Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.
Valvoja: Moderators
sataviisviis
Viestit: 2037 Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja sataviisviis » 09 Huhti 2004, 02:08
Juu elikkäs tämmönen tulee kuulemma tossa loppuvuodesta tuotantoon. Autocar lehdessä oli kuva neliveto alfasta Ruotsin talvitesteissä. A3 Audille kova kilpailija!
Mirafiori
Viestit: 607 Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56
Viesti
Kirjoittaja Mirafiori » 09 Huhti 2004, 05:10
Mirafiori kirjoitti Kes 3.3.2004 23:15
--------------------------------------------------------------------------------
Onnneksi syksyllä tuleva AITO 147 Autodelta on 350hv ja neliveto!
sataviisviis
Viestit: 2037 Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja sataviisviis » 09 Huhti 2004, 05:17
Täs jutus puhuttiin vaan diesel koneista!
Rolle
Site Admin
Viestit: 7738 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja Rolle » 09 Huhti 2004, 18:44
Mirafiori kirjoitti:
Mäkin alaan veikkailee kaikkea ja aina kun sattuu menemään veikkaus oikein niin sitten huudetaan
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717 Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti
Kirjoittaja Rasvis » 09 Huhti 2004, 19:04
Rolle kirjoitti: Mäkin alaan veikkailee kaikkea ja aina kun sattuu menemään veikkaus oikein niin sitten huudetaan
Niinhän se Nostradamuskin teki, eikä jannulla tainnut elämässään kovin heikosti mennä
- Epäkelpokeräilijä -
Rolle
Site Admin
Viestit: 7738 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja Rolle » 09 Huhti 2004, 19:15
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti: Niinhän se Nostradamuskin teki, eikä jannulla tainnut elämässään kovin heikosti mennä
Vaikea sanoa kun ei sillai tunnettu henk. koht tasolla
sataviisviis
Viestit: 2037 Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja sataviisviis » 09 Huhti 2004, 19:28
Hä?
Rolle
Site Admin
Viestit: 7738 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja Rolle » 09 Huhti 2004, 22:12
sataviisviis kirjoitti: Hä?
Sanon se..
Cuore Sportivo
Viestit: 5754 Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916 (ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja Cuore Sportivo » 09 Huhti 2004, 23:39
Rolle kirjoitti: Mäkin alaan veikkailee kaikkea ja aina kun sattuu menemään veikkaus oikein niin sitten huudetaan
Mirafiori
Viestit: 607 Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56
Viesti
Kirjoittaja Mirafiori » 09 Huhti 2004, 23:40
ei täälllä ole kukaan veikkaillu mitään.
Cuore Sportivo
Viestit: 5754 Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916 (ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja Cuore Sportivo » 09 Huhti 2004, 23:55
Mirafiori kirjoitti: ei täälllä ole kukaan veikkaillu mitään.
Kaikki täyttä faktaa? Ehkä -sanaa voisi noissa arvailuissa useammin käyttää.
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645 Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100
Viesti
Kirjoittaja Vittorio Jano » 10 Huhti 2004, 02:16
Alfa Romeo esittelee seuraavan kymmenen vuoden aikana uusia malleja. Ehkä.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
Wile E. Coyote
Viestit: 4112 Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996 käyttöauto:turbo traktori 156 V6 Q2 2000 "in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski
Viesti
Kirjoittaja Wile E. Coyote » 10 Huhti 2004, 17:34
Jatketaan spekulaatioita. Auto Italia/march: "Permanent four-wheel traction is very much on the cards for Fiat and Alfa Romeo... ...The new tradizionale integrale is then planned for the Alfa 156 Sportswagon and later on for the Alfa 147. The all new system is an evolution of the front-wheel drive set-up currently common to all Alfa and Fiat models, with the latest generation torsen limited-slip differential"
Ehkä
Ayrton Senna da Silva forever
90
Viestit: 7983 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): -------------------- Giulia super -17, 166 3.2 -99 164 3.0 autom -88 QP IV V6 evoluzione -00 Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja 90 » 16 Huhti 2004, 04:38
no maavaraa näyttäisi löytyvän...ainakin tuon mirafiorin kuvan perusteella...
