Vian selvittyä...
Valvoja: Moderators
- beetta julia
Vian selvittyä...
Monet kyselevät täälä missä on vika, joihinka sitten annetaan veikkauksia(vastauksia).
Olisi kiva kuulla mistä lopulta vika löytyi/kuinka poistui!
Itse olen ainakin saanut paljon hyviä vinkkejä, linkkejä ja ohjeita täältä!
Olisi kiva kuulla mistä lopulta vika löytyi/kuinka poistui!
Itse olen ainakin saanut paljon hyviä vinkkejä, linkkejä ja ohjeita täältä!
Kiireellä ei tule kuin kusipäisiä kakaroita.
Jumala loi ajan, muttei sanonut kiireestä mitään.
Jumala loi ajan, muttei sanonut kiireestä mitään.
- beetta julia
- AlfaTom
- Car(s): 164 Super 3.0 V6 1995
Melkoinen urakka alkaa jälkeenpäin noita viestejä seuloa ja järjestää aiheiden mukaan, hienoa jos joku siihen ryhtyy ja kykenee.
Haku-toiminnolla kun tulee yleensä 95% ihan muuta kuin on hakemassa...ainakin minun hakemana
Aika paljon samoja kysymyksiä esitetään toistuvasti täällä foorumilla. En tiedä voisiko noita aiheita siirtää wikipediaan, Alfa-aiheisia wikejäkin lienee? Sekin vaatii paljon? työtä ja vaivannäköä.
Haku-toiminnolla kun tulee yleensä 95% ihan muuta kuin on hakemassa...ainakin minun hakemana
Aika paljon samoja kysymyksiä esitetään toistuvasti täällä foorumilla. En tiedä voisiko noita aiheita siirtää wikipediaan, Alfa-aiheisia wikejäkin lienee? Sekin vaatii paljon? työtä ja vaivannäköä.
Alfa164Super3.0A LexusRX400h MBSprinter2,9 Moto Guzzi California III
La vita è
La vita è
- Antieko
- Car(s): ex:156 v6 2,5 24v -98
Mielestäni aloittamansa kyselyn voisi päättää kertomalla mitä lopulta selvisi. Harva alfa kai jää jonkin vian takia "navetan" taakse näivettymään. Oma alfani on edelleen korjaamolla! Ensi viikolla ehkä saan sen ajoon. Selvitän sitten mistä öljy sinne paisuntasäiliöön karkasi helmikuun alkupuolella. Kallis remontista ainakin tuli!
- Cuore Sportivo
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Seulominen on välillä tuskaa
Tuon olen kanssa huomannut, mutta voisi joskus auttaa kun otsikoisi tuon kysymyksen jotenkin järkevästi, eikä esimerkiksi "vikaa apua kiire" tyyliin.