Autotallissa krapisee 2010-2011
Valvoja: Moderators
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
Autotallissa krapisee 2010-2011
Paljon samaa mitä olis pitänyt tehdä:
1. Autotallin remontti loppuun.
2. Vessa-Rellu lyöty laimin. Eli pakolliset remontit alta pois.
3. GTV:n remontin jatkaminen.
4. Spiderin talvihuolto.
5. Pitäisi se rätti ja maalaus jotenkin saada tehtyä. Edelleen...
1. Autotallin remontti loppuun.
2. Vessa-Rellu lyöty laimin. Eli pakolliset remontit alta pois.
3. GTV:n remontin jatkaminen.
4. Spiderin talvihuolto.
5. Pitäisi se rätti ja maalaus jotenkin saada tehtyä. Edelleen...
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)
- Mokomakin
- Viestit: 691
- Liittynyt: 11 Loka 2008, 17:56
- Car(s): 156 2.0ts -98
916 GTV 2.0ts -97
166 2.0ts -00
306 Cabriolet -97
Kadett -65 - Paikkakunta: Salo
Melkosen tutulta listalta kuulostaa, kesällä on ollu tapana ajella ja syksy-talvi-kevät akselilla parsia ajokkeja kasaan.
-GTV hikoilee termaristaan
-uusi tulokas yamaha r5 -72 kampiakseli on tällähetkellä koneistamolla
-Kadett A -65 pohjatyöt pitäis saada kevääseen mennessä tehtyä jotta sen voisi kiikuttaa maalarille ja museotarkastajalle..
saispa tallille jonkun puukamiinan joka pitäis paikat vähän lämpimänä
-GTV hikoilee termaristaan
-uusi tulokas yamaha r5 -72 kampiakseli on tällähetkellä koneistamolla
-Kadett A -65 pohjatyöt pitäis saada kevääseen mennessä tehtyä jotta sen voisi kiikuttaa maalarille ja museotarkastajalle..
saispa tallille jonkun puukamiinan joka pitäis paikat vähän lämpimänä
- JaniW
- Viestit: 840
- Liittynyt: 06 Maalis 2008, 21:29
- Car(s): 156 V6 1998 Azzurro Nuvola
Rellu - Paikkakunta: Jyväskylä
Tavoite on manata seuraavat oireet pois 75:sta:
1. Vaihdelaatikon rutina (vaihdan koko laatikon)
2. Epämääräinen vaihteensiirto (uudet nivelet ym.)
3. Muljuava alusta ja ohjaustuntuma (puslia, tukikumeja, palloniveliä)
1. Vaihdelaatikon rutina (vaihdan koko laatikon)
2. Epämääräinen vaihteensiirto (uudet nivelet ym.)
3. Muljuava alusta ja ohjaustuntuma (puslia, tukikumeja, palloniveliä)
Niinpä, kylmässä tallissa joudun minäkin operoimaan. Ajattelin kokeilla infrapunalämmitintä selän takana.saispa tallille jonkun puukamiinan joka pitäis paikat vähän lämpimänä
- Keltsi
- Viestit: 1683
- Liittynyt: 14 Kesä 2004, 21:33
- Car(s): 155 Q4, 156 2.4 JTD 10V, 156 GTA, 164 TB, B5 Qt
- Paikkakunta: Hämeenlinna
- Raivata 164:lle talvisäilityspaikka alakerran talliin.
- Purkaa yksi Prisma varaosiksi.
- Jatkaa Mazdan lokarinkaarien uudelleen muotoilua, lyhentää lavaa, korottaa koria rungolta, asentaa lisää valoja. jne...
- Saada 156 lopulta oikojalle + koritöihin + maalarille ja jälleen ajoon.
- Tehdä kaverin 3P:hen pikku parannuksia.
ja jos vaikka viimeinkin pääsisi Q4:n koneen kimppuun...
- Purkaa yksi Prisma varaosiksi.
- Jatkaa Mazdan lokarinkaarien uudelleen muotoilua, lyhentää lavaa, korottaa koria rungolta, asentaa lisää valoja. jne...
- Saada 156 lopulta oikojalle + koritöihin + maalarille ja jälleen ajoon.
- Tehdä kaverin 3P:hen pikku parannuksia.
ja jos vaikka viimeinkin pääsisi Q4:n koneen kimppuun...
"No smoke => no power => no hope"
- Abarth
- Viestit: 3093
- Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
- Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3 - Paikkakunta: Riihimäki
Jahka se talli nyt ensin krapisisi kasaan, niin voisi aloittaa taas harrastelun näin monen vuoden jälkeen.
