Delta auto ryöstää!
Valvoja: Moderators
-
- Viestit: 16
- Liittynyt: 21 Tammi 2010, 11:18
- Paikkakunta: Kiuruvesi
Delta auto ryöstää!
voi jessus ton delta auton kanssa menin sieltä kyselee omaan alffaan kannentiivistettä nin sanovat että saahan sitä hintaan 150e
saman paperilappusen taas sai autoalalta 30e.
onko muilla vastaavia kokemuksia delta autosta!
vittu jos ne nuin ryöstää nin miten niillä voi olla asiakkaita Oo
ite en enää nokkaani tuommoseen paska firmaan työnnä
saman paperilappusen taas sai autoalalta 30e.
onko muilla vastaavia kokemuksia delta autosta!
vittu jos ne nuin ryöstää nin miten niillä voi olla asiakkaita Oo
ite en enää nokkaani tuommoseen paska firmaan työnnä
Viimeksi muokannut Perunakone, 14 Touko 2010, 17:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Moi!
Itsellä 156 tessu,airbag valo aina ongelma koska jää palamaan,jossain vaiheessa.viimeksi kuukausi sitten katsastin oman ja täytyi,se valo saada sammumaan.Hinnat paikallinen neste 10€ delta 76€ ja hyvä korjaamo pakokaasumittauksineen 49€.Vaihdoin takapöntön ja siksi pyysin,myös mittauksen.Läpi meni heittämällä.
Itsellä 156 tessu,airbag valo aina ongelma koska jää palamaan,jossain vaiheessa.viimeksi kuukausi sitten katsastin oman ja täytyi,se valo saada sammumaan.Hinnat paikallinen neste 10€ delta 76€ ja hyvä korjaamo pakokaasumittauksineen 49€.Vaihdoin takapöntön ja siksi pyysin,myös mittauksen.Läpi meni heittämällä.
- Pasi
- Viestit: 6773
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
--- [ EX ] ---
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
Ehkä jokaiselle ryöstöretkelle ei tarvita omaa ketjua, kun Deltan toiminta on hyvinkin tiedostettua täällä...........
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=3030
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=3030
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4
Re: Delta auto ryöstää!
Joo.Perunakone kirjoitti:voi jessus ton delta auton kanssa menin sieltä kyselee omaan alffaan kannentiivistettä nin sanovat että saahan sitä hintaan 150e
saman paperilappusen taas sai autoalalta 30e.
onko muilla vastaavia kokemuksia delta autosta!
vittu jos ne nuin ryöstää nin miten niillä voi olla asiakkaita Oo
ite en enää nokkaani tuommoseen paska firmaan työnnä
Ainakin joskus croman kanssa oli tuolle hinnalle katettakin.
Kauhistelin tuon kannentiivisteen hintaa, ja ostin tarviketiivisteen => kesti vajaa 15 tuhatta kilsaa.
Sitten ostin alkuperäisen, joka kesti loput 150 tuhatta, ja on paikoillaan vieläkin.
Ei vuoda eikä tiputa.
Silloin oli muistaakseni alkuperäinen pelkkä kannentiiviste 700 markkaa, ja tarviketiivistesarja täydellinen n.200 markkaa.
- mutt
- Viestit: 3972
- Liittynyt: 08 Kesä 2004, 22:34
- Car(s): Lanciat: Prisma 1.6ie -87, Lybra SW 20V -01, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63
Re: Delta auto ryöstää!
Noihin vanhoihin TC-koneisiin on myyty Recordin valmistamaa tarvikepahvia, joka on kelvottomuudessaan legenda. Olet ajanut aika rauhallisesti, kun on noinkin pitkään kestänyt (kyllä, arvaan tiivistesatsisi olleen Recordin valmistetta.) Tarvikkeena saa myös Goetzen pahvia, joka on sama, kuin alkuperäinen. Tarvikevalmistajissakin on monenlaista yrittäjää, ja tietysti jos ei halua leikkiä, eikä tiedä mikä niistä on kunnollinen, on helpointa ja järkevintäkin kaivella kuvetta marmoritiskillä.A Bart kirjoitti:Ainakin joskus croman kanssa oli tuolle hinnalle katettakin.
Kauhistelin tuon kannentiivisteen hintaa, ja ostin tarviketiivisteen => kesti vajaa 15 tuhatta kilsaa.
Sitten ostin alkuperäisen, joka kesti loput 150 tuhatta, ja on paikoillaan vieläkin.
Ei vuoda eikä tiputa.
Silloin oli muistaakseni alkuperäinen pelkkä kannentiiviste 700 markkaa, ja tarviketiivistesarja täydellinen n.200 markkaa.
No niin.
Niinhän tuo taisi olla.
Tuota Goetziä sitten rupesin metsästämään muttei sitä mistään saanut siihen hätään, joten deltalle.
