Alfoista
Valvoja: Moderators
Kaalipata
Viestit: 1422 Liittynyt: 15 Helmi 2005, 15:54
Car(s): 2008 Alfa Romeo 159 2.4 JTDm QTronic ex E46 330da Touring RIP 2002 Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD Blu Vela ex 1998 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark Rosso Alfa
Paikkakunta: Nokia
Viesti
Kirjoittaja Kaalipata » 10 Huhti 2010, 18:25
Kertokaas miten tapahtuu ihan oikeaoppisesti, ettei mee taas jotain rikki kuten normaalisti. Yritin nitkutella joka suuntaan äsken ja tarjota ruuvaria mut ei niin mitään tapahtunut...
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan
Jalamari
Viestit: 3091 Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
Car(s): Toyota Gorilla GTV 2.0V6TB 75 V6 Lancia Thesis Triumph speedfour ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD, 156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD
Paikkakunta: Laihela
Viesti
Kirjoittaja Jalamari » 10 Huhti 2010, 18:37
Irrotitko ruuvit?
Ruuvit löytyy avauskahvan, kiinniveto kahvan alta ja kaiuttimen takaa. Kun ruuvit on irti niin sit vedät niin että ne muoviset karvanapsut vaan lentelee.
Viimeksi muokannut
Jalamari , 10 Huhti 2010, 18:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kaalipata
Viestit: 1422 Liittynyt: 15 Helmi 2005, 15:54
Car(s): 2008 Alfa Romeo 159 2.4 JTDm QTronic ex E46 330da Touring RIP 2002 Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD Blu Vela ex 1998 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark Rosso Alfa
Paikkakunta: Nokia
Viesti
Kirjoittaja Kaalipata » 10 Huhti 2010, 18:38
Meinasin pilarin verhoilua, oven purkaminen on jo tuttua puuhaa
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan
Jalamari
Viestit: 3091 Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
Car(s): Toyota Gorilla GTV 2.0V6TB 75 V6 Lancia Thesis Triumph speedfour ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD, 156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD
Paikkakunta: Laihela
Viesti
Kirjoittaja Jalamari » 10 Huhti 2010, 18:39
A,B vai C?
Jalamari
Viestit: 3091 Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
Car(s): Toyota Gorilla GTV 2.0V6TB 75 V6 Lancia Thesis Triumph speedfour ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD, 156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD
Paikkakunta: Laihela
Viesti
Kirjoittaja Jalamari » 10 Huhti 2010, 18:40
A pilarista lähtee ihan kun pistää meisselin väliin ja kampee miehekkäästi.
Kaalipata
Viestit: 1422 Liittynyt: 15 Helmi 2005, 15:54
Car(s): 2008 Alfa Romeo 159 2.4 JTDm QTronic ex E46 330da Touring RIP 2002 Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD Blu Vela ex 1998 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark Rosso Alfa
Paikkakunta: Nokia
Viesti
Kirjoittaja Kaalipata » 10 Huhti 2010, 18:40
Yleensä sillä tempulla rikkoo kiinnikkeet aika lahjakkaasti, mut eiköhän näillä neuvoilla mennä taas
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan
Kaalipata
Viestit: 1422 Liittynyt: 15 Helmi 2005, 15:54
Car(s): 2008 Alfa Romeo 159 2.4 JTDm QTronic ex E46 330da Touring RIP 2002 Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD Blu Vela ex 1998 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark Rosso Alfa
Paikkakunta: Nokia
Viesti
Kirjoittaja Kaalipata » 10 Huhti 2010, 18:57
50 % kinnikkeistä meni rikki. Normilinjalla ollaan. Ja eikä sitä ehjänä saa pois muuta kuin vahingossa.
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan
Jalamari
Viestit: 3091 Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
Car(s): Toyota Gorilla GTV 2.0V6TB 75 V6 Lancia Thesis Triumph speedfour ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD, 156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD
Paikkakunta: Laihela
Viesti
Kirjoittaja Jalamari » 10 Huhti 2010, 19:26
No seuraavan kerran on helpompi irrottaa.
DaViega
Viestit: 4527 Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
Car(s): 159 SW TBI Centenary ex: 159 2.2 JTS 156 JTS
Paikkakunta: Lahti
Viesti
Kirjoittaja DaViega » 11 Huhti 2010, 15:14
Jotain irtoklipsuja ne kiinikeet, jotka vaan työnnetään pilarissa olevaan reikään? eihän noiden luulisi paljoon maksavan edes Delta-autossa tai Mega-autossa, riippuu vähän, missä päin majailee
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
Jalamari
Viestit: 3091 Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
Car(s): Toyota Gorilla GTV 2.0V6TB 75 V6 Lancia Thesis Triumph speedfour ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD, 156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD
Paikkakunta: Laihela
Viesti
Kirjoittaja Jalamari » 11 Huhti 2010, 15:31
Semmosia ne on , mutta se runko missä ne on kiinni on aika hento. Ennemmin hajoaa se runko, kuin kiinnike.
Kaalipata
Viestit: 1422 Liittynyt: 15 Helmi 2005, 15:54
Car(s): 2008 Alfa Romeo 159 2.4 JTDm QTronic ex E46 330da Touring RIP 2002 Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD Blu Vela ex 1998 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark Rosso Alfa
Paikkakunta: Nokia
Viesti
Kirjoittaja Kaalipata » 11 Huhti 2010, 21:10
Joo se runkohan siinä ekana hajoaa.
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan
Java
Viestit: 291 Liittynyt: 03 Elo 2008, 10:34
Viesti
Kirjoittaja Java » 12 Huhti 2010, 18:56
Juuri itekki revin saman pilarin auki kun joku oli tiputtanu sinne 50 senttisen, joka rämisi odotetulla tavalla.. Se lähtee ihan kun "liu'uttaa" ylöspäin sitä pilarin mukaisesti, lienee myöhässä vinkit...
"Kyntämisessä ei ole mitään järkeä, jos ei kylvä siementä"
Jalamari
Viestit: 3091 Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
Car(s): Toyota Gorilla GTV 2.0V6TB 75 V6 Lancia Thesis Triumph speedfour ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD, 156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD
Paikkakunta: Laihela
Viesti
Kirjoittaja Jalamari » 12 Huhti 2010, 19:15
Jaa, sillai se kuuluukin irrottaa.
Kaalipata
Viestit: 1422 Liittynyt: 15 Helmi 2005, 15:54
Car(s): 2008 Alfa Romeo 159 2.4 JTDm QTronic ex E46 330da Touring RIP 2002 Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD Blu Vela ex 1998 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark Rosso Alfa
Paikkakunta: Nokia
Viesti
Kirjoittaja Kaalipata » 13 Huhti 2010, 12:48
Jotain tommosta aattelinkin katsellessani (entisiä) kiinnikkeitä. Miksköhän se enempi sääntö kuin poikkeus et nää tulee rikottua...
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan