Deltasta alfa t-paitoja

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
tle8405

Deltasta alfa t-paitoja

Viesti Kirjoittaja tle8405 »

5€/kpl, harmitti vaan ku oli vain XL-kokoa :x . Eipä ole pahan hintainen alfa-paita. Eli ainakin Turun delta-autossa olivat tuon hintaisia.

AutonAlfa
Car(s): Alfoja :)

Re: Deltasta alfa t-paitoja

Viesti Kirjoittaja AutonAlfa »

tle8405 kirjoitti:5€/kpl, harmitti vaan ku oli vain XL-kokoa
Eli oli vain Miesten kokoja :)

alfista

Viesti Kirjoittaja alfista »

Minkä mallisia mahtoivat olla? Niitä samoja joita on nettikaupassakin?

Maahantuojan nokkamies on muuten kuulemma vaihtunut. Luvassa ripeämpää otetta ja aktiivisuutta.

Kahvivatsa

Viesti Kirjoittaja Kahvivatsa »

Mistä saisi ostettua Alfa Romeo tai Ferrari -kaffemukeja? Vois työpaikalle ottaa mukaan, että tietäisi mikä on oma muki. :)

Vittorio Jano
Moderator
Car(s): Mégane+Mii=265hv

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

K kirjoitti:Mistä saisi ostettua Alfa Romeo tai Ferrari -kaffemukeja? Vois työpaikalle ottaa mukaan, että tietäisi mikä on oma muki. :)
Ai tällaisia vai?

Kuva

Kuva

Ainakin täältä.

edit. Nuo astiat näkyvät hieman pienemmältäkin ruudulta :wink:
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Kahvivatsa

Viesti Kirjoittaja Kahvivatsa »

Vittorio Jano kirjoitti:
K kirjoitti:Mistä saisi ostettua Alfa Romeo tai Ferrari -kaffemukeja? Vois työpaikalle ottaa mukaan, että tietäisi mikä on oma muki. :)
Ai tällaisia vai?
<Mukin kuvia>.

edit. Nuo astiat näkyvät hieman pienemmältäkin ruudulta :wink:
:shock:
Juu mutta jos Suomesta löytyisi kauppa josta löytyisi niin aina parempi!

Rasvis
Spiderman
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Kahvimuki kelpaisi mullekin, ja emännälle tietysti tuollainen:

Kuva

En vaan viitsisi pelkästään noita lähteä tilailemaan jostain huitsin nevadasta. Jotain kimppatilausta jos saisi kasaan niin sitten kyllä.
- Epäkelpokeräilijä -

Niko Tuomola
Car(s): 166 ts , 75 ts

Viesti Kirjoittaja Niko Tuomola »

Vehoniemen automuseo Kangasalla tekee kaikennäköisiä auto ja mp aiheisia mukeja . Alfa mukeja ei ole vielä näkynyt, olen kyllä asiasta maininnutkin siellä. Mitä jos oikein porukalla käytäis niitä mukeja siellä käytäis kyselemässä, vois ilmaantua valikoimaan :)

RR92

Viesti Kirjoittaja RR92 »

Neideille näköjään mellevät asusteet,nam..

Vittorio Jano
Moderator
Car(s): Mégane+Mii=265hv

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Rasvis kirjoitti:En vaan viitsisi pelkästään noita lähteä tilailemaan jostain huitsin nevadasta. Jotain kimppatilausta jos saisi kasaan niin sitten kyllä.
Minä voisin tilata tuolta joitakin rättejä, jos kimppatilaus saadaan aikaan. Kuka vinguttaa VISAA?
Tuomolan Niko kirjoitti:Mitä jos oikein porukalla käytäis niitä mukeja siellä käytäis kyselemässä, vois ilmaantua valikoimaan
Olisiko tässä seuraavan miitin tapaamispaikka? Sovitaan päivämäärä riittävän kauas - ainakin meikäläinen on huono irtaantumaan tänäänkaikkisinne-tyyppisiin tapaamisiin.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Rasvis
Spiderman
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Vittorio Jano kirjoitti:Minä voisin tilata tuolta joitakin rättejä, jos kimppatilaus saadaan aikaan. Kuka vinguttaa VISAA?
Multa löytyy visa ja lisäksi hiekkapaperia tilauksensa lunastamatta jättävien herrasmiesten Alfoja varten.
Vittorio Jano kirjoitti:Olisiko tässä seuraavan miitin tapaamispaikka?
Juu, tuntuu hyvältä idealta.
- Epäkelpokeräilijä -

tle8405

mukeista

Ohhoh kyllä kelpais mullekkin töihin/kotiin tuollaiset mukit 8) , pitäisköhän alkaa itse väsäämään tuollaisia ja laittaa myyntiin, luultavasti siihen tarvitaan joku lupa jostain että alfan logolla myy mukeja?.

tle8405

paidoista

alfista kirjoitti:Minkä mallisia mahtoivat olla? Niitä samoja joita on nettikaupassakin?

Maahantuojan nokkamies on muuten kuulemma vaihtunut. Luvassa ripeämpää otetta ja aktiivisuutta.
en päässyt katsomaan minkälaisia nettikaupassa oli, mutta luultavasti samoja?. Harmaan värisiä ainakin olivat.

Rolle
Site Admin
Site Admin
Car(s): RRS + F20

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Multa löytyy visa ja lisäksi hiekkapaperia tilauksensa lunastamatta jättävien herrasmiesten Alfoja varten.
Noni, mulla on vähän ruostetta niin tervetuloa.

Nojoo, voisi tuollainen toppi olla asiallisen näköinen, ei tosin mun päällä. Ilmoitelkaa jos tilaatte.

1300ti
Car(s): A-R 101-102-105-116-156 & Fiat 501, 507F, 1500TS, 127, 128, 1.9TD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 1300ti »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Multa löytyy visa ja lisäksi hiekkapaperia tilauksensa lunastamatta jättävien herrasmiesten Alfoja varten.
Sama juttu. Saat tulla hiomaan mun Alfaa myös ihan muuten vain. Saat vaikka paidan mun päältä, hien kanssa. :)

Kun vuosi takaperin tein CARFille niitä käärmepikeepaitoja, yritin kovasti saada läpi tiukkaa toppia, jossa ois ollut iso il Biscione painettuna puskureiden väliin. Ei kelvannut. Noista paidoistakin tuli melkoisen vesitettyjä, mutta no, oonkin piakkoin tekemässä omia italo kustom kulttuuri paitoja. 8)

Niko Tuomola
Car(s): 166 ts , 75 ts

Viesti Kirjoittaja Niko Tuomola »

Voisi olla ihan hyvä ajatus poiketa kesällä siellä Vehoniemessä. Itse tulee siellä käytyä aika usein . Siellä on aina perjantai iltaisin mp väen kahvittelut. Voisin taas muistutella niistä mukeista etukäteen. Ei liene mukiasia mikään ongelma, kun Delta-auto yksi näyttelyn sponsoreista. Näyttelyhän on pällistelijöille ilmainen.

Vastaa Viestiin