umpioiden irroitus
Valvoja: Moderators
juuri eilen itse irroitin umpiot 156:sta. puskurihan pitää irroittaa että saa umpiot irti.
ekana rengas irti, sitten sisälokarit irtin, olisko ollu 4 ruuvilla. sitte puskuri on yhdellä ruuvilla kiinni kaaressa, renkaan etupuolella. yksi torxi on tunkkauspaikan vieressä, helman etuosassa. se irti, sitten pääset katsomaan lokarin sisään jossa on 3 torx ruuvia, ne pois, sitte pohjapanssari on puskurissa kiinni edessä alhaalla kolmella torxilla kiinni, konehuone auki ja purkaat siitä keskeltä roinaa pois, sitte sama toiselle puolelle ja puskuri irti. umpiot on kahdella ruuvilla kiinni, ylä ja alapuolelta sekä yhdellä kumitulppaklipsillä joka ainakin itsellä lähti vetämällä(aika tiukassa oli, kampesin sen irti ruuvarilla). sitte vaan päinvastasessa järjestyksessä takaisin.
itsellä meni koko operaatioon noin 8h, no tosin ite maalasin umpiot sisältä ja annoin hetken kuivua., mutta irroitukseen ja asennukseen meni noin 1.5-2h ja olin ns. ensikertalainen.
ekana rengas irti, sitten sisälokarit irtin, olisko ollu 4 ruuvilla. sitte puskuri on yhdellä ruuvilla kiinni kaaressa, renkaan etupuolella. yksi torxi on tunkkauspaikan vieressä, helman etuosassa. se irti, sitten pääset katsomaan lokarin sisään jossa on 3 torx ruuvia, ne pois, sitte pohjapanssari on puskurissa kiinni edessä alhaalla kolmella torxilla kiinni, konehuone auki ja purkaat siitä keskeltä roinaa pois, sitte sama toiselle puolelle ja puskuri irti. umpiot on kahdella ruuvilla kiinni, ylä ja alapuolelta sekä yhdellä kumitulppaklipsillä joka ainakin itsellä lähti vetämällä(aika tiukassa oli, kampesin sen irti ruuvarilla). sitte vaan päinvastasessa järjestyksessä takaisin.
itsellä meni koko operaatioon noin 8h, no tosin ite maalasin umpiot sisältä ja annoin hetken kuivua., mutta irroitukseen ja asennukseen meni noin 1.5-2h ja olin ns. ensikertalainen.