Tuossa alkuperäisessä oli muistaakseni vahvikkeet pyttyjen välissä, ja recordissa ei.
Tuokin selittänee aika paljon.
Mutta nykyään osaa katsella että osat ovat suurin piirtein samanlaisia kunhan ne tunkee paikoilleen.
Mutta tästäkin huolimatta joskun myyjän vakuuttelut saavat tekemään tyhmyyksiä.
Niinhän tuo taisi olla.
Tuota Goetziä sitten rupesin metsästämään muttei sitä mistään saanut siihen hätään, joten deltalle.
Tuossa alkuperäisessä oli muistaakseni vahvikkeet pyttyjen välissä, ja recordissa ei.
Tuokin selittänee aika paljon.
Mutta nykyään osaa katsella että osat ovat suurin piirtein samanlaisia kunhan ne tunkee paikoilleen.
Mutta tästäkin huolimatta joskun myyjän vakuuttelut saavat tekemään tyhmyyksiä.
No ei ne kaikki p*skat tiipparit Recordeja ole - on niitä muitakin . Ja vapari-Cromussa/Themassa vakiona ei ole sitä vahviketta vaan se oli alunperin vaan turbossa joten se ei pelkästään kerro sitä että kestääkö vai ei - myöhemmin se on tainnut löytyä pääasissa kaikista. Sen lisäksi ko. koneiden tiippareissa on vielä öljyreikäeroakin joten mokan voi tehdä monessa paikassa.
Noiden perinteisten massatiivisteiden laatu vaan taisi romahtaa kun asbestista luovuttiin, ja muuten nuo uudet orgispaffitkaan eivät olleet enää välttämättä astarulia (eli sitä ruskeeta mitä Goetzen paffi on) vaan jotain mustaa polymeriä...
Tosiaan on tervettä katsoa millainen tiiviste siellä paikalla on ennestään ja verrata että uusikin on vastaava, sekä paksuudeltaan että öljyreijiltään. Esmes dieseleissä (ainakin noissa vanhemmissa) on monen paksuista tiipparia käytössä ja tuossa ei taida olla mitään logiikkaa että mikä siellä on - ePerkin tarjoaa niihin sitten vaihtoehtoja. Ja sama juttu bensakoneissakin että jos kamppeessa on ennestään massatiiviste niin tod.näk. ei peltitiipparin kanssa jää männälle tilaa joten noiden kanssa kannattaa olla tosiaan tarkkana - ja ihan oikeesti mittailla että tavarat mahtuu koneessa pyörimään... Ei vissiin tuo peltitiippariinkaan siirtymisajankohta taida ihan selvä aina olla.
Noiden perinteisten massatiivisteiden laatu vaan taisi romahtaa kun asbestista luovuttiin, ja muuten nuo uudet orgispaffitkaan eivät olleet enää välttämättä astarulia (eli sitä ruskeeta mitä Goetzen paffi on) vaan jotain mustaa polymeriä...
Tosiaan on tervettä katsoa millainen tiiviste siellä paikalla on ennestään ja verrata että uusikin on vastaava, sekä paksuudeltaan että öljyreijiltään. Esmes dieseleissä (ainakin noissa vanhemmissa) on monen paksuista tiipparia käytössä ja tuossa ei taida olla mitään logiikkaa että mikä siellä on - ePerkin tarjoaa niihin sitten vaihtoehtoja. Ja sama juttu bensakoneissakin että jos kamppeessa on ennestään massatiiviste niin tod.näk. ei peltitiipparin kanssa jää männälle tilaa joten noiden kanssa kannattaa olla tosiaan tarkkana - ja ihan oikeesti mittailla että tavarat mahtuu koneessa pyörimään... Ei vissiin tuo peltitiippariinkaan siirtymisajankohta taida ihan selvä aina olla.
Re: Delta auto ryöstää!
Perunakone kirjoitti:voi jessus ton delta auton kanssa menin sieltä kyselee omaan alffaan kannentiivistettä nin sanovat että saahan sitä hintaan 150e
saman paperilappusen taas sai autoalalta 30e.
onko muilla vastaavia kokemuksia delta autosta!
vittu jos ne nuin ryöstää nin miten niillä voi olla asiakkaita Oo
ite en enää nokkaani tuommoseen paska firmaan työnnä
Delta Auton varaosahinnat on aika tarkkaan kuusinkertaisia verrattuna esim. OKP:n hintoihin. 156 2.5 litrasen koneen männänrenkaista pyysivät suurin piirtein senverran viime joulukuussa.
Kytkimen työsylinteristä pyydettiin jotain 170 euroa kun se Koivusella maksoi 29 euroa!
Autokeskukselta saattaa saada edullisemmin kuin Deltasta, Kannattaa kysellä muiltakin.
