Vanha Olympus 5050Z putosi oman mokan seurauksena loman ekana päivänä kivilattialle ja huonostihan siinä kävi.
Jotain oli saatava nopeasti tilalle, enkä ainakaan vielä voi kokea olevani kauhean pettynyt tämän panan ominaisuuksiin ja suorituskykyyn luokassaan.
Oleino kirjoitti:Onnittelut! Itseltä löytyy 250cc pienempi ja hieman uudempi vastaava härveli.
Kiva peli vaikka onkin jo ikää. Eipähän ole ainakaan iso investointi, jos ei homma kiinnostakaan. Ja enää viisi vuotta niin saa museokilpiin Tuo vanhemman veenelkun öljynkierto-ongelmat ja nokkien kestävyys vähän arveluttaa, mutta täytyy varmaan koittaa noita oil-modeja alkaa miettimään.
jeps painavat on mutta eihän se normi TS:stä eroa päällisinpuolin jos menee puskimia vaihtelemaan, jos auto olisi itellä niin orkkistakapuskuri vain paikalleen.. mutta jokainenhan tekee omallensa mitä haluaa..
just tämä on se ahvenanmaan yksilö..tämähän taisi sitten irrota jo aika huokealla..
90 kirjoitti:jeps painavat on mutta eihän se normi TS:stä eroa päällisinpuolin jos menee puskimia vaihtelemaan, jos auto olisi itellä niin orkkistakapuskuri vain paikalleen.. mutta jokainenhan tekee omallensa mitä haluaa..
just tämä on se ahvenanmaan yksilö..tämähän taisi sitten irrota jo aika huokealla..
Joo homma on aika harkinnassa ittelläkin vielä.
Ihan sopuhintaan lähti joo. Hakumatkakin meni hyvin kun pääsin Lahdesta Turkuun vossikkakyydillä.. VR:än piikkiin totta kai
Jos olisin hankkinut Khamisin projektin, niin lusikat olisivat varmasti menneet jakoon..
Kyseessä oleva auto on Khamsinia edullisempi hankkia ja käyttää. Siinä yhdistyy IMHO ehkä kaikkien aikojen parhaimman muotoilijan ja innovatiisimman insinöörin työpanos.
Ostin Longchampin seuraksi erään toisen Torinon 1972 autonäyttelyssä ensiesiintymisen saaneen italialaisen suunnittelijan muotoileman auton..
Vittorio Jano arvaa kyllä minkä.
-J
Tekikös kyseinen automerkki paluun formula ykkösiin tälle kaudelle?
Joo...
Eikä taida olla tulossa vastaavaa menestystä, kuin autoni valmistumisvuonna (1978 - auton värikin on samainen musta/kulta). Fiilikseni Lotuksen paluusta on samankaltainen kuin Jaguarin seikkailunkin suhteen. Kaikki julkisuus ei välttämättä ole hyvästä. No, ehkäpä ei pitäisi tuomita ennen kuin ovat saaneet suunnitella ensimmäisen normaaliaikataulun mukaan suunnitellun autonsa.
Eli, ostin projektiksi auton nimeltä Lotus Esprit S2. Pidän 70-luvun muotoilusta, ja kun budjetti ei koskaan tule riittämään Maserati Boomerangiin, niin täytyy tyytyä mielestäni toiseksi hienoimpaan "wedge" ikoniin. Tällä hetkellä mielessä on parin vuoden projekti, ennen kuin auto on valmis.
Ei mitään yhtä jännittävää kuin auton hankinta, mutta GTA sai uudet etupään koiranluut (takaluut vielä odottaa asennusta).
Ja pienen lenkin perusteella auttoi kolinoihin ja ainakin nyt näyttää siltä ettei tarvitse alkaa kallistuksenvakaajan puslia vaihtaa
J kirjoitti:Eli, ostin projektiksi auton nimeltä Lotus Esprit S2.
Onnittelut! Tuo S2 on hieno auto, mielestäni paljon paremman näköinen kuin myöhemmät poileriversiot.
Onko kuinkakin suuri projekti kyseessä? Peltitöitä ei varmaan sattuneesta syystä ole tiedossa.
Projekti on mittakaavaa atomeiksi asti. Korihan on kyllä lasikuitua, mutta runko ei vielä tässä vuosikerrassa ole galvanoitu, joten sen lopullinen kunto selviää vasta kun se on irti korista. Sinällään helppo suhtautua tilanteeseen, kun tietää että joka tapauksessa kaikki mennään läpi .
J kirjoitti:Eli, ostin projektiksi auton nimeltä Lotus Esprit S2.
Onnittelut! Tuo S2 on hieno auto, mielestäni paljon paremman näköinen kuin myöhemmät poileriversiot.
Onko kuinkakin suuri projekti kyseessä? Peltitöitä ei varmaan sattuneesta syystä ole tiedossa.
Projekti on mittakaavaa atomeiksi asti. Korihan on kyllä lasikuitua, mutta runko ei vielä tässä vuosikerrassa ole galvanoitu, joten sen lopullinen kunto selviää vasta kun se on irti korista. Sinällään helppo suhtautua tilanteeseen, kun tietää että joka tapauksessa kaikki mennään läpi .
-J
Enpäs sitten ostanutkaan autoa. Ensiksi myyjä yritti ryhtytä maksutapa vääntöön, ja kun sitten kun en suostunut ko. viritykseen jossa olisin menettänyt kaikkitakuut, hän oli sitä mieltä että ehkä ei sitten tehdäkkään kauppoja. Olin samaa mieltä, vaikka periaatteessa olisin voinut vaatia sopimuksen kunnioittamista vaikka oikeusteitse. Tosin niin hullu en minäkään ole että lähtisin ulkomaille oikeuteen projektiauton vuoksi.
156:n korjauksessa tarvittavat osat rupeaa kaikki olemaan hankittuna Suurin osa on joko matkalla tai odottelevat sopivaa noutamis hetkeä, joten vielä hetken mahtuu tallissa liikkumaan...
Tontti rantakadun varrelta Savonlinnasta. Matkaa Saimaan rantaan noin 50 metriä.
Tänään tein myös sopparin talokauppiaan kanssa heidän osuudestaan.
Mitähän sitä taas tuli tehtyä...
hagger16 kirjoitti:Tontti rantakadun varrelta Savonlinnasta. Matkaa Saimaan rantaan noin 50 metriä.
Tänään tein myös sopparin talokauppiaan kanssa heidän osuudestaan.
Mitähän sitä taas tuli tehtyä...
Onnittelut tästä hieno homma että saitte asiat sujumaan mallikkaasti.
National Performance jarrulevyt - edessä 12 / takana 8 mustattua uraa + EBC Greenstuff sport jarrupalat + teräsjarruletkut.
Alatukivarret ja muuta sälää. Alfisti.netin venttiilihattuja, joita sankarit voi sitten pölliä.
Tamsa kirjoitti:Alfisti.netin venttiilihattuja, joita sankarit voi sitten pölliä.
Olen luovuttanut näiden "erikoisempien" venttiilihattujen kanssa
Itäkeskukseen kun ajaa auton parkkiin niin poislähtiessä alumiiniset hatut on lähteneet jokainen kerta! näin ainakin pari vuotta sitten kun viimeksi niitä viitsin ostaa....
Kuulema mopopojat vievät... kun yleensä oli vain 2 pyörän hatut lähteneet kerrallaan.
Sigma 1200+ Mittari fillariin... Kyllä taas keksivät: magneetin ja anturin etäisyys tulisi olla 5mm max, jopa maastopyörässä, jossa joka mitta on ronski...
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean