Ylätukivarret

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
puuha
Viestit: 1889
Liittynyt: 23 Heinä 2003, 03:52
Car(s): BMW
Paikkakunta: Turku

Ylätukivarret

Viesti Kirjoittaja puuha »

Ensiksi täytyy olla tyytyväinen että Alfa meni läpi katsastuksesta.
Pienin huomautuksin tosin...
Molemmat ylätukivarret orastavasti löysät, hanttarin puoleinen iskari kuollut. Onneksi iskareihin ei ole määritelty hylkäys rajoja!
Noilla ylätuilla ajettu n.25tkm. Onko normaalia että menee tossa ajassa vaihtokuntoon?
Niin, ja autoahan on aavistuksen madallettu.
Makaroonia jo vuodesta -98

Maho
Viestit: 946
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 10:29
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Maho »

Muukkosella juuri tarjottiin powerflexin puslia noihin ylätukivarsiin kun sieltä tilasin kokonaan uudet varret. Taisi hinta olla 73€ kumpikin puoli.
En niitä tilannut sen takia kun ei ole pokkaa/tuttuja kuten puuhalla ketkä vaihtaisi puslat ilmaiseksi :mrgreen:
Ei enää Alfaa... eipä

pietro
Viestit: 119
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 23:30
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja pietro »

:mrgreen: :mrgreen:

Avatar
alfa 156 v6
Viestit: 5150
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v
Paikkakunta: Keuruu

Re: Ylätukivarret

Viesti Kirjoittaja alfa 156 v6 »

puuha kirjoitti: Niin, ja autoahan on aavistuksen madallettu.
:lol: joo...

Avatar
puuha
Viestit: 1889
Liittynyt: 23 Heinä 2003, 03:52
Car(s): BMW
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja puuha »

No niin, Konin säädettävät asennettu. Kylläpä oli jämäkkä ajaa kotiin. Ehkä aavistuksen kovat tällä hetkellä mutta saahan niitä säädettyä :mrgreen:
Isot kiitokset Vianorin pojille hyvästä työstä, vaikka "hieman" otti vastaan ylätukivarren mutteri. hintaa en nyt kerro... saan siitä kuitenkin irvistelyä... :mrgreen:
Makaroonia jo vuodesta -98

pietro
Viestit: 119
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 23:30
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja pietro »

Otitkos nääs kaikki kamat Vianorin kautta vai oliko sulla omat roippeet mukana. Tarvikkeitten hinnan varmaan uskallat kertoa.

Olikos sulla muuten Novitec jouset orkkis iskareitten kanssa kun noin nopiaan oli iskarit entiset. Siis meinaan lähinnä itseäni ajatellen, kun tässä auton tontitus on ajankohtainen niin pitääkö het investoida iskareihinkin. Kun muistaakseni sulla oli ensin Eibachin kierukat ja sitten ilmoisesti Novitecit.

Avatar
puuha
Viestit: 1889
Liittynyt: 23 Heinä 2003, 03:52
Car(s): BMW
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja puuha »

Juu kaikki palikat Vianor kautta. Perkeles kun oli jäänyt kuskinpuolen koiranluu löysälle, kolisi hiukan. Kävin kiristyttämässä äsken. No eihän se kiristys auttanut, oli kierre korkannut. hain samalla uudet molemmat "luut".

Pietro: Ne Eibach oli mun ex-Mareassa, nyt Alfassa Novitec. Ilmeisesti oli alkuperäiset iskarit. Mutta tuskin nämä uudet Konit turhaan alle tuli laitettua :mrgreen:
Makaroonia jo vuodesta -98

pietro
Viestit: 119
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 23:30
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja pietro »

Istuukos kärry vieläkin matalammalla? Näytti meinaan sen verran matalalle jo aiemmin ettei taitais olla asiaa meitin kotipihaan lainkaan. Vaimo alkais luulla räp-artistiks :-D No ei vasinkaan, on toi meitin hiekkatie sen verran kuoppanen ettei oikein uskalla. Toisaalta sittenhän vois olla yötä pois ja vaimokin ymmärtää :mrgreen: Kävitkös taasen samassa Vianorissa. Alkaa meinaan sitten olemaan pojilla jo Alfan kalut sen verran tuttuja ettei tarvii enää harjotella.

Avatar
puuha
Viestit: 1889
Liittynyt: 23 Heinä 2003, 03:52
Car(s): BMW
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja puuha »

Mitäs sitä vanhaa hyvää kunnon tuttua Vianoria vaihtamaan :mrgreen:
Ja onpahan pojat oppineet Alfan niksit.
Makaroonia jo vuodesta -98

Vastaa Viestiin