Ensin harrastellaan Vojaan ainakin uudet alatukivarret, jousilaakerit ja katalysaattori. Ja jos ei muuta ilmene, niin sitten sitä ehkä pääsisi 75:n kimppuun.
Sehän jäi muutama vuosi sitten seisomaan kun öljynjäähdyttimen banjoa kiristäessäni vedin jengat joko banjosta tai lohkosta ja hanskat tippuivat niin sanotusti siihen paikkaan.
Sitä (autoa) hierotaan sitten niin kauan, että voin osallistua Cuppiin. Ja jos auto näyttää pysyvän kasassa, niin sitten otetaan Bertone työn alle.
Ensin harrastellaan Vojaan ainakin uudet alatukivarret, jousilaakerit ja katalysaattori. Ja jos ei muuta ilmene, niin sitten sitä ehkä pääsisi 75:n kimppuun.
Sehän jäi muutama vuosi sitten seisomaan kun öljynjäähdyttimen banjoa kiristäessäni vedin jengat joko banjosta tai lohkosta ja hanskat tippuivat niin sanotusti siihen paikkaan.
Sitä (autoa) hierotaan sitten niin kauan, että voin osallistua Cuppiin. Ja jos auto näyttää pysyvän kasassa, niin sitten otetaan Bertone työn alle.
- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
Minä tuskin autotallissa muuta teen kuin kaivan nenääni, olen tiellä, paljastan sivulauseissani tahattomasti etten ymmärrä auton tekniikasta juuri mitään, kalkuloin hiljaa mielessäni konkurssin astetta..
Edessä seuraavia pakottavia ja pakottomia remppoja ennen uutta kesää:
- öljynvaihto
- jakopään remppa, samaan syssyyn GTA:n imunokat ja uudet tulpat
- mahdollisesti lisää viriä pakopuolelle
- hammastangon vaihto sekä ylätukivarret eteen
- kannen viriremppa
Noista pakottavat toteutuvat, pakottomat mahdollisesti...painotuksiin varmasti vaikuttaa osittain se, pysyykö nyt 180tkm ajettu kytkin läjässä..
niin ja tietysti se mitä leimamies leimalla mahdollisesti sanoo.
Edessä seuraavia pakottavia ja pakottomia remppoja ennen uutta kesää:
- öljynvaihto
- jakopään remppa, samaan syssyyn GTA:n imunokat ja uudet tulpat
- mahdollisesti lisää viriä pakopuolelle
- hammastangon vaihto sekä ylätukivarret eteen
- kannen viriremppa
Noista pakottavat toteutuvat, pakottomat mahdollisesti...painotuksiin varmasti vaikuttaa osittain se, pysyykö nyt 180tkm ajettu kytkin läjässä..
niin ja tietysti se mitä leimamies leimalla mahdollisesti sanoo.
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Paikkakunta: Helsinki
Uuuhh, auto on jo talvilevossa ja työ listaa on:
Hitsauttaa pohjasta ruostevauriot
-samalla jos vaikka sais uudet kiskot kuskinpenkille.
Takajarrujen huolto/päivitys.
Jakohihnan vaihto.
-samalla ilmastoinnin hihnan poistaminen käytöstä (ei tietoa miten tehdään).
Paikkailla korista alkavia ruostepisteitä (joita on valtaisa määrä).
Niin ja kesärenkaiden hankinta
Hitsauttaa pohjasta ruostevauriot
-samalla jos vaikka sais uudet kiskot kuskinpenkille.
Takajarrujen huolto/päivitys.
Jakohihnan vaihto.
-samalla ilmastoinnin hihnan poistaminen käytöstä (ei tietoa miten tehdään).
Paikkailla korista alkavia ruostepisteitä (joita on valtaisa määrä).
Niin ja kesärenkaiden hankinta
Talven aikana olisi tarkoitus tehdä seuraavat hommat:
-moottorin purku ja kasaus uusilla vahvemmilla osilla
-uuden kardaanin suunnitelu ja teettäminen
-vahvemman kytkimen suunnitelu ja teko
-jarrujen päivitys
-alustan parannusta ja rungon vahvistusta
-mahdollisesti roll cage:n teko
ja kaikkea muuta pientä....
-moottorin purku ja kasaus uusilla vahvemmilla osilla
-uuden kardaanin suunnitelu ja teettäminen
-vahvemman kytkimen suunnitelu ja teko
-jarrujen päivitys
-alustan parannusta ja rungon vahvistusta
-mahdollisesti roll cage:n teko
ja kaikkea muuta pientä....
