Miitti Hyvinkään Teboil 26.05. klo 15.00
- VMTD
- Car(s): Alfa 166 JTD -00, JTD 20v. -05 ja Saab 9000 CS 2.0t -97
Miitti Hyvinkään Teboil 26.05. klo 15.00
Onko tällaiselle miitille kiinnostusta?
Viimeksi muokannut VMTD, 04 Touko 2013, 16:06. Yhteensä muokattu 20 kertaa.
-
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- jeQQ
- Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4
Se on ihan OK, ainakin omien kokemusten perusteella. Jos saadaan hyvin alfoja liikenteeseen, niin voisin broidin kanssa tulla katselemaan, omat kesäautot kun ovat vielä teloilla / laitossa..VMTD kirjoitti:No paikka ei ole hääppöinen, mutta oikeastaan ainut paikka Riksussa. Siirretääkö Hyvinkään Teboilille moottoritien varressa? Onko parempi sumppi?
Vaikka lähistöllä asunkin, kieltäydyn ehdottomasti saapumasta Riihimäen ABC:lle ja itse asiassa millekään muullekaan ABC:lle.jeQQ kirjoitti:VMTD kirjoitti:No paikka ei ole hääppöinen, mutta oikeastaan ainut paikka Riksussa. Siirretääkö Hyvinkään Teboilille moottoritien varressa? Onko parempi sumppi?
ABC edustaa kaikkea sitä tyylittömyyttä ja mauttomuutta, mitä edustaa joku Toyota Avensiksen tai Kia Opiruksen ristisiitos yhdistettynä Audi-miehen öykkärimäisyyteen.
Ei nyt sillä, että kukaan minua ja harmaata perhe-Alfaani mihinkään miittiin kaipaisikaan, mutta saahan edes sanoa. ABC-ketju on koko suomalaisen liike-elämän syöpäkasvain, joka saa rakennusluvan sinne, mistä Shell tai Teboil on juuri ympäristösyihin vedoten häädetty. ABC saa ikioman liittymän, vaikka sen alle jäisi siirtolapuutarha, pappila ja rautakautinen kalmisto. Rakennustyöt alkavat jo ennen rakennusluvan hakemista ja kaavamuutoksen vahvistamista, kun kaikkihan tietävät, että lupa heltiää, sillä puolet kunnanhallituksesta ja maakuntahallituksesta istuu myös S-kaupan hallinnossa. Sitä paitsi Alko on luvannut asettua saman katon alle.
Samalla sitten joutuu paikallinen K-kauppias, Teboil-yrittäjä ja kahvilanpitäjä laittamaan luukut kiinni. Seuraavana vuonna Osuuskauppa palkitaan maakunnan parhaana työllistäjänä. Mutta ei minun rahoillani.
Hyvinkään TB sen sijaan...
-
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Tazio
- Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02
Re: Miitti Riihimäen ABC:llä 11.4. klo 16.00
Hyvinkään Teboil käy. Satavarmasti en uskalla luvata, mutta jos Luftwaffe kiikuttaa ajoissa kotimaan kamaralle yritän könytä paikalleVMTD kirjoitti:Onko tällaiselle miitille kiinnostusta?
-Tazio
- liekki
- Car(s): Mitoc TCT 135hv
- Viesti:
Aamen.Jönsson kirjoitti: Vaikka lähistöllä asunkin, kieltäydyn ehdottomasti saapumasta Riihimäen ABC:lle ja itse asiassa millekään muullekaan ABC:lle.
ABC edustaa kaikkea sitä tyylittömyyttä ja mauttomuutta, mitä edustaa joku Toyota Avensiksen tai Kia Opiruksen ristisiitos yhdistettynä Audi-miehen öykkärimäisyyteen.
Ei nyt sillä, että kukaan minua ja harmaata perhe-Alfaani mihinkään miittiin kaipaisikaan, mutta saahan edes sanoa. ABC-ketju on koko suomalaisen liike-elämän syöpäkasvain, joka saa rakennusluvan sinne, mistä Shell tai Teboil on juuri ympäristösyihin vedoten häädetty. ABC saa ikioman liittymän, vaikka sen alle jäisi siirtolapuutarha, pappila ja rautakautinen kalmisto. Rakennustyöt alkavat jo ennen rakennusluvan hakemista ja kaavamuutoksen vahvistamista, kun kaikkihan tietävät, että lupa heltiää, sillä puolet kunnanhallituksesta ja maakuntahallituksesta istuu myös S-kaupan hallinnossa. Sitä paitsi Alko on luvannut asettua saman katon alle.
Samalla sitten joutuu paikallinen K-kauppias, Teboil-yrittäjä ja kahvilanpitäjä laittamaan luukut kiinni. Seuraavana vuonna Osuuskauppa palkitaan maakunnan parhaana työllistäjänä. Mutta ei minun rahoillani.
Hyvinkään TB sen sijaan...
Hyvinkään Teboil it is.
EDIT: Mitenkäs se Urpilainen sanoikaan...Maassa maan tavalla?
- liekki
- Car(s): Mitoc TCT 135hv
- Viesti:
Otat Abarthin ja harmaat laatikot mukaan. Sama se millä ilmestyy paikalle.Rasvis kirjoitti:
Harmi ettei ehdi lapioida mitään romua kasaan tuohon mennessä. Ottakaatten revanssi kuukautta myöhemmin niin on jotain saumaa tuoda omaakin kalustoa öljyä tiputtelemaan.
Niin jos siis jäi epäselväksi niin meikäläinenkin on tulossa paikalle GTVllä. Rahamiehet voi laittaa mut halutessaan kävelemään kotiin.
- Abarth
- Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3 - Paikkakunta: Riihimäki
Kunpa vielä joku päivä ehtisi...liekki kirjoitti:Otat Abarthin ja harmaat laatikot mukaan. Sama se millä ilmestyy paikalle.Rasvis kirjoitti:
Harmi ettei ehdi lapioida mitään romua kasaan tuohon mennessä. Ottakaatten revanssi kuukautta myöhemmin niin on jotain saumaa tuoda omaakin kalustoa öljyä tiputtelemaan.
Hyvä, kun saatiin siirrettyä tämä Teboilille, vaikken itse päässytkään paikalle. Ajoin kyllä kyseisen TB:n ohi n. klo 14.00, mutta vaimo ei millään ymmärtänyt, että pitäisi poiketa sinne, vaikka tankki on täynnä ja juuri syötiin ja vielä pitäisi jäädä moneksi tunniksi notkumaan ihan siltä varalta, että paikalle ehkä tulee joitain ihmisiä, joita en tunne, mutta joilla on saman merkkinen auto kuin minulla, vaikka eivät he välttämättä juuri sillä autolla saavukaan.
Alfismin selittäminen ulkopuoliselle on joskus vaikeaa.
Alfismin selittäminen ulkopuoliselle on joskus vaikeaa.
- Vittorio Jano
- Moderator
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
Jönsson kirjoitti:...vielä pitäisi jäädä moneksi tunniksi notkumaan ihan siltä varalta, että paikalle ehkä tulee joitain ihmisiä, joita en tunne, mutta joilla on saman merkkinen auto kuin minulla
Tällehän naureskeltiin alfabbs-porukalla joskus Bellassakin iltanuotiolla. Onhan tämä välillä aika absurdia touhua.