Cuore Sportivo IV Ahvenisto
19.09.2010, Sunnuntai, alkaen klo 12:00, kestää 6
Paikka: Ahveniston moottorirata, Hämeenlinna
Yhteyshenkilö: Mikko Koskinen 0500 484262
Ohjelma:
Tarkempi aikataulu paikan päällä. Rata varattu ajalle 12.00-18.00
Ajoharjoittelua radalla, Alfacup osakilpailu
Tervetuloa!
Lisätietoja radasta: http://tak.tky.hut.fi/Motorsport/Ahvenisto/ahvenist.htm
Cuore Sportivo IV Ahvenisto - Su 19.09.2010
Valvoja: Moderators
- Raimo Miettinen
- Viestit: 2339
- Liittynyt: 01 Loka 2008, 00:58
- Viesti:
Cuore Sportivo IV Ahvenisto - Su 19.09.2010
Jaahas, Hämeenlinnassa sunnuntaina kauden viimeinen rata- ja cup-päivä. Mulla ei ole henkseleitä joilla paukutella, joten muut tehkööt sen täällä.
-
- Viestit: 166
- Liittynyt: 25 Maalis 2008, 20:35
- Car(s): -11 Giulietta MA
-04 147 2.0ts - Paikkakunta: Helsinki
Tarkoitus olisi tulla. Sääennuste lupailee tällä hetkellä iltapäivälle pikku ripottelua mutta ehtiihän toi vielä muuttua moneen kertaan...
http://foreca.fi/Finland/Hameenlinna?details=20100919
http://foreca.fi/Finland/Hameenlinna?details=20100919
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Nyt kannatta panostaa kun on mahiksia. Ensi kesänä eiSavo kirjoitti:Kokonaiskisassa kympin joukkoon ja alle 1.45 aika. Kiehtovaa olisi nousta toiseksi nopeimmaksi 156 2.5 V6:seksi kiehtoisi myös, mutta jiigeen suoritus Ahveniston sadekisassa oli aika kova.

Loistan 2010 cupista sitten 100% poissaololla
- alamajy
- Viestit: 1989
- Liittynyt: 01 Syys 2010, 08:37
- Car(s): Alfetta GTV6 -84, Bertone GT1300 Junior -69, 156SW 2.0 JTS -05, 159 JTDm 2.0 Berlina -10, Giulia 2016.
- Paikkakunta: Imatra
Paikalle tullaan...
Nyt on 156:een vaihdettu nokkahihna, moniurahihna, vesipumppu ja öljyt.
Vesipumppu olikin alkuperäinen ja siipipyörä oli jo puoleen väliin halkennut.
Edellisestä rata-ajosta onkin jo hieman aikaa ja nyt on vielä ensimmäistä kertaa radalla alla etuvetoinen. Noh, kutonen kuitenkin.
Edellisen kerran ahvenistoa tuli kierrettyä alfetta gtv6:lla.
Nyt on 156:een vaihdettu nokkahihna, moniurahihna, vesipumppu ja öljyt.
Vesipumppu olikin alkuperäinen ja siipipyörä oli jo puoleen väliin halkennut.
Edellisestä rata-ajosta onkin jo hieman aikaa ja nyt on vielä ensimmäistä kertaa radalla alla etuvetoinen. Noh, kutonen kuitenkin.
Edellisen kerran ahvenistoa tuli kierrettyä alfetta gtv6:lla.
Jos joku sattui löytämään kadonneet öljynpaineet suolenkiltä, niin laita PM. Palkkio luvassa. 
e: Mainittakoon tässä selvennökseksi vielä, jotta ahdin todennäköisesti leipoi kiinni suolenkillä ja öljypolttimeksi auto muuttui vasta varikolla.

e: Mainittakoon tässä selvennökseksi vielä, jotta ahdin todennäköisesti leipoi kiinni suolenkillä ja öljypolttimeksi auto muuttui vasta varikolla.