BSTR
Viestit: 997 Liittynyt: 03 Maalis 2003, 09:51
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja BSTR » 16 Huhti 2004, 05:40
Ja on sitten ruma! Mutta onnistuisiko tuota madaltaa
Alfaton ainakin hetkellisesti...
Epezi
Viestit: 7464 Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Epezi » 16 Huhti 2004, 05:48
BSTR kirjoitti: Ja on sitten ruma!
Samaa mieltä...
eltsu
Viestit: 576 Liittynyt: 15 Huhti 2004, 02:33
Paikkakunta: Toijala
Viesti
Kirjoittaja eltsu » 16 Huhti 2004, 05:58
Toihan olis tyylikäs peli autosuunnistukseen...
Cuore Sportivo
Viestit: 5754 Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916 (ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja Cuore Sportivo » 16 Huhti 2004, 06:03
Ei tuota kyllä madalluksella kaunisteta.. Sen verran korkea näyttää olevan muutenkin.
Minkä helvetin takia noista täytyy tehdä tuollaisia maastoautoja. Neliveto normaaliin koppaan, niin varmasti olisi ostajiakin enemmän. Tuollaista ketään halua.
V6
Viestit: 5030 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja V6 » 16 Huhti 2004, 06:20
Cuore Sportivo kirjoitti: Ei tuota kyllä madalluksella kaunisteta.. Sen verran korkea näyttää olevan muutenkin.
Minkä helvetin takia noista täytyy tehdä tuollaisia maastoautoja. Neliveto normaaliin koppaan, niin varmasti olisi ostajiakin enemmän. Tuollaista ketään halua.
joku syy tuohon täytyy varmasti olla ehkä Alfa ei näe tarpeelliseksi nelivetoa tuon teholuokan autossa mikä ui normaalikorkeudella tai "normaali" neliveto tulee vasta tehokkaimpiin malleihin tai kenties tekninen syy? IMO tuo on kuitenkin ruma jo normaali 147 on melko korkean näköinen lokarin ja renkaan väli on sen verran suuri
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02
Mergy
Viestit: 343 Liittynyt: 10 Helmi 2004, 17:31
Car(s): Ex:t: Giulia (2016); Giulietta; GT; 147
Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja Mergy » 16 Huhti 2004, 17:16
Pakko oli vertailun vuoksi laittaa oma 40mm madallettu vs. tuo hirvitys =)
Kuvakulma ei ikävä kyllä oo ihan sama, mutta riittävän sama
Mergy / 147>GT>Giulietta>Giulia
HOTA
Viestit: 1292 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 19:13
Paikkakunta: Porvoo
Viesti
Kirjoittaja HOTA » 16 Huhti 2004, 18:45
Oliskohan nyt niin että tuoltapohjalta näemmen joskus ralliteillä WRC-Alfan
90
Viestit: 7983 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): -------------------- Giulia super -17, 166 3.2 -99 164 3.0 autom -88 QP IV V6 evoluzione -00 Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja 90 » 16 Huhti 2004, 18:46
eroa on niinkuin yöllä ja päivällä...tuossa korkeudessa meinaan..
Alfisti
Viestit: 417 Liittynyt: 09 Elo 2003, 07:20
Car(s): GT JTDm -04
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja Alfisti » 16 Huhti 2004, 20:35
Eikai tosta kuvasta voi vielä päätellä kuin, että 4wd 147:aa ovat todellakin testanneet. Meinaan vaan että nämä kaksi asiaa: 4wd ja 147 saattavat olla ainoa asia mikä toteutuu joskus tuotannossakin
Kaikki muu maavarasta auton ulkonäköön saattaa poiketa paljonkin tuosta "kokeilumallista." Eli en millään usko että auto olisi tuotu täysin valmiina näytille ennen ensiesittelyä.