Tulee kalliiksi Alfailu kuulemma
Valvoja: Moderators
Tulee kalliiksi Alfailu kuulemma
Tulipa taas osattua
Ostin mammalle kauppakassin, että Alfalla saa itse aina ajaa kun haluaa. Duuni auto makaa pihassa ja odotan tiistai aamua ja korttia kuin kuuta taivaalta ja ajan duuni ajot alfalla ensi viikon varmaan kokonaan. Naapuri kysyi "eikö tuo Alfa ole kallis pitää kun on kalliit osat ja vakuutukset?" Vastasin ei mutta kotivakuutus on tosi kallis ja naapurin ilme oli todella näkemisen arvoinen. olin kai sitten taas ilkeä mutta pitää jostain hakea lohtua kun ei pääse Alfaa ulkoiluttamaan. No sitten Kauniinpi osapuoli halusi maastopuörän ja kävin hakemassa mustan Alfa merkkisen pyörän. Olenko hurahtanut vai onko viikon kortittomuus vienyt loput vähästä äö:sta mennessään vai hakeutuakko johonkin terapiaan? Onko kellään vastaavasta kokemuksia?

Jaguar X
Toyota Hiace TDIC
Scenic dti
Polaris
Toyota Hiace TDIC
Scenic dti
Polaris
- Ricambi
- Car(s): Alfa 159 Q4 3,2 JTS -06
Alfa 155 TSPARK 16V 2.0 -95
Alfa 164 V6 3.0 -91
UAZ 31512 -87
Honda CB 750 K2 -72
ex.166 V6 3.0 -99.... - Paikkakunta: Tampere
Re: Tulee kalliiksi Alfailu kuulemma
Kunhan merkki on Alfa niin ei hätääaar kirjoitti:Tulipa taas osattuaOstin mammalle kauppakassin, että Alfalla saa itse aina ajaa kun haluaa. Duuni auto makaa pihassa ja odotan tiistai aamua ja korttia kuin kuuta taivaalta ja ajan duuni ajot alfalla ensi viikon varmaan kokonaan. Naapuri kysyi "eikö tuo Alfa ole kallis pitää kun on kalliit osat ja vakuutukset?" Vastasin ei mutta kotivakuutus on tosi kallis ja naapurin ilme oli todella näkemisen arvoinen. olin kai sitten taas ilkeä mutta pitää jostain hakea lohtua kun ei pääse Alfaa ulkoiluttamaan. No sitten Kauniinpi osapuoli halusi maastopuörän ja kävin hakemassa mustan Alfa merkkisen pyörän. Olenko hurahtanut vai onko viikon kortittomuus vienyt loput vähästä äö:sta mennessään vai hakeutuakko johonkin terapiaan? Onko kellään vastaavasta kokemuksia?

ex.156 2.5 V6 -99, 155 TS 2.0 16V -95, 164 TS 2.0 -89, 75 V6 3.0 America -88, Berlina 1750 -69
- Cuore Sportivo
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Nyt näyttää jo todella pahalta... Ei muuta kuin koko perhe hoitoon!Hamil kirjoitti:Joo totta puhut. Itse vaihdoin Lexukseen ja nyt on faijakin hommaamassa jotain gts vectraa. Tilanne on todella kriittinen. Itse kun ajattelin, että pääsen aina välillä fiilistelemään faijan 156:lla. Käännytystyö on käynnissä...

Ei enää Alfaa... eipä
- Vittorio Jano
- Moderator
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
Tutuntuttu vaihtoi juuri 156:n Vectraan. Ei kuulemma Tampereen Delta-Autoa kaupanteko kiinnostanut. Entiset alfistit odottelevat kuitenkin jo innolla 156:n seuraajaa ja kehuivat poisvaihdettua Selespeediään kovasti. "Ovat ne sentään autoja" sanoi äijä kun poistuin juttusilta.tv kirjoitti: Miten Alfasta VOI vaihtaa Opeliin? Alfaa ei ole varmaan ymmärtänyt silloin yhtään.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
joo eiköhän se tule toisiin ajatuksiin kun näkee uuden 158. Sais vaan tulla nopeasti...Vittorio Jano kirjoitti:Tutuntuttu vaihtoi juuri 156:n Vectraan. Ei kuulemma Tampereen Delta-Autoa kaupanteko kiinnostanut. Entiset alfistit odottelevat kuitenkin jo innolla 156:n seuraajaa ja kehuivat poisvaihdettua Selespeediään kovasti. "Ovat ne sentään autoja" sanoi äijä kun poistuin juttusilta.tv kirjoitti: Miten Alfasta VOI vaihtaa Opeliin? Alfaa ei ole varmaan ymmärtänyt silloin yhtään.

EDIT: Se on kyllä aivan paikkaansa pitävä väite, että Delta-Autoa ei kaupanteko kyllä kiinnosta kun eräällä naismyyjällä konalassa oli omasta asunnosta keskustelu tärkeämpää kuin meikäläisen ostoaikeet...Täytyy varmaan käydä moikkaamassa Lexuksella kun ens kerralla on siellä päin

On kivaa kun on kivaa