Totta, ja hyvä niin.routasydän kirjoitti: No mielipiteensä kullakin.
Ja tämä mielipide on juuri sitä luokkaa, että olen _hyvin_ onnellinen että se _ei_ole_ minun.routasydän kirjoitti:
Yleensä audia kalliiksi volkkariksi haukkuvat ihmiset ovat yleensä niitä, joilla ei joko ole rahaa sitä audia laittaa
Ihan vapaasti, minulle ei ole ongelma myöntää Alfa Romeon nykymalliston ja Fiatin suhdetta.routasydän kirjoitti:
Ihan niin kuin bemareista pitävä ystäväni sanoo alfaa kaalliimmaksi fiiatiksi.
Kuin myös.routasydän kirjoitti:
Nyt on tullut viimesen parin vuoden aikana ajettua melko montaa uutta audia, ja jokunen volkkari
Miehen on tehtävä mitä miehen on tehtävä.
Aikoinaan tuossa bauhaus-designissa minunkin mielestäni noita elementtejä oli, totta.routasydän kirjoitti:
Audi on perustyylikäs
?? Kun pysäköin esim. työpaikkani pihaan on siellä näitä Audeja niin, että tuplaputket 1,6:n takaosissa yhteen kolisevat.routasydän kirjoitti:
mutta tyylikäs kuitenkin verrattuna tojoon, volkkariin yms tavisautoihin.
Miten laite, josta ilmeisesti jokainen golf-kuski haaveilee ja johon jokaisella jampparilla näyttää olevan viimeistään rahoitusyhtiön tai autoedun kautta mahdollisuus _ei_ olisi tavisauto??
Jos esiintymistiheyttä käytetään jonain premium-mittarina, on esim. oman kalustoni kiistaton premium sitten tuo 127 Stella. Sillä voi mennä käytännössä minne vain eikä toista samanlaista tule vastaan.
Miksi ihmeessä? Kun kyse on Alfa Romeon mahdollisesta siirtymisestä saksalaisomistukseen on mielestäni ainoa oikea tapa varmistaa, että lasien lisäksi paita ja kalsarit* ovat oikealla logolla varustettujaeltsu kirjoitti:
otetaan ne alfa-lasit hetkeksi pois päästä kun tällä hetkellä ei edes paista
* tämä esimerkin omaisesti, ajatuskin niistä Dressmanin kalsareista saavat pallini kutisemaan, no offense intended.
Minulle sillä nyt vain on _hyvinkin_ paljon väliä.eltsu kirjoitti:
Sillä onko pohjalevy Fiiatin vai VAGin, ei ole loppupeleissä mitään väliä.
-Tazio