Alfa 166 V6 -00, Alfa 75 turbo -87, ex-AR 159 Q4 -06, ex-Giulietta -84 ja -82, ex-155 TS -92
- DaViega
- Viestit: 4527
- Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
Mulla on ehkä vähän pienempää mielessä:
1) Oik etu ylätukivarsi vaihtoon
2) Katsastus
3) Jostain pitäisi taikoa Forten Radiatorstopleak, lämpäri kait vähän tiputtaa
4) peilienvarsien maalaus
5) Samalla valojen viereisten 'pikkumaskin' maalaus
6) Jarrunesteet vaihtoon
7) samalla tod.näk. väriä jarrusatuloihin...
Tuosta eteenpäin on hamaa tulevaisuutta Muuutenkin nuo maalit hommat ovat vähnä niin ja näin, pitäisi löytää vain oikea aika tehdä
1) Oik etu ylätukivarsi vaihtoon
2) Katsastus
3) Jostain pitäisi taikoa Forten Radiatorstopleak, lämpäri kait vähän tiputtaa
4) peilienvarsien maalaus
5) Samalla valojen viereisten 'pikkumaskin' maalaus
6) Jarrunesteet vaihtoon
7) samalla tod.näk. väriä jarrusatuloihin...
Tuosta eteenpäin on hamaa tulevaisuutta Muuutenkin nuo maalit hommat ovat vähnä niin ja näin, pitäisi löytää vain oikea aika tehdä
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Minä istun sohvalla viltin alla ja litkin cognakkia. Talvi on paska vuodenaika.
Jos nyt kumminkin jotain, niin Spideristä pitäisi
- korjata nopeusmittari
- ihmeparantaa laulava perä
- tehdä uudestaan pari ei-niin-kaunista hitsipaikkaa
- nyppiä sisustaa
- vaihtaa takapään risa pusla (tästä nyt ei paljon jää lapsenlapsille kerrottavaa)
Kyllähän tuossa on pari muutakin hellyyttä kaipaavaa Romeloa, mutta Hämähäkkiä ei talvella voi pitkäksi aikaa jättää pihalle. Paleleehan se, etelän elukka.
Jos nyt kumminkin jotain, niin Spideristä pitäisi
- korjata nopeusmittari
- ihmeparantaa laulava perä
- tehdä uudestaan pari ei-niin-kaunista hitsipaikkaa
- nyppiä sisustaa
- vaihtaa takapään risa pusla (tästä nyt ei paljon jää lapsenlapsille kerrottavaa)
Kyllähän tuossa on pari muutakin hellyyttä kaipaavaa Romeloa, mutta Hämähäkkiä ei talvella voi pitkäksi aikaa jättää pihalle. Paleleehan se, etelän elukka.
- Epäkelpokeräilijä -
Eiköhän toi 75 keksi vielä monta uutta juttua mitkä kaipaa huomiota ennenkuin se on taas valmis tien päälle. Olen tässä purkanut tuota vasta hommattua parilitraista kaasaripataa, ehkä sen voisi yrittää saada keulille.
Mutta oikeasti se THE projekti olisi siivota tallista helvetillinen kasa kaikkea mooseksenaikaista romua, tehdä lattia uusiksi, säveltää jonkinnäköiset eristykset seiniin ja oviin, laittaa nippu ikkunoita uusiksi, panostaa valaistukseen ja sommitella ehkä jotain alkeellista lämmitystäkin jne. Niin siellä voisi ehkä joskus tehdäkin jotain.
Mutta oikeasti se THE projekti olisi siivota tallista helvetillinen kasa kaikkea mooseksenaikaista romua, tehdä lattia uusiksi, säveltää jonkinnäköiset eristykset seiniin ja oviin, laittaa nippu ikkunoita uusiksi, panostaa valaistukseen ja sommitella ehkä jotain alkeellista lämmitystäkin jne. Niin siellä voisi ehkä joskus tehdäkin jotain.
- alfa 156 v6
- Viestit: 5150
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
Katos, sama lista sopii myös mulle. 75 omistajan arkea ilmeisesti...155TS kirjoitti: -uuden kardaanin suunnitelu ja teettäminen
-vahvemman kytkimen suunnitelu ja teko
-jarrujen päivitys
-alustan parannusta ja rungon vahvistusta
-mahdollisesti roll cage:n teko
edit: typo
Viimeksi muokannut alfa 156 v6, 21 Loka 2010, 09:17. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- Viestit: 86
- Liittynyt: 20 Touko 2007, 17:56
- Car(s): EX Spider QV -89
- Paikkakunta: Pori/Nakkila
- Viesti:
No ekaksi tarttis nostaa Spideri pukeille.
