^^
Saattaa jäädä 1.45 haaveeksi muillakin jos sää
on sunnuntaina sitä mitä luvataan...
Nyt se on sanottu. Viimeksi kun manasin niin keli
olikin ihan ok. So it shall be.
Jotenkin olin toiveikas että olisin tuonne päässyt, mutta taitaa jäädä väliin. Auto on pukeilla palasina ja vaikka olisi kasassakin niin epäilyttäisi lähteä rankaisemaan autoa radalle kun on epämääräistä sytkävikaa...
Onko rata-ajo sallittua vain jäsenille? Itse en ole vielä liittynyt kerhoon, mutta voisihan sitä liittyäkin jo yksinomaan noiden ratatapahtumien vuoksi.
Saab 9-3SW 1.9TTiD -08
Fiat Ducato Maxi 2.8 i.d.TD -98
Ex: 156 2.4JTD SW -01
taitaa tyttären (4 v.) koko kevään harjoiteltu tanssiesitys olla sen verran pakollisempi meno että väliin jää rata-ajelut minullakin.
Sitä paitsi on vielä vaihdelaatikkoremontti edessä ennen kuin 75:lla voi radalle lähteä. 3 --> 2 -vaihto kun ei vauhdissa onnistu vaikka miten polkisi ja välikaasuttelisi.
Tuomas K kirjoitti:Jotenkin olin toiveikas että olisin tuonne päässyt, mutta taitaa jäädä väliin. Auto on pukeilla palasina ja vaikka olisi kasassakin niin epäilyttäisi lähteä rankaisemaan autoa radalle kun on epämääräistä sytkävikaa...
Laita kuntoon vaan, sillä muo kiinnostais sun jarrupäivityksen toimivuus. Omaan 75:seen on myös jarrupäivitystä suunnitteilla.
^^Jäseneksi vaan ja radalle.
Rata varattu ajalle 9-18.00. Onkohan valistunutta arvausta milloi Alfa cup alkaa?
Mikäli kaikki menee kuten tällä hetkellä näyttää, ja saan loput tarvittavat osat huomenna, niin tulen testaamaan miltä tuo 164 tuntuu radalla. Mikäli hommat kusee, niin tulen vaikka hinausautoksi Mazdalla...
Alfa meni viimevuoden lopussa kytkinremonttiin. Se on edelleen tallissa, öljypohja ja downpipe irti. No eiköhän tuo kasaan tule. Uusi öljynpainemittarikin on asennettu muttei vielä koeponnistettu. Niin on uusi kytkinviritelmäkin mutta pelaahan se kun ite tein : )
Niin, ja jos en saa kasaan niin voinhan olla ensimmäinen Alfisti CARF:in ratapäivillä Audilla : )
Tarkoitus olisi tulla koettamaan miten 156 toimii radalla. Epäilys on kuitenkin suuri, että renkaat raapii johonkin vähän kiinni kun kovempaa taittaa mutkiin. Taitaa selvitä vasta sunnuntaina miten käy. Onko Jyväskylän suunnasta lähdössä ketään? Itse olisin sieltä päin lähdössä tällä kertaa.
Aikataulusta sen verran, että 9 aloitetaan ohjaajakokous ja kerätään ratamaksut (varatkaa mielellään tasaraha, 10€). Sen jälkeen mitataan äänet (raja sama kuin viimevuonna, 95db) ja sitä mukaan pääsee radalle kun ne on mitattu. Alfa Cup olisi tarkoitus aloittaa klo. 12:30. Rata sulkeutuu klo 18:00, joten aikaa on runsaasti.
Itse en tällä kertaa lähde radalle, kun turbolle en ole ehtinyt tehdä yhtään mitään ja tessulla taas ei viitsi tässä kohtaa radalle lähteä. Voin sitten toimia vaikka vapaaehtoisena cupissa jos tarvitaan. Kerhon tarra ois kiva saada turboon.
Perhana. Lauantaina menoa, joten jääneepi väliin.
Olis mielellään tullu kutosella ekaa kertaa radalle paukuttelemaan ("Savo" ja "mattijus" ainakin tietää:lol:), ja ihmettelemään muiden autoja.
Yritetään vielä järjestää...
Planetti kirjoitti:Alfalla ei pääse radalle jos ei ole jäsen?
Järjestämme tapahtumia vain jäsenillemme. Tervetuloa jäseneksemme, niin pääsette palveluihimme mukaan. Liittyminen onnistuu nettisivujemme kautta. www.carf.fi
Sami Halme
varapuheenjohtaja
Club Alfa Romeo Finland ry
alfa 156 v6 kirjoitti:75 päätti taas ulkoistaa laatikon oikeanpuoleisen kannakkeen kumiosat ja täräyttää reiän pohjaan
Saas näkee miten huomiseks homman paikkaa että pääsee ahvenistolle
Laita isompi pultti siitä kannattimesta läpi . Mulla on muistaakseni M12. Siihen kyllä tarvitsisi kehittää joku vähän kestävämpi rakenne...
Noniin, pulttihommikshan tuo meni. Nyt on M12 pultit molemmin puolin että pysyy loota aisoissa. Kauheen metelin antaa koppiin mutta kuulunee asiaan kun ei ole joustoa.....
Pääseekö mukaan Cuppiin vaikkei ehtisikään paikalle heti yhdeksäksi kokoustamaan?
CARF kirjoitti: 9 aloitetaan ohjaajakokous ja kerätään ratamaksut (varatkaa mielellään tasaraha, 10€). Sen jälkeen mitataan äänet (raja sama kuin viimevuonna, 95db) ja sitä mukaan pääsee radalle kun ne on mitattu. Alfa Cup olisi tarkoitus aloittaa klo. 12:30
Pääsee varmasti. Tai on ainakin ennen päässyt. Kannattaa siinä maksaessa vielä klubimestareilta kysästä toimintatavat, jos ensimmäistä kertaa on mukana.
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
Noniin olipas se. Oli iso määrä taitoa (tuuria) mukana, ettei oma auto lähtenyt käsistä siinä radan nopeimmassa mutkassa. Minun jälkeeni tulleella kuskilla oli huonompi säkä.
En ollut tyytyväinen oman auton jarrujen tehoon, mitähän kautta ongelman ratkaisua lähestyisi?
Järjestelyihin toivoisin enemmän täsmällisyyttä ja turva-asioihin pitää oikeasti panostaa vähän enemmän ja lisätä huolellisuutta.
Kokonaisuutena: Kivaa oli, kuivaakin rataa pääsi ajamaan ja auto säilyi ehjänä.
pari kuvaa, hommahan taisi mennä niin että audi laski öljyä /nestettä radalle ja ennen pääsuoraa sitä oli sen verran että bemarin perä ei enää pitänyt?
^Näin on, se on pääasia että kuski nousi autosta vahingoittumattomana heti mällin jälkeen. Tuntuu oudolta, että Audi vaan jatkoi radalla savusta huolimatta.
Hieman torsoksi jäi reissu. Vesisateesta kun en tykkää. Silverinen kyyti kyllä osoitti että jäykempi kallistuksenvakain on mast hankinta. Siis näin aluksi