-98 alffaan vanhanmallinen abs anturi deltassa 260€
Heikalla 80euroa, eipä sekään halpa hinta abs anturista ollut mutta hiukan halvempi kuin deltassa
Kyselin sillon että mikä noilla deltassa maksaa niin perkuleesti, vastaus tuli vaan että joo ku ne joudutaan italiasta asti tilaamaan niin siihen tulee rahtikuluja. En ole kyllä ikinä kuullut että yhteen johdon pätkään tulis 200e rahtilaskuja, delta auto kun ilmeisesti vaan tilaa yhden tuotteen kerrallaan.
Heikalla 80euroa, eipä sekään halpa hinta abs anturista ollut mutta hiukan halvempi kuin deltassa
Kyselin sillon että mikä noilla deltassa maksaa niin perkuleesti, vastaus tuli vaan että joo ku ne joudutaan italiasta asti tilaamaan niin siihen tulee rahtikuluja. En ole kyllä ikinä kuullut että yhteen johdon pätkään tulis 200e rahtilaskuja, delta auto kun ilmeisesti vaan tilaa yhden tuotteen kerrallaan.
- DaViega
- Viestit: 4527
- Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
... rahtikuluja? Kun meidän työpaikalla katsotaan tuotteen hinta, joka on esim. belgiassa, ei kukaan rupea ynnäämään mitään rahtikuluja siihen! ensikisi katsotaan hinta: 50€, ei löydy varastosta, on belgiassa tai missä lie, kun osa tilataan ja vihdoin saapumisen jälkeen vaihdetaan, on hinta vieläkin sama 50€...
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
aivan, näin sen kuuluisi oikeasti mennä, mutta delta autossa kovasti yrittää puhua kakkaaDaViega kirjoitti:... rahtikuluja? Kun meidän työpaikalla katsotaan tuotteen hinta, joka on esim. belgiassa, ei kukaan rupea ynnäämään mitään rahtikuluja siihen! ensikisi katsotaan hinta: 50€, ei löydy varastosta, on belgiassa tai missä lie, kun osa tilataan ja vihdoin saapumisen jälkeen vaihdetaan, on hinta vieläkin sama 50€...
Päätin vaihtaa vesipumpun 155 v6:seen, motonet lupasi 70€, muttei ollut enää missään ja pyysivät odottamaan. Delta-auto kertoi yhden kappaleen pölyttyvän jossain nurkassa, viimeinen laatuaan suomessa ja hinta vain 568€. Myyjä oli kuitenkin reilulla päällä ja myi sen hintaan 300€, koska oli viimeistä päivää töissä kyseisessä lafkassa. "Mitä ne voi muka tehdä? Antaa potkut? Höhö."
Jakopään hihna 173€ Delta, 25€ moto.
Moottorin yläpään tiivistesarja 390€ delta, 55€ moto.
Tuulilasin pyyhkijöiden kumit 39€ kpl delta, 19€ pari moto.
Nyt ei äkkiseltään tule mieleen enempää.
Jakopään hihna 173€ Delta, 25€ moto.
Moottorin yläpään tiivistesarja 390€ delta, 55€ moto.
Tuulilasin pyyhkijöiden kumit 39€ kpl delta, 19€ pari moto.
Nyt ei äkkiseltään tule mieleen enempää.
- sataviisysi
- Viestit: 211
- Liittynyt: 18 Touko 2010, 07:55
- Car(s): Pelkkää exää, mito tb, mito qv, giulietta ma tct x2, 159 2,4 x2, brera 3.2.
-
- Viestit: 425
- Liittynyt: 15 Maalis 2006, 16:51
- Car(s): 156 V6 2.5 SW Boselift 2002/06 Novitec putket KW alusta
- Paikkakunta: Helsinki
Muistakaa aina katsoa ensin mitä Ricambi Heikka myy:g-sus kirjoitti:Päätin vaihtaa vesipumpun 155 v6:seen, motonet lupasi 70€, muttei ollut enää missään ja pyysivät odottamaan. Delta-auto kertoi yhden kappaleen pölyttyvän jossain nurkassa, viimeinen laatuaan suomessa ja hinta vain 568€. Myyjä oli kuitenkin reilulla päällä ja myi sen hintaan 300€, koska oli viimeistä päivää töissä kyseisessä lafkassa. "Mitä ne voi muka tehdä? Antaa potkut? Höhö."
Jakopään hihna 173€ Delta, 25€ moto.
Moottorin yläpään tiivistesarja 390€ delta, 55€ moto.
Tuulilasin pyyhkijöiden kumit 39€ kpl delta, 19€ pari moto.
Nyt ei äkkiseltään tule mieleen enempää.
http://www.heikka.fi/kauppa/index.php?m ... cts_id=101