Ilmin anturisarja (Muukkonen)

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
Olli79
Viestit: 387
Liittynyt: 13 Heinä 2003, 17:04
Paikkakunta: Toijala

Ilmin anturisarja (Muukkonen)

Viesti Kirjoittaja Olli79 »

Muukkonen sanoi että anturisarja ei sovi ts koneeseen.
Haluisin kuitenkin vielä varmistua asiasta, joten voisiko joku katsoa v6 koneen ilmianturin Bosch koodin (jos vaikka hyllyssä sattuisi oleen)
Siis pelkän anturin, ei koko putkihässäkän
ks. kuva
Kuva

Itsellä olis sellainen epäilys että itse anturiosa on sama, runko vaihtelee koneen mukaan.

Avatar
alfa 156 v6
Viestit: 5150
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v
Paikkakunta: Keuruu

Viesti Kirjoittaja alfa 156 v6 »

Näinhän ne isot pojat mullekkin ovat väittäneet...

Avatar
Maunu
Viestit: 3204
Liittynyt: 12 Kesä 2003, 05:27
Car(s): 159 2.4 JTDm Q4 SW 2008, 159 2.4JTDm SW Exclusive 2006, Subaru Forester 2.0X 2006
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Maunu »

Anturin kyljessä lukee PBT-GF30, F 00C 2G2 013 ja 866 03 2 A.

Ihmetyttää kuitenkin miksi anturi sarjaa myytäisiin vain V6 ja diesel moottoreihin, jos se sopisi myös ts:ään.
Myydään 159 2.4 JTDm sw 2007 osia.

Avatar
Olli79
Viestit: 387
Liittynyt: 13 Heinä 2003, 17:04
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja Olli79 »

Maunu kirjoitti:Anturin kyljessä lukee PBT-GF30, F 00C 2G2 013 ja 866 03 2 A.

Ihmetyttää kuitenkin miksi anturi sarjaa myytäisiin vain V6 ja diesel moottoreihin, jos se sopisi myös ts:ään.
Kiitoksia, katson huomenna omasta vastaavat tyypit.

Avatar
Olli79
Viestit: 387
Liittynyt: 13 Heinä 2003, 17:04
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja Olli79 »

No niin ts:än anturissa toi koodi on 00C 2G2 030
joten niillä on siis jotain pientä eroa, mutta mitä?
V6 anturi saattaisi kuitenkin toimia.
Kuka on rohkee ja kokeilee :lol:

Avatar
Zenery
Viestit: 420
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 09:40
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Zenery »

Maunu kirjoitti: Ihmetyttää kuitenkin miksi anturi sarjaa myytäisiin vain V6 ja diesel moottoreihin, jos se sopisi myös ts:ään.
Kuinkas paljon noista Ts:istä on mennyt ilmejä verrattuna V6:een ?
Jotenkin on vaan sellainen kutina,että V6:ista menisi enemmän,tiedä sitten häntä onko mitään todellisuuspohjaa.

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Olli79 kirjoitti:V6 anturi saattaisi kuitenkin toimia.
Eihän ne toimi veekutosissakaan, ainakaan kauaa :roll:
- Epäkelpokeräilijä -

V6
Viestit: 5030
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:
Olli79 kirjoitti:V6 anturi saattaisi kuitenkin toimia.
Eihän ne toimi veekutosissakaan, ainakaan kauaa :roll:
hyvin tuo on toiminut vuodesta 98 :mrgreen:
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02

l151726
Viestit: 92
Liittynyt: 12 Maalis 2004, 15:54
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja l151726 »

Mistä sen tietää (tai siis voi epäillä) että anturi on hajalla. Millaisia oireita se aiheuttaa?

Mulla 99 2.0 TS tuntuu alakierroksilla tosi laiskalta. Valoista kun lähtee ja odottaa, että nyt mennään, niin meinaa suorastaan pudota penkiltä lattialle kun auto hyytyy. Sitten onneksi tulee pelastus kun kierrokset nousee yli kolmen tonnin. Eikä se aina tee näin, mutta välillä kuitenkin...

Avatar
alfa 156 v6
Viestit: 5150
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v
Paikkakunta: Keuruu

Viesti Kirjoittaja alfa 156 v6 »

V6 kirjoitti:
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:
Olli79 kirjoitti:V6 anturi saattaisi kuitenkin toimia.
Eihän ne toimi veekutosissakaan, ainakaan kauaa :roll:
hyvin tuo on toiminut vuodesta 98 :mrgreen:
Et oo koittanu lotota kun noin potkii :mrgreen:

Vastaa Viestiin