Viimeksi muokannut Otsosmi, 19 Syys 2010, 20:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Paikkakunta: Helsinki
-
- Viestit: 2369
- Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
- Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
- Paikkakunta: Lahti
Oli perinteisesti reteä päivä, ja sopivan jännittävän lisämausteen toi minulle tehty saapumisilmoitus että minun ajoista on tehty valituksia CARF:in hallitukseen ja ajoni on erityistarkkailussa
Lienkö ainoa josta moisia valituksia on rustattu. Luonnollisesti minuun ei koskaan ole otettu minkäänlanlaista yhteyttä asiasta. Ei tosin ole tarviskaan koska ajelen siinä missä muutkin kaahaavat ratapäiväkuskit. Mutta jos tarvetta tuntuu olevan niin otan kaikenlaista palautetta mielellään vastaan. Eipä noita polliisejakaan yleensä ratapäivällä näy, ehkä joku laupias klubilainen on pyytänyt vuokkoset paikalle tarkistamaan 'tiettyjen' ritsojen lainalaisuuden. En tiedä. Itseäni ei kyseiset valitukset häiritse, päästelin samalla temmolla kun yleensä niinkuin kuuluukin. Mutta kun valittajat eivät uskalla ongelmiaan? itse hoitaa, niin voisi kumminkkin päästää CARF:in pois välikädestä ja imeä vaikka sen aikaa tappiaan nurkassa mikä on järkevyydeltään vastaavaa toimintaa.

Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER 

Ei auttanut vaikka olin jonossa toisena, tuli sadekelin aika ihan kuivalla radalla. Yli 2 sekuntia jäin tavoiteesta. Oppimiskäyrä menee värään suuntaan. Mutta positiivista oli, että johdin osakilpailua ainakin muutaman minuutinsataviisviis kirjoitti:Kerrankin oli harjoituksissa hyvä fiilis ajella, ajatuksissa lähteä tosissaan cup aikaa hakemaan. No omaa vika ku jäin jonon hännille sadetta odottamaan.
Q4 puskee niin pirusti märällä, ni eihän siitä mitään tullut![]()
Muuten oli kyllä hienot ajot kaikilla

omissa ei ollu oikee julkaisukelposia tosta, luulisen että kuitenkin löytyy tuosta kuvia....Juhako kirjoitti:Jos joku sai minun ja Hannun GT 'Siljan' ajonäytöksestä kuvia niin kiitollisena ottaisimme vastaa niitä.
tuolla on mun räpsyt, tulee muutama ehkä myöhemmin lisää ja pri huonohkoa videopätkää... radalla oli eläimiäkin 4 joutsenta ja peura.. onneksi peura osas radalta pois...
http://tinyurl.com/3aesqfu
- Poksu
- Viestit: 161
- Liittynyt: 13 Touko 2008, 22:34
- Car(s): Alfa Romeo Giulietta MultiAir ex. 147 2.0 TS
- Paikkakunta: Hämeenlinna
- Viesti:
Tässä omat räpsyni tapahtumasta. Muutama luontokuva V6:n mainitsemista moottoriradan asukista luvassa myöhemmin. Bertonen luomusten kilvanajosta sensijaan löytyy muutama otos.
- Tiige
- Viestit: 2305
- Liittynyt: 07 Tammi 2005, 10:50
- Car(s): GT 3.2 Q2
GTV TB
Stelvio 2.2 Q4 (vaimon) - Paikkakunta: Turenki
Hauskaa oli 10 kierrosta. Sen jälkeen tarunmutkassa reaktiotanko pamahti konehuoneen puolelle.
Peltihommia tiedossa.

