Cuore Sportivo IV Ahvenisto - Su 19.09.2010
Valvoja: Moderators
Lopussa oli vähän liukasta....http://www.youtube.com/watch?v=n4JDsrrikYkalfa 156 v6 kirjoitti:On siellä jätkillä ollu liukasta videoistakin päätellen![]()
Itellä jäi tämäkin väliin mutta eipä tuo mun 75 sadekelin yhdistelmä oikein olekaan näillä käsillä

Jätin cuppi kierroksen suosiolla väliin, kun kelloa vasten olisi ehkä tullut puristettua vähän liikaa. Tossa turbossa on muutenkin ihan tarpeeksi tekemistä ens talvena ilman peltihommiakin

Alfa 166 V6 -00, Alfa 75 turbo -87, ex-AR 159 Q4 -06, ex-Giulietta -84 ja -82, ex-155 TS -92
-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Paikkakunta: Helsinki
- Garrett
- Viestit: 418
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:52
- Car(s): R4T ~200kW & V8 166kW & PHEV 120kW+89kW = 3 x 4WD
- Paikkakunta: Nurmijärvi
- Viesti:
Ja toissa vuonna Silverine olisi voittanut Romeo-Cupin, mutta tuosta sinun jaetusta kolmannesta sijasta vaan ei olisi tullut mitään, koska olisit ollut ihan selkeästi neljäs. Tom olisi Jurvan voitollaan ollut joka tapauksessa korkeammalla sijalla - tasapisteistä huolimatta.Savo kirjoitti:Taitava taktikko olisi ajanut Romeo-luokassa. Esimerkiksi minulla pisteitä olisi 18 ja loppupisteissä sijoitus olisi jaettu kolmas. Ei siihen vauhti liity mitenkään. Tuuri ja osallistujien vähyys nostaisi noin korkealle. Ensi vuonna taktikoimaan?
Olin kahden auton loukussa. Huh, selvisin - tuli kolmas.
- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
Joo-o. Toissa vuonna oli pikkasen erilaiset karkelot kuin tänä vuonna,Garrett kirjoitti:Ja toissa vuonna Silverine olisi voittanut Romeo-CupinSavo kirjoitti:Taitava taktikko olisi ajanut Romeo-luokassa. Ensi vuonna taktikoimaan?
tasoa rupesi vihdoinkin löytymään parissa viimeisessä kisassa.
Ensi vuonna ei taida Savon taktikoinnit auttaa jos Tom rohkaistuu
hienoista suorituksistaan ja ajaa koko sarjan. Ajattelin minäkin
ajella Romeoissa ensi vuonna, pitäähän siellä nyt yksi etuveto-vapari
olla joukon jatkona.
Ja eipähän tarvitse kenenkään itkeä kuukakkosesta enää.
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
- jiigee
- Viestit: 333
- Liittynyt: 20 Helmi 2007, 14:05
- Car(s): GT 3.2 -05
Ex 156 2.5 V6 -03 - Paikkakunta: Tampere
Mites muuten, nyt kun spekuloidaan, nuo tasapisteet käsitellään muiden kuin voittajien kesken? Millä logiikalla olen kuudes, enkä viides? Eihän näillä sijoilla nyt merkitystä ole podiumsijoihin, mutta ehkä kuitenkin pieni henk. koht. merkitys
Tarkoitin siis koko kauden tuloksia...

