Moro,
tuli ostettua tuo johto ja FiatEcuScan ohjelma. Jostain löysin, että ABS:n lukemiseen tarvitaan 1-7-9 pinnien yhdistäminen ja AirBagien 3-7 yhdistäminen. Kovastihan tuo FiatEcuScanin ukkeli varoitteli, että ei pidä laittaa kaikkia yhteen, vaan viritellä joku valintakytkin, mutta eihän suomalainen sellaista usko, varsinkin joku oli sitä kokeillut eikä mitää outoa havainnut.
Siis kolvi käteen ja ensin 1,7 ja 9 yhteen. Sitten autotalliin kokeilemaan. Juu pelitti ja luki ABS:n. Sitten uudelleen kolmonen mukaan ja kokeilemaan. Lukihan tuo AirBagit ihan mukisematta.
Siis miksi moisesta varoitellaan, rikonko tai karkoitanko sinisen hengen ECUista tai vastaavaa tulevaisuudessa moisella kytkennällä vai pelkkää kateuttaankos sitä varoitteli. Tiettäkö kukaan mikä kaamea vaara uhkaa ?
kyseleepi Jussi
VAG KKL modaus
Valvoja: Moderators