
Mulla ei ole kaikkia tähänastisia autoja yhteensäkään murjottu noin paljoa. Et taida olla ihan helposti hermostuva kaveri...
Valvoja: Moderators
Noup. Se vaihtaja, ilmeisesti omistaja, oli kuulemma jossain leikkauksessa... ja tää kaveri ei tiennyt Alfoista muuta kuin merkin.jiiässä kirjoitti:Faktaa jos epäili hihnapyörää kaksimassa malliseksi mutta V6:ssa taitaa olla umpirautanen...oliko puhelimessa sama kaveri joka hihnan vaihtoi?"siellä voi olla kumia joka on hajonnut"... tyypin mutua vai faktaa?
osta samalla kaks jos palais valot kirkkaamin korkeilla kieroksillaQtio kirjoitti:Auto toista kertaa 2vk sisään teltta-autossa huollossa rikkinäisten sumuvalojen + rikkinäisen takavalon takia. Tuloksena hieman yli 400e lasku ja kumpaakaan eivät saaneet korjattua... Kummankin noutokerran jälkeen kehuivat etta hyvin toimii mutta ei ole tarvinnut ajaa kuin n.5km ja on lakannut kummallakin kertaa toimimasta...
OT: ostetaan 156 kiekkamittari, kuulemma sen vaihtamalla voisi onkelma korjaantua.
Omassa kinnerissä vaihdettin tuo kampiakselin päässä oleva pyörä pari vuotta sitten. Siitä oli kumin vulkanointi pettänyt ja ulompi eli hammastettu ratas pääsi liikkumaan sivusuunnassa. Ratas "vemputti" melko paljon ja se hankasi lohkon metallista uloketta joka suojaa alta päin jakohinnaa pyörittävää ratasta kampiakselin päässä. Tästä ulokkeesta (en parempaa termiä keksi) oli jo kulunut metallia pois ja vemputtava ratas pääsi jo ottaamaan kiinni jakohinnaan.ssulti kirjoitti:...moniurahihnan käyttöpyörä, joka on kampiakselin päässä, vemputtaa kuin känninen polkupyöräilijä. Hihna vonkuu ja parkuu...