Fiat Scudo kysymys
Valvoja: Moderators
- Pasi
- Viestit: 6773
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
--- [ EX ] ---
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
Fiat Scudo kysymys
Jos joku omistaa Scudon ja tietää vastauksen niin voisiko valaista minuakin...
Eli paisuntasäiliön jäähdytysnesteen täyttökorkissa on jonkunsortin kaavio jossa toisella puolella F ja toisella puolella C.
F merkinnästä lähtee nuoli myötäpäivään ylöspäin ja C merkinnästä nuoli vastapäivään ylöspäin.
Korkkissa komeilee vielä (ilmeisesti) käyttöohjekirjan kuva, joka viittaisi katsomaan korkin asettelua tms. ohjekirjasta. Useampaan kertaan olen nyt tuon ohjekirjan selannut läpi löytämättä mitään referenssiä korkissa olevien hieroglyfien tulkitsemiseen.
Osaisiko kukaan selventää tilannetta?
Kyseessä siis Fiat Scudo 1.9 TD vm 98
Kysyn koska lisäsin nestettä ja nyt se räkii sitä ulos korkin alla olevasta ylivuotoputkesta
Eli paisuntasäiliön jäähdytysnesteen täyttökorkissa on jonkunsortin kaavio jossa toisella puolella F ja toisella puolella C.
F merkinnästä lähtee nuoli myötäpäivään ylöspäin ja C merkinnästä nuoli vastapäivään ylöspäin.
Korkkissa komeilee vielä (ilmeisesti) käyttöohjekirjan kuva, joka viittaisi katsomaan korkin asettelua tms. ohjekirjasta. Useampaan kertaan olen nyt tuon ohjekirjan selannut läpi löytämättä mitään referenssiä korkissa olevien hieroglyfien tulkitsemiseen.
Osaisiko kukaan selventää tilannetta?
Kyseessä siis Fiat Scudo 1.9 TD vm 98
Kysyn koska lisäsin nestettä ja nyt se räkii sitä ulos korkin alla olevasta ylivuotoputkesta
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... _Scudo.jpg
Liekö tuossa F ja O? Silloin tuo V6 teoria patonkimaasta voisi olla juuri kohdallaan? Kai tuolla ohjekirjan kuvalla viitataan lähinnä tarkistamaan jäähdytysnesteen tyyppi ohjekirjasta.
Liekö tuossa F ja O? Silloin tuo V6 teoria patonkimaasta voisi olla juuri kohdallaan? Kai tuolla ohjekirjan kuvalla viitataan lähinnä tarkistamaan jäähdytysnesteen tyyppi ohjekirjasta.
- Pasi
- Viestit: 6773
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
--- [ EX ] ---
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
Jees, kävin tutkimassa asiaa lisää.... korkista on tiiviste rikki katki poikki. Saakohan noihin jotain tarvike tiivisteitä erikseen vai pitääkö metsästää korkki jostain?
On muuten tehty liian helpoksi ilmansuodattimen, öljynsuodattimen ja polttoainesuodattimen vaihto näissä vehkeissä... kaikki on siististi esillä.
Ja startinkin saa vihdettua näköjään yläkautta jos on tarvis! HIENOA
On muuten tehty liian helpoksi ilmansuodattimen, öljynsuodattimen ja polttoainesuodattimen vaihto näissä vehkeissä... kaikki on siististi esillä.
Ja startinkin saa vihdettua näköjään yläkautta jos on tarvis! HIENOA
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4
- katiska
- Viestit: 472
- Liittynyt: 19 Loka 2009, 10:19
- Car(s): AR8, 164, GTV, 155, 156:ia, Sprintit, Ducatoja, Camaro, Trans Sport, RSV Mille
- Paikkakunta: Villähde
Tee siitä tollai AR4 (huumoria AR6/AR8 sarjaan)
http://www.alfabb.com/bb/forums/attachm ... -ar4-1.jpg
http://www.alfabb.com/bb/forums/attachm ... -ar4-1.jpg
En tyytynyt tavanomaiseen.