156 1.9 jtdm kytkin
Valvoja: Moderators
156 1.9 jtdm kytkin
Suunnittelen tässä -04 1,9JTDM:n lastutusta, tulisi 140hv koneeseen n 170hv. Lastutin aiemmin 2,4 JTD -99:n, kaikki muuten ok, mutta kytkin ei tahtonut kestää vääntöjä.
Kytkin ja laatikko siinä lie eniten koetuksella kun lastun laittaa..
Onkohan -04 1,9:ssä ja 2,4:ssa sama kytkin? entä laatikko?
Ajattelin että jos samat niin kai uskaltaa lastunkin laittaa..
Kytkin ja laatikko siinä lie eniten koetuksella kun lastun laittaa..
Onkohan -04 1,9:ssä ja 2,4:ssa sama kytkin? entä laatikko?
Ajattelin että jos samat niin kai uskaltaa lastunkin laittaa..
- Bensa on pensselinpesua varten.. -
Marsun kuuluu juosta siellä kaksoismassavauhtipyörän sisällä. Nähtävästi eri vaihteistot 20v 2.4:ssa ja vanhoissa. Jännästi vanha 6-lovinen V6-vaihteisto ja ekojen dieseleiden 5v vaihteistot kuitenkin samoissa kuorissa? Uudempi jotain GM kuraa?
ePER[/url]
ePER[/url]
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Marsulta on varmaan loppunut happi ja se on mennyt kytkinpolkimen alle pötkölleen, vauhtipyörästä kun ei tule mitään ylimääräisiä tuntemuksia.
Minusta tuo loosteri ei ole kuraa ollenkaan vaan poikkeuksellisen mukavakäyttöinen vaihteisto. Sitähän tökkisi ihan huvikseen kun vaan kytkimessä olisi vähän enempi särmää.
Voihan se kykä olla loppukin, sillä kun on jo 210 miljoonaa metriä takana.
Minusta tuo loosteri ei ole kuraa ollenkaan vaan poikkeuksellisen mukavakäyttöinen vaihteisto. Sitähän tökkisi ihan huvikseen kun vaan kytkimessä olisi vähän enempi särmää.
Voihan se kykä olla loppukin, sillä kun on jo 210 miljoonaa metriä takana.
- Epäkelpokeräilijä -
Ai niin tuon, piti vastata siihen 1.9 16V vastaan 2.4 JTDm hommaan, eikä pitänyt vetää sinne bensakoneita mukaan. Lienee kuitenkin kunkin syytä katsoa itse vaikkapa tuolta linkin takaa. Ei mulla oikeasti tuota GM-valmistetta vastaan mitään ole. Niin ja tuossa 10v vastaan 16v taitaa olla samat kytkinpalikat 156:n tapauksessa.
Ja toivottavasti joku dieselin omistava korjaa, jos olen väärässä. Yhtään dieselin kytkintä en ole avannut. Perustuu pitkälti nettikauppojen kytkintarjontaan tutustumiseen.
Ja toivottavasti joku dieselin omistava korjaa, jos olen väärässä. Yhtään dieselin kytkintä en ole avannut. Perustuu pitkälti nettikauppojen kytkintarjontaan tutustumiseen.
- EBITDA
- Viestit: 1858
- Liittynyt: 04 Elo 2009, 17:46
- Car(s): 159 SW, Crosswagon, 155, Spider, Evo
- Paikkakunta: Hämeenlinna/Rauma
Re: 156 1.9 jtdm kytkin
Kytkyttimen kestävyys kiinnostaa täälläkin. Itsellä 150-heppainen (ja nelivetoinen, mikä tuonee oman lisämausteensa) versio, ajatuksissa olisi hankkia squadra-chip.
Aarghska kirjoitti:Suunnittelen tässä -04 1,9JTDM:n lastutusta, tulisi 140hv koneeseen n 170hv. Lastutin aiemmin 2,4 JTD -99:n, kaikki muuten ok, mutta kytkin ei tahtonut kestää vääntöjä.
Kytkin ja laatikko siinä lie eniten koetuksella kun lastun laittaa..
Onkohan -04 1,9:ssä ja 2,4:ssa sama kytkin? entä laatikko?
Ajattelin että jos samat niin kai uskaltaa lastunkin laittaa..
- Keltsi
- Viestit: 1683
- Liittynyt: 14 Kesä 2004, 21:33
- Car(s): 155 Q4, 156 2.4 JTD 10V, 156 GTA, 164 TB, B5 Qt
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Jos kytkimen työsylinteri on laatikon päällä, laatikko on Fiatin tekemä. Ainankin 10V:stä löytyy tällainen ja se on ainankin osittain sukua 156:n bensa V6:n 6-vaihteiselle laatikolle.
GM:n laatikossa on työsylinteri kytkinkopan sisällä, 156 20V JTDm ja ilmeisesti uudemmat.
Molemmissa laatikoissa on täysin omat työsylinteri, asetelma, levy sekä vauhtipyörä...
Nyt vaan 1.9JTD omistajat kurkkimaan konehuoneeseen ja listaamaan millainen laatikko luuraa 8V ja 16V JTD koneiden jatkona. Saa sitten kertoa vaikka tähän listaan mitä löytyi
GM:n laatikossa on työsylinteri kytkinkopan sisällä, 156 20V JTDm ja ilmeisesti uudemmat.
Molemmissa laatikoissa on täysin omat työsylinteri, asetelma, levy sekä vauhtipyörä...
Nyt vaan 1.9JTD omistajat kurkkimaan konehuoneeseen ja listaamaan millainen laatikko luuraa 8V ja 16V JTD koneiden jatkona. Saa sitten kertoa vaikka tähän listaan mitä löytyi
"No smoke => no power => no hope"