Kun oikein yrittää ja sitten onnistuu, siihen on tyytyminen.
- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
Varmaankin siksi koska tuon toisen V6-kuskin paras sijoitus kisoissajiigee kirjoitti:Mites muuten, nyt kun spekuloidaan, nuo tasapisteet käsitellään muiden kuin voittajien kesken? Millä logiikalla olen kuudes, enkä viides?
tällä kaudella on parempi kuin sinun. 15 pistettä versus 10 pistettä.
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
Säännöt: http://www.carf.fi/www.nsf/10!OpenFormjiigee kirjoitti:Mites muuten, nyt kun spekuloidaan, nuo tasapisteet käsitellään muiden kuin voittajien kesken? Millä logiikalla olen kuudes, enkä viides? Eihän näillä sijoilla nyt merkitystä ole podiumsijoihin, mutta ehkä kuitenkin pieni henk. koht. merkitysTarkoitin siis koko kauden tuloksia...
Kohta 1.14
Samalla logiikalla tietysti ratkaistaan muutkin sijat, kuin pelkkä voittaja, vaikkei sitä eksplisiittisesti tuossa sääntökohdassa sanotakaan. M.S:llä siis parempi sijoitus meriiteissä, eli yksi kakkostila.Säännöt kirjoitti: 1.14 Voittaja on hän, jolla on ratakauden lopussa eniten pisteitä. Tasapisteiden sattuessa voittajaksi julistetaan hän, jolla on eniten ykköstiloja, sitten kakkostiloja. Niiden sattuessa tasan huomioidaan voitot, joissa on ollut eniten osallistujia, sitten kakkostilojen jne.
Sami Halme
varapuheenjohtaja
CARF
- alamajy
- Viestit: 1989
- Liittynyt: 01 Syys 2010, 08:37
- Car(s): Alfetta GTV6 -84, Bertone GT1300 Junior -69, 156SW 2.0 JTS -05, 159 JTDm 2.0 Berlina -10, Giulia 2016.
- Paikkakunta: Imatra
Yli 5 vuoden rata-autoilutauon jälkeen tuli taas kokeiltua Ahvenistolla. Joitakin huomioita:
1) etuvetoisellakin voi ajaa rataa. Ja kivaa on! Tämä oli siis minulle eka kerta etuvetoisella ja abc-jarrrullisella.
2) 156 V6 on pirun hieno auto, ulkoisesti ja ajettavuudeltaan.
(taidan siis olla "wannabe alfisti")
3) vaikeaa oli tauon jälkeen: jarrutuspaikat ihan hakusessa.
4) Q2 olisi kova sana.
5) Cupissa suolenkki oli jo märkä ja siellä satoi.
6) varikolla ei näkynyt yhtään 33:sta !! Olisikin pitänyt tulla paikalla sekä 156:lla, että 33P4:lla. Ehkä ensi kerralla...
Eli kaikkinensa hieno päivä ja taas tekee mieli radalle. Cup-kilpailukin meni oikeastaan yllättävänkin hienosti pari päivää aiemmin alle saadulla autolla ja todella ylivarovaisella ajolla.
Että näin....
1) etuvetoisellakin voi ajaa rataa. Ja kivaa on! Tämä oli siis minulle eka kerta etuvetoisella ja abc-jarrrullisella.
2) 156 V6 on pirun hieno auto, ulkoisesti ja ajettavuudeltaan.
(taidan siis olla "wannabe alfisti")
3) vaikeaa oli tauon jälkeen: jarrutuspaikat ihan hakusessa.
4) Q2 olisi kova sana.
5) Cupissa suolenkki oli jo märkä ja siellä satoi.
6) varikolla ei näkynyt yhtään 33:sta !! Olisikin pitänyt tulla paikalla sekä 156:lla, että 33P4:lla. Ehkä ensi kerralla...
Eli kaikkinensa hieno päivä ja taas tekee mieli radalle. Cup-kilpailukin meni oikeastaan yllättävänkin hienosti pari päivää aiemmin alle saadulla autolla ja todella ylivarovaisella ajolla.
Että näin....
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Vielä yhdet kuvat.
Harmi että en voinut jäädä enää kilvanajoa seuraamaan. Oli lämmittelyssä ihan tajuttoman hienoa menoa.
Toki itsekin vetelin aamutuimaan perstuntumalla sinne 1:35:n pintaan. Vai oliko se sittenkin 2:35. No tosi kovaa kuitenkin.
Harmi että en voinut jäädä enää kilvanajoa seuraamaan. Oli lämmittelyssä ihan tajuttoman hienoa menoa.
Toki itsekin vetelin aamutuimaan perstuntumalla sinne 1:35:n pintaan. Vai oliko se sittenkin 2:35. No tosi kovaa kuitenkin.
- Eero
- Viestit: 2584
- Liittynyt: 02 Elo 2010, 20:45
- Car(s): 75 Turbo America -88
156 SW 2,4 JTD -00 - Paikkakunta: Janakkala
Huikean hienoja kuvia, etenkin tuo tornista kuvattu "vanhennettu" otos. Huokuu 70-lukua...Vittorio Jano kirjoitti:Vielä yhdet kuvat.
Harmi että en voinut jäädä enää kilvanajoa seuraamaan. Oli lämmittelyssä ihan tajuttoman hienoa menoa.
Toki itsekin vetelin aamutuimaan perstuntumalla sinne 1:35:n pintaan. Vai oliko se sittenkin 2:35. No tosi kovaa kuitenkin.
- Raimo Miettinen
- Viestit: 2339
- Liittynyt: 01 Loka 2008, 00:58
- Viesti:
Joo, en ottanut huomioon miten tasapisteissä toimitaan, mutta olishan se ollut komeampaa olla neljäs kuin seitsemänGarrett kirjoitti:Ja toissa vuonna Silverine olisi voittanut Romeo-Cupin, mutta tuosta sinun jaetusta kolmannesta sijasta vaan ei olisi tullut mitään, koska olisit ollut ihan selkeästi neljäs. Tom olisi Jurvan voitollaan ollut joka tapauksessa korkeammalla sijalla - tasapisteistä huolimatta.Savo kirjoitti:Taitava taktikko olisi ajanut Romeo-luokassa. Esimerkiksi minulla pisteitä olisi 18 ja loppupisteissä sijoitus olisi jaettu kolmas. Ei siihen vauhti liity mitenkään. Tuuri ja osallistujien vähyys nostaisi noin korkealle. Ensi vuonna taktikoimaan?

- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Varmaan on taas koko flickr ihan sekaisin - eikä syyttä.Vittorio Jano kirjoitti:Vielä yhdet kuvat.
*kädenpuristus* Helmien joukosta löytyi timantteja!
- Ghost
- Viestit: 456
- Liittynyt: 18 Marras 2003, 14:47
- Car(s): GT 3.2 Q2
156 2.0 T.S - Paikkakunta: Tampere
Jäi vähän harmittamaan, että homma ratkesi tällä tavalla. Voitto tuli hopeatarjottimella, ei tarvinnut, kuin vetää löysä kierros radalla pysyen. Jos Anssi olisi pysynyt radalla tai pyörähtänyt vasta maaliin tullessaan tai olisin ajanut kierrokseni ennen häntä, olisi meikä vetänyt aivot narikassa raivoisan kierroksen, jonka lopputulosta voi vain arvailla...
Kiitos Anssille hyvästä vastuksesta. Pahoittelen, että uudella kalustolla vauhti (lue: jarrutuspaikat) alkoi löytyä vasta loppukaudesta.
Voi olla, että ensi vuonna on Romeo -luokassa ruuhkaa. Voittaminen on kivaa, mutta ei siinä ole juuri hohtoa, jos voitosta ei synny minkäänlaista taistelua. Toivotaan, että ensi kaudella Alfa-luokassa on haastajia. Jos ei, niin on ehkä siirryttävä Romeo-luokkaan, missä ei tosin tarvitse voitoista haaveilla. Tai ainahan voi "downgreidata" kaluston.
Q2 tulee ensi kaudelle joka tapauksessa ja noista taitavien kuvaajien ottamista hienoista kuvista sain vinkin siitä mikä saattaa olla syynä auton outoon käytökseen. Ainakaan hitaampi en ole ensi kesänä
Kiitos Anssille hyvästä vastuksesta. Pahoittelen, että uudella kalustolla vauhti (lue: jarrutuspaikat) alkoi löytyä vasta loppukaudesta.
Voi olla, että ensi vuonna on Romeo -luokassa ruuhkaa. Voittaminen on kivaa, mutta ei siinä ole juuri hohtoa, jos voitosta ei synny minkäänlaista taistelua. Toivotaan, että ensi kaudella Alfa-luokassa on haastajia. Jos ei, niin on ehkä siirryttävä Romeo-luokkaan, missä ei tosin tarvitse voitoista haaveilla. Tai ainahan voi "downgreidata" kaluston.
Q2 tulee ensi kaudelle joka tapauksessa ja noista taitavien kuvaajien ottamista hienoista kuvista sain vinkin siitä mikä saattaa olla syynä auton outoon käytökseen. Ainakaan hitaampi en ole ensi kesänä

- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
^
Pytty lähtee kaiverrettavaksi huomenna, vedän sitä Alfan perässä niin ei o liian komee sun hyllylläs. Joo, olishan se ollu kiva ajaa puhdas kierros ja oikeasti katsoa kellosta kuka on kuka, eikä suorittaa tuollaista surmanajo-näytöstä...mutta loppukausi meni perseilyksi noiden gummien kanssa ja sai arvoisensa päätöksen. Kai se Kimmo sentään tulee kirittämään Alfa Cupiin ensi kaudella ettei sun tartte pelkästään GT:n varjoa jahdata radalla.
Pytty lähtee kaiverrettavaksi huomenna, vedän sitä Alfan perässä niin ei o liian komee sun hyllylläs. Joo, olishan se ollu kiva ajaa puhdas kierros ja oikeasti katsoa kellosta kuka on kuka, eikä suorittaa tuollaista surmanajo-näytöstä...mutta loppukausi meni perseilyksi noiden gummien kanssa ja sai arvoisensa päätöksen. Kai se Kimmo sentään tulee kirittämään Alfa Cupiin ensi kaudella ettei sun tartte pelkästään GT:n varjoa jahdata radalla.
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
- Keltsi
- Viestit: 1683
- Liittynyt: 14 Kesä 2004, 21:33
- Car(s): 155 Q4, 156 2.4 JTD 10V, 156 GTA, 164 TB, B5 Qt
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Ei jumankauta, jos tuollaisen ajan ajaa kummemmin yrittämättä, niin mitä tuleekaan jos oikein yrittäisi?Ghost kirjoitti:ei tarvinnut, kuin vetää löysä kierros radalla pysyen.
Ensi vuonna Alfa-luokassa jatketaan, samoin jatketaan 164:n kehittämistä. Säännöt rajaavat tiukasti lisätehojen kaivamisen turbosta, mutta alustassa riittää vielä ihmettelemistä...
"No smoke => no power => no hope"
- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
^
Ghost se vaan brassailee..
Sul oli liian pitkä pissa ennen Cupia, en malttanut ootella.
Olis ehkä pitänyt...mut tarjous on edelleen voimassa,
mun kyydissä ei tartte pelätä.
Ghost se vaan brassailee..

Sul oli liian pitkä pissa ennen Cupia, en malttanut ootella.
Olis ehkä pitänyt...mut tarjous on edelleen voimassa,
mun kyydissä ei tartte pelätä.

Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
- Ghost
- Viestit: 456
- Liittynyt: 18 Marras 2003, 14:47
- Car(s): GT 3.2 Q2
156 2.0 T.S - Paikkakunta: Tampere
Eipä täällä muutkaan aina ole vaatimattomia olleet
Hyvä, puhdas kierroshan se oli. Jarrutuksissa on edelleen vähän hakemista, pääsuoran mutkaa en vetänyt täysillä ja varikkomäen päällä jarrutin tietoisesti aikaisin. Kyllä siitä useampi kymppi vielä lähtee, alustan säätöjäkin täytyy hieman kokeilla. Toisaalta ajovirheiden mahdollisuus kasvaa samalla, kun vauhtikin.

Hyvä, puhdas kierroshan se oli. Jarrutuksissa on edelleen vähän hakemista, pääsuoran mutkaa en vetänyt täysillä ja varikkomäen päällä jarrutin tietoisesti aikaisin. Kyllä siitä useampi kymppi vielä lähtee, alustan säätöjäkin täytyy hieman kokeilla. Toisaalta ajovirheiden mahdollisuus kasvaa samalla, kun vauhtikin.
- Tiige
- Viestit: 2305
- Liittynyt: 07 Tammi 2005, 10:50
- Car(s): GT 3.2 Q2
GTV TB
Stelvio 2.2 Q4 (vaimon) - Paikkakunta: Turenki
Kerrassaan hieno video!Juhako kirjoitti:Aamupäivän harjoitus kierroksesta video clippi.
http://www.youtube.com/watch?v=hbIEIrOIPyI