Irroittaa QV helmat ja kiinnittää ne uudestaan ilman ruuveja, häiritsee silmää kun muoto "kupruilee"
Vaihdekepin juuren kumi hela pitäisi uusia.
Jotain hitsattavaakin olisi, mutta kaveri, joka on hitsannut ennen autojani on hävinnyt jonnekkin,,,,,,
Kuskin oven kahvaa pitäisi virittää,,,
Bensatankki pitäisi uusia ja kardaanin nivelet, itse en tee näitä, korjaamo saa tehdä.
Takatukivarsien puslat vaihdettava takaisin original mallisiin.
Tai sitten en tee mitään edellämainituista kun se toimii muutenkin hemmetin hyvin, no kardaanin nivelet vähintään,,,,,
Irroittaa QV helmat ja kiinnittää ne uudestaan ilman ruuveja, häiritsee silmää kun muoto "kupruilee"
Vaihdekepin juuren kumi hela pitäisi uusia.
Jotain hitsattavaakin olisi, mutta kaveri, joka on hitsannut ennen autojani on hävinnyt jonnekkin,,,,,,
Kuskin oven kahvaa pitäisi virittää,,,
Bensatankki pitäisi uusia ja kardaanin nivelet, itse en tee näitä, korjaamo saa tehdä.
Takatukivarsien puslat vaihdettava takaisin original mallisiin.
Tai sitten en tee mitään edellämainituista kun se toimii muutenkin hemmetin hyvin, no kardaanin nivelet vähintään,,,,,
- Alfissimo
- Viestit: 8307
- Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
- Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4 - Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Pitäisi kuusnepa saada läjään alkutalven aikana, tavoite/toive viim. tammikuun loppu.
1. Kone auki, QV palikoilla kasaan ja muuten leimakuntoon.
2. Samalla kertaa "Super-päivitys" loppuun, jos aika antaa myöten. Osat on.
3. Paljon muuta pientä hienosäätöä, jotka ei leimaamista ja ajoa haittaa, kun "ei anna häiritä". Kevväämmällä.
Valitettavasti jo eläkepäiville päässyt vanhus pitää ns. olosuhteiden pakosta niputtaa arkikulkineeksi. Arvonsa mukaisesti tietenkin.
1. Kone auki, QV palikoilla kasaan ja muuten leimakuntoon.
2. Samalla kertaa "Super-päivitys" loppuun, jos aika antaa myöten. Osat on.
3. Paljon muuta pientä hienosäätöä, jotka ei leimaamista ja ajoa haittaa, kun "ei anna häiritä". Kevväämmällä.
Valitettavasti jo eläkepäiville päässyt vanhus pitää ns. olosuhteiden pakosta niputtaa arkikulkineeksi. Arvonsa mukaisesti tietenkin.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Hitaasti mitään tapahtuu...Koneen purku käynnissä ja kantta irrottaessa huomasin, että kampiakseli pystyy kiertymään 5-10 astetta ennen kuin nokat liikkuu ollenkaan . En vielä tutkinut mistä johtuu, mutta koneesta olikin kuulunut jo pidemmän aikaa sellaista ihmeelistä säksätystä. ebaystä hankittu Alfetan tuplalevykytkin osoittautui toivottua heikommaksi, sinttereillä max 450Nm. Täytyy katsoa mitä sen kanssa tekee... Eihän tässä vielä ole kiire, mutta kohta on155TS kirjoitti:Talven aikana olisi tarkoitus tehdä seuraavat hommat:
-moottorin purku ja kasaus uusilla vahvemmilla osilla
-uuden kardaanin suunnitelu ja teettäminen
-vahvemman kytkimen suunnitelu ja teko
-jarrujen päivitys
-alustan parannusta ja rungon vahvistusta
-mahdollisesti roll cage:n teko
ja kaikkea muuta pientä....
Alfa 166 V6 -00, Alfa 75 turbo -87, ex-AR 159 Q4 -06, ex-Giulietta -84 ja -82, ex-155 TS -92
-
- Viestit: 548
- Liittynyt: 10 Tammi 2006, 21:00
- Car(s): 916 2.0 TS-95
V70 2.0t-01
156 2.0 TS-01 - Paikkakunta: Akaa/ Viiala
156 kässäri vaijereiden vaihto, mondeoon uutta puskuria ja muut muoviosat, 33seen uusi pohja ja motti irti, 3n työmaan puutavarat poikki ja maaliin, 10m metriä hyllyä toiselle seinälle, lattian suolahappopesu ja pinnoitus, vanhan senkin ja levysoitin/radio/kelanauhuri kaapin kunnostus (tai sitten kaikki kymmeniä vuosia vanhat hapettuneet paskat pois ja digiversiot tilalle), tilaa lattialle 2lle autolle jotta jäis vaan pari pihaan.
