mistä tulpanjohdot 16V TS koneeseen?
Valvoja: Moderators
-
- Viestit: 24
- Liittynyt: 04 Tammi 2008, 20:45
- Paikkakunta: Kirkkonummi
mistä tulpanjohdot 16V TS koneeseen?
Korjaamolla päästölapun kirjoittanut kaveri kertoi johdon lyöneen läpi toiseen johtoon. Avasin illalla suojakopan mutten havainnut kipinöintiä. Johtimet on kaiketi parasta vaihtaa, onhan ne jo 10v vanhat (auto 166 2.0 TS). Mistä (paitsi deltasta) kannattaa lähteä kyselemään? Mitkään tarvikejohdot eivät soveltune kyseiseen koneeseen.
Tulpanjohdot
Eioota ainakin nettisivujen mukaan molemmilla. Ei siis edes löydy menuusta. Sama homma Motonetilla
Mistäs sitten? Miksei tarvikejohdot käy?
Mistäs sitten? Miksei tarvikejohdot käy?
- Ruokoton
- Viestit: 847
- Liittynyt: 18 Heinä 2005, 17:40
- Car(s): 159 SW 2.0JTDm ti -10 & Suzuki SJ413 LWB -87
ex: 156 SW 2.0JTS -06,
156 SW 1.8TS -00 - Paikkakunta: Oulu
http://ricambi.alfisti.net/product_info ... pider.html
Tuossa ko. setti.
Euro2 moottorissa 1. ja 2. pytyn isot tulpat saavat kipinän suoraan puolalta ja näistä samoista puolista menee johdot 3. ja 4. pytyn isoille tulpille. Sama toisin päin pikkutulppien kohdalla.
Euro3:ssa yksi puola ampuu saman pytyn molempia tulppia.
Tuossa ko. setti.
Euro2 moottorissa 1. ja 2. pytyn isot tulpat saavat kipinän suoraan puolalta ja näistä samoista puolista menee johdot 3. ja 4. pytyn isoille tulpille. Sama toisin päin pikkutulppien kohdalla.
Euro3:ssa yksi puola ampuu saman pytyn molempia tulppia.
- Epezi
- Viestit: 7464
- Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
- Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
- Viesti:
Uskaltanen olla eri mieltä (kai). Eikös siinä ole joka sylinterillä oma puola, jotka sytyttävät niitä isoja tulppia, näiltä puolilta menee sitten johto pikkutulpalle, näiden järjestystä en kylläkään muista.Ruokoton kirjoitti:Euro2 moottorissa 1. ja 2. pytyn isot tulpat saavat kipinän suoraan puolalta ja näistä samoista puolista menee johdot 3. ja 4. pytyn isoille tulpille. Sama toisin päin pikkutulppien kohdalla.
- Ruokoton
- Viestit: 847
- Liittynyt: 18 Heinä 2005, 17:40
- Car(s): 159 SW 2.0JTDm ti -10 & Suzuki SJ413 LWB -87
ex: 156 SW 2.0JTS -06,
156 SW 1.8TS -00 - Paikkakunta: Oulu
Euro2:
http://www.espens.org/diverse/coilpack.jpg
Euro3:
http://img45.imagevenue.com/img.php?ima ... _514lo.JPG
Iso tulppa on aina vasemmalla puolen. (Tästä en enää etsi kuvatodistetta - käytin pari tuntia sitten irti omasta
)
http://www.espens.org/diverse/coilpack.jpg
Euro3:
http://img45.imagevenue.com/img.php?ima ... _514lo.JPG
Iso tulppa on aina vasemmalla puolen. (Tästä en enää etsi kuvatodistetta - käytin pari tuntia sitten irti omasta

Kyllähän se noin on, niin kuin Ruokoton kertoikin. Ainakin omassa Euro 3:ssa.
Itse ostin tulpanhattuja paikallisesta autotarvikkeesta. Hintaa hatulle tuli noin 10€. Katot Boschin osanumeron hatun kyljestä ja marssit sen kans kauppaan. Luulis saavan mistä tahansa Boschia myyvästä liikkeestä, jos ei heti niin pienellä viiveellä ainakin.
Itse ostin tulpanhattuja paikallisesta autotarvikkeesta. Hintaa hatulle tuli noin 10€. Katot Boschin osanumeron hatun kyljestä ja marssit sen kans kauppaan. Luulis saavan mistä tahansa Boschia myyvästä liikkeestä, jos ei heti niin pienellä viiveellä ainakin.