ex. 159 V6, 156 V6, Spider V6, 164 Q4, 156 V6, 75 TS, 75 TC, 164 TS, Alfetta
-
- Viestit: 2369
- Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
- Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
- Paikkakunta: Lahti
Kummastelen itse vähän näitä nopeiden kuskien 'maximum attac' juttuja, kun itse huomasin (sattumalta
) vuosi sitten että mutkiin täytyy vetää helvetin hiljaa että tulee hyvä aika, kun en luottanut jarruihin. Pääsuoran mutkaakaan ei kannata mun Kterkkilän laskujen mukaan n.165 heppasella, n.1250kg ja 225 kumisella Alfalla vetää täysiä kun kumit ulvoo jatkuvasti. Bemarilla taas suurin ylläri Ahvenistolla oli että kun vetää pääsuoran täysillä tuntuu että vauhti on köröttelyä kun kumit ei vingahdakaan vaikka ovat Roadstonet.
Mutta kuitenkin paljastanpa nyt samalla jotta ensi vuodeksi pyrin ostamaan valmiiksi tehokkaan laitteen radalle, tuossa omassa Alfassa kun on moninaisia ongelmia sen tavoitteen saavuttamiseksi. Toivottavasti löytyy jokin Alfa, tai edes Italo. Jollei niin täytyy tyytyä johonkin Saksalaiseen. SP:n Sprintti olisi varmaan hyvä, mutta menee tuollaisenaan varmaan yli budjetin.
E:Tää kommentti oli rahtusen liian kärkkäästi kirjoitettu, mutta mä saan paremman hetkellisen fiiliksen vähän ylikovaa mutkassa ajamalla, mutta kokonaisuutta ajatellen olisi parempi jos onnituisi ajamaan mahdollisimman nopeasti mutkat, aika kun kumminkin kiinnostaa enemmän jälkikäteen. Ettei mene ihan jouten jauhamiseksi, niin jokainen 'kärkikuski' on tervetullut ajamaan mun ritsalla kierroksia, kunhan vetää mahdollisimman nopeasti

Mutta kuitenkin paljastanpa nyt samalla jotta ensi vuodeksi pyrin ostamaan valmiiksi tehokkaan laitteen radalle, tuossa omassa Alfassa kun on moninaisia ongelmia sen tavoitteen saavuttamiseksi. Toivottavasti löytyy jokin Alfa, tai edes Italo. Jollei niin täytyy tyytyä johonkin Saksalaiseen. SP:n Sprintti olisi varmaan hyvä, mutta menee tuollaisenaan varmaan yli budjetin.
E:Tää kommentti oli rahtusen liian kärkkäästi kirjoitettu, mutta mä saan paremman hetkellisen fiiliksen vähän ylikovaa mutkassa ajamalla, mutta kokonaisuutta ajatellen olisi parempi jos onnituisi ajamaan mahdollisimman nopeasti mutkat, aika kun kumminkin kiinnostaa enemmän jälkikäteen. Ettei mene ihan jouten jauhamiseksi, niin jokainen 'kärkikuski' on tervetullut ajamaan mun ritsalla kierroksia, kunhan vetää mahdollisimman nopeasti

Viimeksi muokannut gYdEbUh, 23 Syys 2010, 15:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER 

- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
- Grendel
- Viestit: 537
- Liittynyt: 15 Tammi 2004, 01:55
- Car(s): GT, GTj, GTV, 75 TS, 75 turbo, 164 Q4
- Paikkakunta: Kirkkonummi
- Viesti:
Hiljaa ajamalla ei kyllä kovia aikoja saada.
Toisaalta "näyttävä ajaminen" ei ole nopeaa.
Vauhti mutkasta ulos on tärkeä kuten myös mutkassa vietetty aika.
Jos rata pätkitään osiin sopivasti ennen mutkaa ja liitetään tähän seuraava suora niin paras tulos saadaan lyhyimmällä ajalla. Näin rata kannattaa pätkiä mikäli käytössä on jonkun asteinen dataloggeri.
Toisaalta "näyttävä ajaminen" ei ole nopeaa.
Vauhti mutkasta ulos on tärkeä kuten myös mutkassa vietetty aika.
Jos rata pätkitään osiin sopivasti ennen mutkaa ja liitetään tähän seuraava suora niin paras tulos saadaan lyhyimmällä ajalla. Näin rata kannattaa pätkiä mikäli käytössä on jonkun asteinen dataloggeri.
- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
No tämähän se vanha totuus on. Mutta jarrupaikan ja mutkaanmeno-linjan pitää olla just oikea että sinne mutkaan voi kiihdyttää ja avata kaasun mahdollisimman aikaisin, jotta saadaan aikaiseksi se paras " mutkasta ulos" -nopeus. Jos jarruttaa liian myöhään niin vauhti kuolee, jos jarruttaa liian aikaisin, niin helposti kääntää liian aikaisin mutkaan ja ulostulokulma tulee liian jyrkäksi = tuplamoka. Mitä tulee maximum attackiin niin raivoamalla pilaa taatusti kierroksensa, kylmän viileällä aggrella tulee tavallisesti se paras tulos.Vittorio Jano kirjoitti:Ja eikös aika tärkeää ole vauhti, jolla sieltä mutkasta tullaan ulos?
Jotkut ajaa jyrkemmillä linjoilla, toiset pyöreämmillä, jotkut ajaa päin v**tua ja lopputulos saattaa olla sama. Paljon tietysti vaikuttaa itse auton ominaisuudet ja ajettavuus.
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
joo hyvin tehty pätkäTiige kirjoitti:Kerrassaan hieno video!Juhako kirjoitti:Aamupäivän harjoitus kierroksesta video clippi.
http://www.youtube.com/watch?v=hbIEIrOIPyI
- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
Onpas. Mä tiedän.JaniW kirjoitti:Ei ole. Älä kysy mistä tiedän.silverine kirjoitti:... jotkut ajaa päin v**tua ja lopputulos saattaa olla sama.
"Pieni" kärjistys sallittakoon.
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
- Poksu
- Viestit: 161
- Liittynyt: 13 Touko 2008, 22:34
- Car(s): Alfa Romeo Giulietta MultiAir ex. 147 2.0 TS
- Paikkakunta: Hämeenlinna
- Viesti:
Oikein mainio lopputulos.V6 kirjoitti:joo hyvin tehty pätkäTiige kirjoitti:Kerrassaan hieno video!Juhako kirjoitti:Aamupäivän harjoitus kierroksesta video clippi.
http://www.youtube.com/watch?v=hbIEIrOIPyI
Tuolla aikaisemmin (en saa enää eka sivua näkyviin) taisit viitata minun turhan myöhäisiin jarrutuksiin, joiden jälkeen mutkat tahtoivat mennä vähän renkaat vinkuen ja ulostulonopeus jäi huonoksi. Oliko se 1.49 sun mittaama kiettosaika, kun 1.45:senkin olen ajanut. Tulevana kautena kokeilen taas hieman aikaisempaa jarrutusta.gYdEbUh kirjoitti:Kummastelen itse vähän näitä nopeiden kuskien 'maximum attac' juttuja, kun itse huomasin (sattumalta) vuosi sitten että mutkiin täytyy vetää helvetin hiljaa että tulee hyvä aika, kun en luottanut jarruihin.
- hattoori
- Viestit: 217
- Liittynyt: 30 Loka 2009, 14:22
- Car(s): Brera 1750tbi -10, Ex.MB CLS 350 shooting brake AMG, Ex. Giulietta MA -12. Ex. fl 156 jts sw 2.0. Ex 156 2.0ts
- Paikkakunta: Jyväskylä
Mielenkiintoisia kommentteja rata-ajosta. Rivien välistä voi lukea että melkosen tapahtumarikkaita on nää ratapäivät sitten juu.
Sapettaa kun teloin ton nilkkani 2kk sitten. Oisin tullu joku viikonloppu paikalle ihmettelemään, ehkä ajamaankin. Tosin kaasujalassa ois ollu vaa kaks asentoa.
Ens kesänä sitten!
Onkos tuolla monet vedelly 156 2-litrasella tessulla? Liekkö kerkeää mihinkään..? Jarrut nyt ainakin kannattaa olla vimpan päälle, mut mitäs renkaita te käytätte? Sit vaa rajatonta voitontahtoa roimasti ja baanalle näyttämään närhen kuukuset.....