- Liitteet
-
- hapanta.jpg
- (168.37 KiB) Tiedosto ladattu 4690 kertaa
ex. 159 V6, 156 V6, Spider V6, 164 Q4, 156 V6, 75 TS, 75 TC, 164 TS, Alfetta
- Satakuusnelonen
- Viestit: 1773
- Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
- Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 166 2.4JTD, 164 TS FL, 164 QV
- Paikkakunta: Parkano
Hyvä päivä oli. Tultiin taas porukalla ja kahden auton voimin radan varrelle fiilistelemään, 75:nen kun ei ole oikein ratakunnossa.
Päivällä joku tuntemattomaksi jäänyt AREF-jäsen tarjoutui nollaamaan 166 airbagin vikamuistin. Kiitos vielä kerran, nyt ei ole vikavaloja palamassa.
Kävin muuten kysymässä näiltä virkavallan edustajilta, että olisiko heillä sattunut olemaan mukana kannettavaa tutkaa. Eipä tietenkään. Olisi ollut hauskaa tutkata huippunopeuksia pääsuoran lopussa. No ehkä ensi kerralla. Ihan hyvähän se on jos poliisi vähän kattelee autojen rekisterikilpiä, ei olis ensimmäinen kerta jos johonkin olisi eksynyt väärän auton kilvet, erheelliset mallitiedot tai jotain muuta vastaavaa. Tämä siis olettaen että ne oli virantoimituksessa, ettei kuitenkin vaan alfisti työvuorossa?
Päivällä joku tuntemattomaksi jäänyt AREF-jäsen tarjoutui nollaamaan 166 airbagin vikamuistin. Kiitos vielä kerran, nyt ei ole vikavaloja palamassa.
Kävin muuten kysymässä näiltä virkavallan edustajilta, että olisiko heillä sattunut olemaan mukana kannettavaa tutkaa. Eipä tietenkään. Olisi ollut hauskaa tutkata huippunopeuksia pääsuoran lopussa. No ehkä ensi kerralla. Ihan hyvähän se on jos poliisi vähän kattelee autojen rekisterikilpiä, ei olis ensimmäinen kerta jos johonkin olisi eksynyt väärän auton kilvet, erheelliset mallitiedot tai jotain muuta vastaavaa. Tämä siis olettaen että ne oli virantoimituksessa, ettei kuitenkin vaan alfisti työvuorossa?
an amateur practices until he gets it right. a professional practices until he can't get it wrong
- Satakuusnelonen
- Viestit: 1773
- Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
- Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 166 2.4JTD, 164 TS FL, 164 QV
- Paikkakunta: Parkano
- JaniW
- Viestit: 840
- Liittynyt: 06 Maalis 2008, 21:29
- Car(s): 156 V6 1998 Azzurro Nuvola
Rellu - Paikkakunta: Jyväskylä
Toivottavasti minun tuomani lisäpaino ei ollut se ratkaiseva tekijä.Tiige kirjoitti:Hauskaa oli 10 kierrosta. Sen jälkeen tarunmutkassa reaktiotanko pamahti konehuoneen puolelle.Peltihommia tiedossa.

