Käyttelin vähän söörtsiäkin, mutten löytänyt
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
. Varma tieto pariin asiaan kiinnostaisi. Helppo monelle ekaksi, veikkaan... Onko kuusnepan ulkopuoliset ovenkahvat samanlaisia samalla puolen autoa edessä ja takana, vai onko asia tehty taas vaikeimman kautta ja joka ovessa on omanlaisensa kahva?
Toinen kysymys koskee etukelkkaa/palkkia. Tuossa omassa se on kohtalaisen hirveän näköinen, vaikka auto kokonaisuutena on ikäisekseen erittäin siisti. Aikast paksua kamaahan se on tietysti vaikkapa taka"palkkiin" verrattuna, mutta oman auton kohdalla tilannetta on luultavasti pahentanut asia että ruosteita on suojailtu
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
. Ts. päällä on pari kpl paksua massa kerrosta, joka on vetästy sangen eläväisen ruskean päälle. Nyt tilanne on se, että yli puolet massasta on varissut poies. Ja alta paljastuva on karkeaa, ruosteenraiskaamaa mutta onneksi ainakin vielä kohtuu kovan tuntuista Marcello Makaronin rautaa.
Onko kenelläkään omakohtaisesti ikinä tai edes koskaan kyseinen kapine mädäntynyt siihen pisteeseen, että se rupeaa aiheuttamaan todellisia ikävyyksiä... Tarkoitan siis jotain väliltä ja luokkaa, että rupeaa tukivarret, itse palkki tai pata ratkeilemaan irti kiinnityksistään, tai vaihtoehtoisesti leimamies rupeaa yskimään enemmän kuin hiukan. Autohan on näillä näkymin tarkoitus pitää enemmän kuin kauan kun uusiakaan ei enää valmisteta
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
, tietääkö kukaan onko kaikissa kuusnepoissa saman mallinen kelkka? Tuli mieleen, jos esim. jostain vanhemmasta tessusta sais palkin jonka kunnostais huolella, jonka sitten tärräyttäis yhdessä sessiossa tuohon omaan zuperiin
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
tuon toistaiseksi kovan rumiluksen tilalle...
Viljan tar fram det som inte fanns.