Samoilla oireilla alkoi tuossa omassakin härvelissä kunnes lopulta syttyi moottorin häiriövalo.Billie kirjoitti:No nyt taas alkoi ongelmat 159 2.4 JTDm 210. Pientä nuukahtelua, teho katoaa hetkeksi, tasakaasulla ja kiihdytyksen alussa mutta sitten lähtee normaalisti.
No otin EGR:n pöydälle:
http://kuvablogi.com/nayta/2667533/
Ja reilu 5:n vuoden käytön jälkeen sisukset näyttää tältä:
http://kuvablogi.com/nayta/2667535/
Kun pitäs näyttää tältä:
http://kuvablogi.com/nayta/2667534/
Palikat takaisin nippuun ja vikakoodin nollaus ja taas toimii

Nyt mua vähän ihmetyttää miks noita EGR:ä on vaihdeltu niin tiuhaan kun pääosin sen
reistailun syynä on vaan nokeentuminen,joka on putsattavissa eikä hommanakaan ole kovin kummallinen ja hoituu tunnissa.
Mulla on P-box ollut paikallaan liki uudesta lähtien,eikä ole aiheuttanut ongelmia katsastuksessakaan niinä parina kertana mitä tuota on tarvinnu leimata.
Takuisiinhan se vaikuttaa vaan moottorinohjauksen osalta,millä taas ei oo paskan väliä kun P-Boxin takuu oli pitempi kun auton takuu