Mukavaa oli ja hyviä kuvia olivat jampat taas onnisutuneet saamaan. Oma kierrosaika viime kerrasta parani öbaut viidellä sekunnilla Racechronolla mitattuna, mutta eipä vielä paljon jäänyt lapsille kerrottavaa.
- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
Onnittelut Cup-mestareille, Kostille ja Pekalle!
Kierrätys on päivän sana ja tuuletus kävi huipulla.
Oma päivä alkoi sään ihmettelyssä, uskaltaako sitä laittaa slicksit alle vai ei. Laitoin. Ensimmäiset kolme kierrosta ajelin hidasajossa täryjunalla kun Jurvassa takana olleista, nyt eteen siirretyistä kumeista piti saada tarttuneet paakut irti. Kun sitten sain kumit lämpimiksi niin pitoa riitti hillittömästi, suolenkin hitaat mutkat oli mahtava ajaa. Nopeammissa mutkissa taas perä eli, aavistuksen. Pääsuoran tornin mutkaan onnistuin tulemaan useamman kerran lappu lattiassa, nostamatta, kuten siviilirenkailla oli ollut tapana. RaceChronosta ei taaskaan ollut apua edes ulkoisen gepsin kanssa mutta perstuntuma lupaili 2-3 sekunnin parannusta toissavuonna vakirenkailla ajettuun omaan ennätys-kierrosaikaan, aivan kuten Alastarossakin kesällä tapahtui. Ennen Cupia kävin vielä ajamassa 3 kierrosta täysillä ja sitten jonon keulille 15 minuutiksi odottelemaan.
Siitä sitten lämppärikierrokselle ja 5 mutkan jälkeen totesin kypäräpuhelimeeni notta "nyt muuten EI ole pitoa". Flavio ei vastannut. Olin unohtanut että äijällä on toimitsijakielto. Flavio olisi luultavasti sanonut: "jos ei kerran ole luottoa pitoon niin älä riskeeraa kierrosta siinä tornin mutkassa, sulla on varaa antaa se puoli sekuntia tasoitusta, odottelet rauhassa josko pito paranee"...tms. Maximum attack, käännän tornin mutkaan, nostamatta, ja samalla lähtee perä alta...vauhtia varmaan 140-145km/h siinä kohtaa... Paljon muuten ehtii ajatella lyhyessä ajassa, kuten: "vittu, sinne meni pokaali, taitaa jätkillä nyt silmät pompata päästä..." ja sitten perä edellä hiekalla, " kohta muuten sattuu niskaan"...
Silloin kun perä irtosi, en onneksi ruvennut väkisin oikomaan luisua (olisin ollut saman tien jommassa kummassa kaiteessa) vaan tempaisin auton ensin poikittain ja siitä sitten lopulta hiekoilla taas nokan menosuuntaan. Auto sammui mutta adrenalineissa ensimmäinen ajatus oli että mylly käyntiin ja kierros loppuun. Loppukierroksesta en sitten muuta muista kuin hillittömän hiekan ropinan ja renkaiden ravistuksen (kuumat vanteet olivat imaisseet pirusti hiekkaa sisäkehälle). Toista tonttua (Räty)mukaillen: " vittuillessani heilutin / ajoin. (1.47) Pari hiekkapuhalluksesta aiheutunutta ohutta skraidua lokasuojan takana kyljessä, muuten auto pysyi täysin ehjänä. Sanomattakin selvää että pahasti olisi voinut käydä, eipä tuosta piruetista voi kovin ylpeä olla.
Ensi kaudeksi luvassa lähinnä pään sisäisiä säätöjä ja tukiopetuksen tarve slicksien kanssa ajamiseen. Sanoin jo Kostille että eiköhän Alfa-luokka ole nyt nähty ja yksi kiinnitys pyttyyn saa riittää. Tosin Romeo-luokassa podium-paikkaankin saa puristaa perssiillä hurjasti joten katellaan...
Kierrätys on päivän sana ja tuuletus kävi huipulla.
Oma päivä alkoi sään ihmettelyssä, uskaltaako sitä laittaa slicksit alle vai ei. Laitoin. Ensimmäiset kolme kierrosta ajelin hidasajossa täryjunalla kun Jurvassa takana olleista, nyt eteen siirretyistä kumeista piti saada tarttuneet paakut irti. Kun sitten sain kumit lämpimiksi niin pitoa riitti hillittömästi, suolenkin hitaat mutkat oli mahtava ajaa. Nopeammissa mutkissa taas perä eli, aavistuksen. Pääsuoran tornin mutkaan onnistuin tulemaan useamman kerran lappu lattiassa, nostamatta, kuten siviilirenkailla oli ollut tapana. RaceChronosta ei taaskaan ollut apua edes ulkoisen gepsin kanssa mutta perstuntuma lupaili 2-3 sekunnin parannusta toissavuonna vakirenkailla ajettuun omaan ennätys-kierrosaikaan, aivan kuten Alastarossakin kesällä tapahtui. Ennen Cupia kävin vielä ajamassa 3 kierrosta täysillä ja sitten jonon keulille 15 minuutiksi odottelemaan.
