Vanha sivuhan tuo on mutta IMO aika mielenkiintoista luettavaa. Tarkkailuajalta kertynyt 36450 mailia ja $37,000 huolto- ja korjauslaskut Lisäksi melkein kymppitonnin remontit tiedossa.
Nojoo, kaveri kuluttaa aika hyvään tahtiin jarruja ainakin. Huoltoa nyt voi syyttää jos se vuotaa viikon välein nesteitä pihalle. Monet oli sitten tavallista kulumista mikä tietenkin maksaa jos on tuon luokan auto ja vie merkkihuoltoon. Mutta olihan se synkkää luettavaa.. Tosin tuo jannu tuntui itkevän joka asiasta niin kait huolto mielellään aina jotain vaihtaa
Faijalla oli aikoinaan LS400 letukka ja sanoi että ei selvinny edes öljynvaihdoista alle kymppitonnilla, aina oli jotain.
Juu, tuollainen iso ja tehokas automaattivaihteinen laitos varmaan syö luonnostaankin jarruja mutta kyllä noita nyt näytti menevän vähän liian tiheään. Eihän esmes normiauton etujarrulevyjä pitäisi tarvita vaihtaa ennen kuin joskus 200tkm:n paremmalla puolella.
Nestevuodoista tosiaan kreditsit huollolle, ei voi olla noin vaikeaa saada mehuja pysymään padan sisäpuolella. Siitäkään huolimatta, että tuo V12-pannu ei ole ihan yksinkertaisimmasta päästä.
Mahtaa olla asentajallekin kova paikka joutua tekemisiin tuollaisen kymmenvuotiaan elektroniikkahelvetin kanssa. Mutta olis se silti ihan kiva saada edes valot toimimaan.
Mikä muuten niissä LS400:n huolloissa maksoi noin törkeästi? Osat tietty hurjan hintaisia, mutta ei kai niitä nyt nipponissa pitäisi mennä ihan yhtenään?
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Mikä muuten niissä LS400:n huolloissa maksoi noin törkeästi? Osat tietty hurjan hintaisia, mutta ei kai niitä nyt nipponissa pitäisi mennä ihan yhtenään?
Ei muista, mutta joka kerta sieltä jotain fiksattiin. Pari kertaa jätti tiellekin kun joku piirilevy hajosi Muuten oli kyllä helvetin mukava laiva, 200 lasissa ja emäntäkin luuli että mennään 120:iä