Moi kaikki oon tässä alfaan vaihtelemassa hehkutulppia 2 sain vaihettuu ja 2 katkesi purin siitä ensi imusarjan ja imusarja paksussa öljyssä mistä johtuu onko turbo menossa rikki vai mikä? ja miksi hitossa ne 2 hehkutulppaa ei suostu lähtee irti !
ai niin ja piti irottaa syöttö pumppukin ja pumpussa ei kilaa päässä miten hitossa saan ajotuksen kohdalleen ?
Perunakone kirjoitti:Moi kaikki oon tässä alfaan vaihtelemassa hehkutulppia 2 sain vaihettuu ja 2 katkesi purin siitä ensi imusarjan ja imusarja paksussa öljyssä mistä johtuu onko turbo menossa rikki vai mikä? ja miksi hitossa ne 2 hehkutulppaa ei suostu lähtee irti !
ai niin ja piti irottaa syöttö pumppukin ja pumpussa ei kilaa päässä miten hitossa saan ajotuksen kohdalleen ?
Autakkeeh!
Eiköhän tuo oo ihan EGR:n aiheuttamaa köhnää imusarjassa. Turbosta menee aina läpi vähän öljyä....
Elä ressaa sen pumpun ajotuksesta, sulla on commonrail diesel alla
Ei se pumppu tee muuta kun paineen, muualta käsin hoituu ajoituksen säätö...
ai niiin ostin sillon tähän alffaan 300-400e obd2 mittarin joka ei pelannu eli ite sanosin että ei kande mitää mittareita mennä maksaa kun ei ne pelloooo ( käytin sitä alan mieheillä ja nekin sano että ompas kumma vika tuli aina auton kommunikoinin kanssa ei väliä vaikka sen mittarin päivitti. siksi lisäsib tähän obd homman kun en enää omaa kysely forumii tostakaan löytäny ;D)
Kiitos vastanneille. niin obd paikastak kun imusarjasta!
Jaa, sitä ei olekkaan tullut kokeiltua, kun syksyllä tuli heitettyä pyyhe kehään tuon osalta. Derekin kanssa silloin tuosta käytiin pitkään kirjeenvaihtoa, mutta mitään todellista vikaa ei keksitty. Koitin kuitenkin kahdella erillaisella piuhalla ja kolmeen eri autoon, V6:een pääsi kuitenkin molemmilla piuhoilla heti.
Pitänee jossain vaiheessa kokeilla uudestaan, kunhan saa raksuttimeen jälleen sähköt kytkettyä.