksen olevan sata eikä kasikybä ko Ladan peränuuhkaisun perusteella. Sakko alle 800 mk(maksoin silloin itse palkkani - siinä kuussa ei jostain syystä liksa ollut kuin autoetu: 2400 mk/kk)

Ensimmäinen sakko 56 mk irtosi Mäntsälän seuraintalolta lähdettäessä, nelipyöräluisussa lahdentielle stopin takaa pöllähtäessä (talvella vuonna -76, farkku crownilla peräkontti täynnä lyylejä.) Polliisi seisoskeli edellisellä pysäkillä tarkkailemassa - suhtautuivat positiivisesti ritarilliseen ladyjeen kotiin kuskaukseeni.

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Kävin viikonloppuna Helsingissä leikkimässä kiinteistövälittäjää. Poliisin valkoinen Jaguar tuli vastaan niin meno- kuin paluumatkallakin. Ei kääntynyt perään vaikka 130km/h Alfan mittarissa olikin. Eihän se kiinni olisi kuitenkaan saanut...
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Vastaa Viestiin