Sapettaa kun teloin ton nilkkani 2kk sitten. Oisin tullu joku viikonloppu paikalle ihmettelemään, ehkä ajamaankin. Tosin kaasujalassa ois ollu vaa kaks asentoa.

Onkos tuolla monet vedelly 156 2-litrasella tessulla? Liekkö kerkeää mihinkään..? Jarrut nyt ainakin kannattaa olla vimpan päälle, mut mitäs renkaita te käytätte? Sit vaa rajatonta voitontahtoa roimasti ja baanalle näyttämään närhen kuukuset.....
- kterkkila
- Viestit: 2374
- Liittynyt: 26 Marras 2003, 04:41
- Car(s): 159 JTDm 2.4 aut SW, 146 Ti endurance, Endurance 75 TS
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Katsotaan nyt kumpaan luokkaan tipahdan. Jos ehdin tuplaamaan venttiilien määrän, niin sitten mennään Romeoon. Vauhtia tulee koneen päivityksen myötä väkisinkin lisää, joten turbomiehet voi jo alkaa vetämään kelloja ainakin 0.5 bar tiukemmallesilverine kirjoitti:Kai se Kimmo sentään tulee kirittämään Alfa Cupiin ensi kaudella ettei sun tartte pelkästään GT:n varjoa jahdata radalla.

Kimmo / alfatune.fi
-
- Viestit: 2369
- Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
- Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
- Paikkakunta: Lahti
Aikalailla tollanen se mun mittaama aika oli. Mikä mua pisti silmään sun kurvailuissa oli että ajoit usein mutkan kaukaa 'Apesta', niin siitä kertyi ylimääräistä matkaa.Savo kirjoitti:Tuolla aikaisemmin (en saa enää eka sivua näkyviin) taisit viitata minun turhan myöhäisiin jarrutuksiin, joiden jälkeen mutkat tahtoivat mennä vähän renkaat vinkuen ja ulostulonopeus jäi huonoksi. Oliko se 1.49 sun mittaama kiettosaika, kun 1.45:senkin olen ajanut. Tulevana kautena kokeilen taas hieman aikaisempaa jarrutusta.gYdEbUh kirjoitti:Kummastelen itse vähän näitä nopeiden kuskien 'maximum attac' juttuja, kun itse huomasin (sattumalta) vuosi sitten että mutkiin täytyy vetää helvetin hiljaa että tulee hyvä aika, kun en luottanut jarruihin.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER 

- alfa 156 v6
- Viestit: 5150
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
Meinaat että pitäis melkein tuplata paineetkterkkila kirjoitti:Katsotaan nyt kumpaan luokkaan tipahdan. Jos ehdin tuplaamaan venttiilien määrän, niin sitten mennään Romeoon. Vauhtia tulee koneen päivityksen myötä väkisinkin lisää, joten turbomiehet voi jo alkaa vetämään kelloja ainakin 0.5 bar tiukemmallesilverine kirjoitti:Kai se Kimmo sentään tulee kirittämään Alfa Cupiin ensi kaudella ettei sun tartte pelkästään GT:n varjoa jahdata radalla.


No, jos nyt edes yrittäis osallistua ens kaudella useampaan kuin yhteen Cuppiin/ratapävään

Jaa meinaat että pitäisi nostaa 2.5 bar:n paineet....sopiikterkkila kirjoitti:Katsotaan nyt kumpaan luokkaan tipahdan. Jos ehdin tuplaamaan venttiilien määrän, niin sitten mennään Romeoon. Vauhtia tulee koneen päivityksen myötä väkisinkin lisää, joten turbomiehet voi jo alkaa vetämään kelloja ainakin 0.5 bar tiukemmallesilverine kirjoitti:Kai se Kimmo sentään tulee kirittämään Alfa Cupiin ensi kaudella ettei sun tartte pelkästään GT:n varjoa jahdata radalla.


Alfa 166 V6 -00, Alfa 75 turbo -87, ex-AR 159 Q4 -06, ex-Giulietta -84 ja -82, ex-155 TS -92