Jarrusatuloita ei näytä olevan paljon tarjolla - jotain punaista olisi kiva saada mutta mistä niitä löytää? Toimivuusongelmia nykyisissä ei ole, mutta ne on vaan niin rumat ja kuluneen näköiset. Ei kuitenkaan viitsisi mennä ihan tähän: http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :3050.html kun on vain 16" vanteetkin.
Kannattais varmaan kokeilla. Omat zimmermanit on jo hiukka kierot.
Ferodon palat on kyllä turvallisempi ratkaisu. Greenit oli ainakin tod huonot.
Satuloihin metallimaalia...
Vanteet kun vaihtoi, ei madallus kiinostannut, vaan enemmänkin pitäisi saada väriä omiinkin satuloihin... vanhat ruosteiset satulat vaan pitäisi saada ensiksi prepattua kunnolla, töypaikalla voisi tehdä, mutta vasta kesälomalla, voi mennä aamusta heti tekemään -> kerkeää maalitkin kuivua kunnolla
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
Tommo kirjoitti:Kannattais varmaan kokeilla. Omat zimmermanit on jo hiukka kierot.
Ferodon palat on kyllä turvallisempi ratkaisu. Greenit oli ainakin tod huonot.
Satuloihin metallimaalia...
Tuolla ei sanottu onko noi 4 palan akselisetin hintoja. Toivottavasti.
Hitto kun mulla ei ole mahdollista nostaa itse autoa, siis tuo satulan maalaus pitäisi saada teetettyä samalla kun joku jarrut ja levyt vaihtaa. Täytyy varmaan alkaa soittelemaan...
Mulla on tulossa kesällä jarruremontti jossa meinaan maalata satulat.
Viimevuonna jo testasin lian/ruosteen poistoa uittamalla yhden jarrusatulan fosforihapossa.... meni ihan paljaaksi metallipinnaksi! Harmi vaan kun en sillon suojannut sitä oikein kunnolla niin ruostu lähes samantien.
Nyt olisi tarkoitus tehdä sama hapotus uudestaan ja vetää päälle Tikkurilan alumiinin väristä Termal "silikonimaalia" joka kestää tuoteselosteen mukaan lämpötilaa metallin punahehkuunasti (eli kestää jarrujen kuumuuden).
Ainoa "haittapuoli" tuossa maalissa on se että se vaatii kovettuakseen "paiston" uunissa.... tunti noin 230 asteessa.