^^no sehän on ihan normimeininki ettei huippukuntoinen ja RÄPELTÄMÄTÖN/VIRITTÄMÄTÖN kelpaa kellekkään, suomalaiset nihilistit kun ostavat mieluummin paskan puoli-ilmaiseksi kuin huippuyksilön käypäiseen hintaan ja sitten itketään kun kaikki rahat menee sen paskanlaittoon että saa edes välttävään ajokuntoon..
tuo on muuten jopa huokeahko kun ajattelee mitä 75 turbot maksavat nykypäivänä keskieuroopassa.. eikä noita viimmeisen vuosikerran turboja ole edes juurikaan tarjolla edes normaalina saatikka sitten serie numeratana.. autonhan omistaa sama kaveri jonka vähän ajetusta ja tammiselta pietarsaaresta lähtöisin olevasta valkoisesta 75TS:tä oli aikaaann juttu Klassikot lehdessä..
piru kun ei olisi alfoja nurkat pullollaan niin tulisi kyllä haettua omaan talliin..
asiaa sivuten: kaveri hankki juuri 89tkm ajetun, kahdella omistajalla olleen ja ruosteettoman 10/74 rekisteröidyn alfetta GT:n, maksoikin siitä liki hurjat 2000€, renkaanpotkijoita ja nettikyselyitä oli myyjän mukaan kuulemma riittänyt ja paras tarjouskin ennen kaveria peräti 500€..
entäpä sitten vaikkei kone käynytkään kunnolla ja viimmeisin kats oli suoritettu vuonna -98,oli asunut kuitenkin ikänsä lämpimässä tallissa hyvä ostos joka tapauksessa ja taattua museokamaa..