VAG KKL modaus

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
peljoppi
Viestit: 45
Liittynyt: 21 Elo 2010, 19:40

VAG KKL modaus

Viesti Kirjoittaja peljoppi »

Moro,

tuli ostettua tuo johto ja FiatEcuScan ohjelma. Jostain löysin, että ABS:n lukemiseen tarvitaan 1-7-9 pinnien yhdistäminen ja AirBagien 3-7 yhdistäminen. Kovastihan tuo FiatEcuScanin ukkeli varoitteli, että ei pidä laittaa kaikkia yhteen, vaan viritellä joku valintakytkin, mutta eihän suomalainen sellaista usko, varsinkin joku oli sitä kokeillut eikä mitää outoa havainnut.

Siis kolvi käteen ja ensin 1,7 ja 9 yhteen. Sitten autotalliin kokeilemaan. Juu pelitti ja luki ABS:n. Sitten uudelleen kolmonen mukaan ja kokeilemaan. Lukihan tuo AirBagit ihan mukisematta.

Siis miksi moisesta varoitellaan, rikonko tai karkoitanko sinisen hengen ECUista tai vastaavaa tulevaisuudessa moisella kytkennällä vai pelkkää kateuttaankos sitä varoitteli. Tiettäkö kukaan mikä kaamea vaara uhkaa ?

kyseleepi Jussi

peljoppi
Viestit: 45
Liittynyt: 21 Elo 2010, 19:40

Viesti Kirjoittaja peljoppi »

Eikö palstalla surffaile yhtään tietokoneinsinööriä, joka osaisi vastata tuohon mahdolliseen vaaraan?

Jussi

A Bart
Viestit: 1663
Liittynyt: 01 Joulu 2007, 08:52
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja A Bart »

Eikös tätä ole käsitelty jo parissakin ketjussa?

Avatar
katiska
Viestit: 472
Liittynyt: 19 Loka 2009, 10:19
Car(s): AR8, 164, GTV, 155, 156:ia, Sprintit, Ducatoja, Camaro, Trans Sport, RSV Mille
Paikkakunta: Villähde

Viesti Kirjoittaja katiska »

Suoranaisestihan mitään vaaraa ei ole, lähinnähän tuo on varmuuden maksimointia.
En tyytynyt tavanomaiseen.

peljoppi
Viestit: 45
Liittynyt: 21 Elo 2010, 19:40

Viesti Kirjoittaja peljoppi »

Jeps juu, kiitoksia kauhiast

Jussi

Vastaa Viestiin