Kertokaa viisaammat, miten saan sen koko bensakorkin kehineen irti siitä pellistä? Pienen vaivannäön jälkeen sain kaikki sinne tankille menevät letkut irti, mutta itse korkin irrotusmekanismia en tajua!
vääntämällä takapuolelta, helpottaa, jos halkaisee vaahtomuovitiivisteen välistä ja repii pois. Itte en muuten saanu. Saattaa hajota irrottaessa, on nimittäin aika tiukka.
Juu tiukka tuntui olevan ja ainakaan paljain käsin vääntämällä ei irronnut . No täytynee tänään ottaa työkalut avuksi. Miten muuten oletko korjannut sen pellin siitä ympäriltä? Hankitko korjauspalan vai jotenkin muuten?
sori nyt tää menee pikkusen off topic, mut delta-autosta ei saanu ainakaan tähän 33 P4:een bensaputkea tuosta korkilta tankille. Niiden tuotanto on kuulemma lopetettu. Tietääkseni mulla olis ollu oikeus alkaa riitelemään, sillä suoman lain/säädöksen mukaan auton varaosia on saatava aina 15 ikävuoteen saakka ja oma kulkupelini ei ole siihen ihan vielä kerinnyt.
No en viittiny alkaa taistelemaan vaan vein auton pajalle ja pyysin niitä tekemään autooni sopivan bensaputken. Pääsi pienemmällä vaivalla.
Ana M kirjoitti:Tietääkseni mulla olis ollu oikeus alkaa riitelemään, sillä suoman lain/säädöksen mukaan auton varaosia on saatava aina 15 ikävuoteen saakka ja oma kulkupelini ei ole siihen ihan vielä kerinnyt.
Pakko pistää pari kuvaa näytille, miltä näyttää auto jonka lokarit oli tungettu täyteen jotain ihme eristysmömmöä joka oli kivasti imenyt kaiken kosteuden itseensä..
Arvaa mietinkö hetken kuinka se aukeaa . Irtosi muuten jopa ehjänä. Melkein kaikki muut kiinitykset joutuikin sitten leikkelemään pientä väkivaltaa hyväksikäyttäen irti!