Korsumäen autoliike - hinnoittelu
Valvoja: Moderators
Korsumäen autoliike - hinnoittelu
Morjesta,
Olettekos huomanneet tämän putiikin hinnoittelu tasoa,
Esimerkkiä
http://www.korsumaenauto.fi/vaihtoautot ... 00&cid=422
Taitaa bisnes pyöriä
Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa
Olettekos huomanneet tämän putiikin hinnoittelu tasoa,
Esimerkkiä
http://www.korsumaenauto.fi/vaihtoautot ... 00&cid=422
Taitaa bisnes pyöriä
Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa
Ei riemulla rajaa kun Alfalla ajaa
- Cuore Sportivo
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
On tainnut olla joskus ennenkin juttua.
Sivulta 5 alkaen varsin hauskoja tapauksia.
Tässä yksi mun lempparipirssi huokeaan hintaan: http://www.korsumaenauto.fi/vaihtoautot ... 42&cid=422
Sivulta 5 alkaen varsin hauskoja tapauksia.
Tässä yksi mun lempparipirssi huokeaan hintaan: http://www.korsumaenauto.fi/vaihtoautot ... 42&cid=422
- DaViega
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
Olen sellaillu autopokkaria siellä on aina korsumäen auton ilmotus ja olen huomannut ihan saman asian: Hinnat hipovat pilviä.
Rasvis on oikeassa siinä mielessä, että autot kyllä käydään läpi ennen myyntiin laittamista, taisi olla vielä ihan oma mekaanikko joka homman teki. Oli juttua liikeestä 3-5 vuotta takaperin jossain auto lehdessä
Rasvis on oikeassa siinä mielessä, että autot kyllä käydään läpi ennen myyntiin laittamista, taisi olla vielä ihan oma mekaanikko joka homman teki. Oli juttua liikeestä 3-5 vuotta takaperin jossain auto lehdessä
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
- Cuore Sportivo
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Ainakin meillä päin kaikki oikeat autoliikkeet teettävät vaihtareihinsa täysfiksin (myllytys+vahaus, sisätilojen märkäpesu, moottoripesu, tarvittaessa hajunpoistokäsittely, pienet paikkamaalaustyöt jne.). Itse en henk.kohtaisesti maksaisi tuossa puljussa max. tonnin katiskasta viittä tonnia siinä toivossa, että auton kulutusosien kuntoa olisi mahdollisesti tarkistettu, tai vaikka niitä olisi jopa vaihdettu.DaViega kirjoitti:Rasvis on oikeassa siinä mielessä, että autot kyllä käydään läpi ennen myyntiin laittamista..
- Alfaholisti
Suomalaiselle autoilijalle ei ole mikään niin arka paikka, kun oman kotteron arvon aleneminen silmissä. Tuolla voinee sitten kehua, kuinka korollasunnystä sai 10keur hyvityksen vaihdossa ja muut liikkeet tarjosivat vain 150eur.
Olisi hauska tietää, miten tuon liikkeen välirahatarjoukset poikkeavat muiden liikkeiden tarjouksista.
Olisi hauska tietää, miten tuon liikkeen välirahatarjoukset poikkeavat muiden liikkeiden tarjouksista.
VMP
- Alfaholisti
- Jochanan
- Car(s): Ex: 156 SW JTDm 2005
Ex: 147 2.0 TS Selespeed 2001 - Paikkakunta: Tammela
Eiks toi nyt oo kuitenkin vm. 1996. Hinnat on kyl kohillaan. Pieni tinkivara jätetty varoiks. ;DAlfaholisti kirjoitti:Lisää helmiä:
Punto
Tuolla 4500 eurolla saa alle 100 000km ajetun vuosimallia 03-04 olevan punton.
- Alfaholisti
- DaViega
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
Nuo pesuthan tulee lähes jokaiseen autoon, joka ajetaan halliin (jos autoliikeellä on näitä mahdollisuus tehdä) - pois sulkien paikkamaalaukset joissain tapauksissa. Lehtijutussa jonka mainitsin oli kuva jossa vanha pickupin lava oli irtikorista ja ruostse korjauksessa -> Eli korsumäen auto tekee todella isoja remontteja ennen myynttin laittamista. Silti, itse ostaisin samalla hinnalla uudemman ja vähemmän ajetun auton muualta kuin vanhan, paljon ajetun kunnostetun korsumäeltäCuore Sportivo kirjoitti:Ainakin meillä päin kaikki oikeat autoliikkeet teettävät vaihtareihinsa täysfiksin (myllytys+vahaus, sisätilojen märkäpesu, moottoripesu, tarvittaessa hajunpoistokäsittely, pienet paikkamaalaustyöt jne.). Itse en henk.kohtaisesti maksaisi tuossa puljussa max. tonnin katiskasta viittä tonnia siinä toivossa, että auton kulutusosien kuntoa olisi mahdollisesti tarkistettu, tai vaikka niitä olisi jopa vaihdettu.DaViega kirjoitti:Rasvis on oikeassa siinä mielessä, että autot kyllä käydään läpi ennen myyntiin laittamista..
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
-