Siitä sitten lämppärikierrokselle ja 5 mutkan jälkeen totesin kypäräpuhelimeeni notta "nyt muuten EI ole pitoa". Flavio ei vastannut. Olin unohtanut että äijällä on toimitsijakielto. Flavio olisi luultavasti sanonut: "jos ei kerran ole luottoa pitoon niin älä riskeeraa kierrosta siinä tornin mutkassa, sulla on varaa antaa se puoli sekuntia tasoitusta, odottelet rauhassa josko pito paranee"...tms. Maximum attack, käännän tornin mutkaan, nostamatta, ja samalla lähtee perä alta...vauhtia varmaan 140-145km/h siinä kohtaa... Paljon muuten ehtii ajatella lyhyessä ajassa, kuten: "vittu, sinne meni pokaali, taitaa jätkillä nyt silmät pompata päästä..." ja sitten perä edellä hiekalla, " kohta muuten sattuu niskaan"...
Silloin kun perä irtosi, en onneksi ruvennut väkisin oikomaan luisua (olisin ollut saman tien jommassa kummassa kaiteessa) vaan tempaisin auton ensin poikittain ja siitä sitten lopulta hiekoilla taas nokan menosuuntaan. Auto sammui mutta adrenalineissa ensimmäinen ajatus oli että mylly käyntiin ja kierros loppuun. Loppukierroksesta en sitten muuta muista kuin hillittömän hiekan ropinan ja renkaiden ravistuksen (kuumat vanteet olivat imaisseet pirusti hiekkaa sisäkehälle). Toista tonttua (Räty)mukaillen: " vittuillessani heilutin / ajoin. (1.47) Pari hiekkapuhalluksesta aiheutunutta ohutta skraidua lokasuojan takana kyljessä, muuten auto pysyi täysin ehjänä. Sanomattakin selvää että pahasti olisi voinut käydä, eipä tuosta piruetista voi kovin ylpeä olla.
Ensi kaudeksi luvassa lähinnä pään sisäisiä säätöjä ja tukiopetuksen tarve slicksien kanssa ajamiseen. Sanoin jo Kostille että eiköhän Alfa-luokka ole nyt nähty ja yksi kiinnitys pyttyyn saa riittää. Tosin Romeo-luokassa podium-paikkaankin saa puristaa perssiillä hurjasti joten katellaan...
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
- KJS
- Viestit: 4670
- Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
- Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
- Paikkakunta: Nokia
Näillä näkymin minäkin olen tulossa Romeo-luokkaan, varmaan ihan turistiksi ainakin ensi kaudella. Noissa ahdetuissa kun ei tarvii paljon värkkäillä, niin Alfa-luokka on poissuljettu vaihtoehto, mutta josko sitä nyt ensialkuun pesisi omat rataennätyksensä.silverine kirjoitti:Tosin Romeo-luokassa podium-paikkaankin saa puristaa perssiillä hurjasti joten katellaan...
Alfaholismia vuodesta 2001
- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
Eikö muka kukaan saanut zoomattua meikäläisen piruettia tornin kurvassa?
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
-
- Viestit: 2369
- Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
- Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
- Paikkakunta: Lahti
Kiitosta Poksulle että Bemmari pääsi oikeen pariin julkaistavaan kuvaan. Kiitosta Savolle kyydistä ja ajanotosta Bemarille, joka oli minulle oikein positiivinen yllätys n.130hp pyöräteholla 1.45.4 kaksipäällä.
Sun ajotyyli vaikuttaa lipsahtaneen aikasesta jarrutuksesta liian myöhäiseen
Eli kyllä tilanne vielä paranee, hyvä että on tekemistä ensivuonnakin 
Ainakin pari muutakin kuskia kun Silverline taisi vetää pitkäksi Cuppi kieroksella, oliko kuumottaviakin tilanteita?
Ja nimimerkki V6.. eikai sulle ole loppua tuohon viimeiseen videoon minkä viimeisellä sekunnilla näkyy Bemari?
Voin maksaa mitä vain tuosta lopusta.. Aina sataan senttiin asti : P Eikai loppu jäänyt julkaisematta kun vääränmerkkinen oli oikein auton persiissä? 
Sun ajotyyli vaikuttaa lipsahtaneen aikasesta jarrutuksesta liian myöhäiseen