Niin..ja tornijääkärin täyttö oluella
Niin..ja tornijääkärin täyttö oluella
"ei edes se nytkäys, mutta se äkkipysähdys.."
Vihdoinkin sain jotain aikaan. Tänä kesänä ei tarvitse kuunneella kilisevää kardaania enään http://www.alfabbs.fi/album_pic.php?pic_id=12091
Vielä pitäisi lähettää lyhennettäväksi ja tasapainoitettavaksi. Tosta vauhtipyörästä lähti 2.5kg pois . Saas nähdä oliko liikaa...tuskin . Kone menee kasaan vakio-osilla, kun ei ollut rahaa ostaa vahvempia osia. Koneen avaus kyllä oli ihan kannattavaa, koska sen jakopää ongelman lisäksi siellä oli melkein kokonaan lähtenyt irti kampiakselin öljykanavan porausreiän tulppa. Se kun olisi sieltä lähtenyt huippukierroksilla irti, niin nelospytyn kohdalla lohkossa olisi ollut isoreikä.
Vielä pitäisi lähettää lyhennettäväksi ja tasapainoitettavaksi. Tosta vauhtipyörästä lähti 2.5kg pois . Saas nähdä oliko liikaa...tuskin . Kone menee kasaan vakio-osilla, kun ei ollut rahaa ostaa vahvempia osia. Koneen avaus kyllä oli ihan kannattavaa, koska sen jakopää ongelman lisäksi siellä oli melkein kokonaan lähtenyt irti kampiakselin öljykanavan porausreiän tulppa. Se kun olisi sieltä lähtenyt huippukierroksilla irti, niin nelospytyn kohdalla lohkossa olisi ollut isoreikä.
Alfa 166 V6 -00, Alfa 75 turbo -87, ex-AR 159 Q4 -06, ex-Giulietta -84 ja -82, ex-155 TS -92
- Mokomakin
- Viestit: 691
- Liittynyt: 11 Loka 2008, 17:56
- Car(s): 156 2.0ts -98
916 GTV 2.0ts -97
166 2.0ts -00
306 Cabriolet -97
Kadett -65 - Paikkakunta: Salo
-GTV termari vaihdettuMokomakin kirjoitti:Melkosen tutulta listalta kuulostaa, kesällä on ollu tapana ajella ja syksy-talvi-kevät akselilla parsia ajokkeja kasaan.
-GTV hikoilee termaristaan
-uusi tulokas yamaha r5 -72 kampiakseli on tällähetkellä koneistamolla
-Kadett A -65 pohjatyöt pitäis saada kevääseen mennessä tehtyä jotta sen voisi kiikuttaa maalarille ja museotarkastajalle..
saispa tallille jonkun puukamiinan joka pitäis paikat vähän lämpimänä
-Yamaha ollut käyntikunnossa jo tovin, tänään tuli kaasuvaijeria ja pikkuhiluja jenkeistä, kerkee siis hyvin kesäksi ajoon (toivottavasti museopyöränä..)
-Kadettiin ei ole keretty koskea
-156 sai uuden haitariosan pakoputkeen sekä kohta menee jakopää uusiksi, osat jo pöydällä.
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
Re: Autotallissa krapisee 2010-2011
Ykkönen tuli melkein valmiiksi. Pari sähköjohtoa roikkuu. Lattia hionta ja pinnoitus tekemättä.Alfistipohjoosesta kirjoitti:Paljon samaa mitä olis pitänyt tehdä:
1. Autotallin remontti loppuun.
2. Vessa-Rellu lyöty laimin. Eli pakolliset remontit alta pois.
3. GTV:n remontin jatkaminen.
4. Spiderin talvihuolto.
5. Pitäisi se rätti ja maalaus jotenkin saada tehtyä. Edelleen...
Kakkonen jäi öljynvaihtoon. Mutta oli kuitenkin nosturilla.
Kolmonen ei toteutunut lainkaan.
Nelonen tuli tehtyä.
Viitoseen oli muka suunnitelma mutta eihän persaukisen budjettiin se sopinut.
Widu mikä isäntä.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)