Uuu beibe! Johan noista kilvistä kannattaa se kuusi tonnia maksaa
Tuo taitaa olla sama laitos jolle olen välillä ohi kävellessäni virnuillut. En kyllä muista että siinä olisi ollut mustat valojen ympärykset, eikä se aikaisemmin ole ollut Klaukkalassa vaan tässä kirkonkylällä. Ellei niitä sitten ole... kaksi?
gYdEbUh kirjoitti:Myönsivät siis virheensä, mutteivät toki halunneet hyvittää euroakaan, olisihan virheestä hyvittäminen toki ainakin lyhyellä tähtäimellä huonompaa bisnestä kun hyvittämättä jättäminen niin mikäs siinä
Autovahinkokeskus kirjoitti:Ajoneuvosta tehty suppea vauriokuvaus saattaa kertoa vain osan havaittavista vaurioista. Ostajan pitää ottaa huomioon, että vauriokuvauksessa mainittujen vaurioiden lisäksi ajoneuvossa voi olla myös muita vaurioita. Asiakkaan pitää tarkastaa ajoneuvo mahdollisimman huolellisesti ennen kaupantekoa.
Autovahinkokeskus Oy ja ajoneuvon/tuotteen omistava vakuutusyhtiö eivät vastaa: ajoneuvojen ja muiden myynnissä olevien tuotteiden teknisestä kunnosta, mahdollisista piilovioista, puuttuvista osista, puuttuvista avaimista ja varusteista.
^Luin avk:n sivuston läpi ennen kuin ostin auton viime vuonna, en tietenkään muista siitä enää ihmeitä, mutta voisit lähettää myös viime vuoden myyntiehdot joilla on merkitystä tuon minun kauppani kanssa. En toki varmaksi muista ovatko hienosäätäneet myynti-ehtoja vuodenvaihteen paikkeilla, mutta muistelisin että jotain muutosta on tullut. Autojen kuvat ja vauriokuvaukset paranivat silloin keskimääräisesti ottaen uuden kuvienesittelyohjelman myötä.
Jokatapauksessa avk kysyi öljypohjan vauriosta vahinkotarkastuksen tehneeltä firmalta, ja koska firma ei ollut huomannut ö-p:n olleen rikki eivät korvanneet mitään. Mikä on vain sinänsä hassun kuuloista toimintaa.
Ehdoissa on ollut iät ja ajat kohta, joss lukee ettei AVK vastaa käsittelyssä tulleista vaurioista ja huomautus, että niitä voi olla. Ostajalla on oikeus vielä ennen noutoa perua se kauppa, mutta kun perävalot katoaa näkyvistä niin se on moro sen jälkeen. Ne vauriokuvaukset on mitä on. Eihän siellä edes voi kaikkia autoja syynätä niin tarkasti että kaikki mahdolliset viat löytyy. Ne saa samalla rahalla.
^^ ^Tää kuvio tuntuu jotenkin tutulta. En ole tietääkseni kenellekään avautunut, vaan kirjoitellut mitä on tapahtunut, mutta aika nega-vivahteisen oloiseksi menee vastaukset.
En ole Hepa missään vaiheessa vihjannut että autoon olisi tullut avk:n kuljetuksessa mitään vaurioita.
sataviisviis kirjoitti:^^Jos entisöidään, niin eikö kannattaisi alusta ja vanteetkin pitää ajanhenkeen sopivina. Mun mielestä, pilattu!
Nuo Azevin A:t sopivat mainiosti Spiderin alle. Noitahan on aika paljon laitettu vanhempiin Alfoihin, ainakin 75:n. Selkeästi siis mietitty, millainen valssi alle sopii ja mielestäni hyvin onnistuttu. Muotoilu on kyllä melko '80-lukua, joten sopii ajanhenkeenkin vaikka kooltaan onkin alkuperäistä suurempi..
Ei mun mielestä entisöinti vaadi kaikilta osin alkuperäistä kuosia. Tässä tapauksessa se saattaa tarkoittaa sitä, että auto on hienossa kunnossa, ei siis ole kolmekymmentä vuotta virttynyttä punaista maalipintaa ja puhkikuluneita penkkejä..
Viimeksi muokannut Cuore Sportivo, 23 Maalis 2010, 22:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Muista aina,vaikka missä, vika ei ole vaikka missä,kenties vika löytyykin vaikka teissä.
Kyl tuo "kaunotar" aika syytön siihen asiaan on,en tiedä...Vanhemmat Spiiderit sytyttävät,ei kumipuskuriset.Enkä pyytele,ja ajaisin staga timmissä kesäisin,niin että, vähän jo houisuillekkin roiskuisi.
Cuore Sportivo kirjoitti:Nuo Azevin A:t sopivat mainiosti Spiderin alle. ... Muotoilu on kyllä melko '80-lukua, joten sopii ajanhenkeenkin vaikka kooltaan onkin alkuperäistä suurempi..
Tuuman verran liian suuret minusta, ei mahda mitään. Varsinkin tästä suunnasta katsottuna näyttää hiukan epäsopusuhtaiselta.
Alfaa pitää käsitellä niinkuin naista; ensin varovasti ja sitten täysillä.
Kuvauksen perusteella Spiideri vaikuttaa hienolta peliltä. Jos hiuksia halutaan halkoa niin jenkkiversio ei taida puhaltaa 129 heppaa peltisarjoilla ja avaralla putkistollakaan, mutta eipä se siitä kauas taida jäädä.
Vanteet ovat makuasia, minusta ne sopisivat paremmin vaikkapa Seiskavitoseen joka edustaa 80-luvun kanttimuotoilua puhtaimmillaan. Kasari-Spiderin perusmuoto kun periytyy jo 60-luvun lopulta vaikka sitä onkin poilereilla modernisoitu. Vaan helppohan nuo on tarvittaessa vaihtaa, vaikka 80-luvun tähti-Compomotiveihin.
hagger16 kirjoitti:Tuohon 15-16" siistit, hopeat, mahdollisimman originellin näköiset peltivanteet...
Tuohon "kuuluisi" 15" tykkipyörät tai teledialit. Peltivanteet "kuuluisivat" vain Graduate-malliin. Muuten olen kyllä sitä mieltä, että tuon ilmoituksen auton alla nuo 17" fillarit ovat väärässä paikassa.
Onneksi se on sentään jenkkimalli, euromalleissa 17" läskit toisivat hieman kertoimia ruorin paikallaan pyörittelyyn...
mml kirjoitti:Tuuman verran liian suuret minusta, ei mahda mitään. Varsinkin tästä suunnasta katsottuna näyttää hiukan epäsopusuhtaiselta.
No joo, sitä itsekin mietein. 16" olisi varmasti sopusuhtaisemman näköinen. Ei kai ne silti ihan teinirullatkaan ole, tuskin teinit tuollaisia Azeveita kovin kiimaisina pitää. Eikä varmaan Spideriäkään. Makuasioita.
Kuvan ja ilmoituksen reknot ei täsmää. Lisäksi firman kotisivulinkki toimii heikosti... Tiedä sitten onko vaan huolimattomuutta yms. mutta luottamus ei ainakaan nouse.