Ainakin pari muutakin kuskia kun Silverline taisi vetää pitkäksi Cuppi kieroksella, oliko kuumottaviakin tilanteita?
Ja nimimerkki V6.. eikai sulle ole loppua tuohon viimeiseen videoon minkä viimeisellä sekunnilla näkyy Bemari?


Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER 

- Keltsi
- Viestit: 1683
- Liittynyt: 14 Kesä 2004, 21:33
- Car(s): 155 Q4, 156 2.4 JTD 10V, 156 GTA, 164 TB, B5 Qt
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Niinhän siinä kävi, että Esteri tuli ja vesitti oman sekä muutaman muunkin cuppi-kierroksen. Omaksi huvikseni sitten vaan leikittelin vasemman jalan jarrutuksilla... Oikeasti olisi voinut tulla suoraan lämmittelykierroksen jälkeen pois.
Nyt olisi ollut hyvät mahdollisuudet ajaa jopa toiseksi Alfa-luokassa (Silverine tarjoili tätä oikein hopeatarjottimella), mutta Esteri oli toista mieltä... Pitikin lähteä tankkaamaan silloin, kun Silverine meni jonottamaan ajanottoon! Seuraavalla kerralla mukana olevaan varustukseen kuuluu täysinäinen bensakanisteri
Kuivalla radalla auton käytös tuolla hätäisesti jämä-osista kyhätyllä alustalla oli varsin eksoottinen ja tilanteita tuntui riittävän. Kuitenkin 1,5 sekuntia lähti edellisestä kerrasta, joten täytyy loppujen lopuksi olla tyytyväinen
Onnittelut voittajille! Ensi vuonna kokeillaan taas uudestaan, ehkä...
Nyt olisi ollut hyvät mahdollisuudet ajaa jopa toiseksi Alfa-luokassa (Silverine tarjoili tätä oikein hopeatarjottimella), mutta Esteri oli toista mieltä... Pitikin lähteä tankkaamaan silloin, kun Silverine meni jonottamaan ajanottoon! Seuraavalla kerralla mukana olevaan varustukseen kuuluu täysinäinen bensakanisteri

Kuivalla radalla auton käytös tuolla hätäisesti jämä-osista kyhätyllä alustalla oli varsin eksoottinen ja tilanteita tuntui riittävän. Kuitenkin 1,5 sekuntia lähti edellisestä kerrasta, joten täytyy loppujen lopuksi olla tyytyväinen

Onnittelut voittajille! Ensi vuonna kokeillaan taas uudestaan, ehkä...
"No smoke => no power => no hope"
-
- Viestit: 301
- Liittynyt: 02 Syys 2003, 01:07
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
- alfa 156 v6
- Viestit: 5150
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
- Tommi
- Viestit: 592
- Liittynyt: 17 Loka 2003, 16:44
- Car(s): Giulia 2.0, MiTo QV, (barchetta)
- Paikkakunta: Espoo
Tässä vielä muutama kuva: http://picasaweb.google.fi/tommi.kosune ... nisto20109
- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
Olikos renkaanvaihdossakin elämästä ja kuolemasta kyse?Vittorio Jano kirjoitti:Ei mutta renkaanvaihdon sain! Tullee joskus näkösälle.silverine kirjoitti:Eikö muka kukaan saanut zoomattua meikäläisen piruettia tornin kurvassa?


Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
No hyvä.Otsosmi kirjoitti:Ihan suo varten pistin pelit paskaks, kun säälitti.kumimuumi kirjoitti:Olin kuulevinani kevyttä naljailua kalustosta, joka tosin loppui otsosmin tarjottua mahdollisuus käyttää kalustoa hyödyksi.


..ammattina autoslalom..