33 kynnyskotelot

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Alfred Romero
Viestit: 548
Liittynyt: 10 Tammi 2006, 21:00
Car(s): 916 2.0 TS-95
V70 2.0t-01
156 2.0 TS-01
Paikkakunta: Akaa/ Viiala

33 kynnyskotelot

Viesti Kirjoittaja Alfred Romero »

Moro. Osaisko joku selventää, mikä hemmetin viritys ovat nuo 33sten ovi/ kynnyskotelot?
Ne käännökset, jotka tulevat sisäänpäin kohti lattiaa ovat vain jollain hemmetin massalla tiivistettyjä? Kuitenkin niissä on esim. turvavöiden alapultit kiinni.
Ihmettelin ratkaisua jo edellisen 33sen kohdalla, johon sitten tein kiinteät kotelot.
Eli tiivistettynä: mitä ja miksi? Ja sitten..
Saako jostain valmiita jarruputki settejä paineentasausventtiililtä kohti keulaa? Joku sanoi ettei saa ja joku taas kertoi toista..
Edellisessä projektissa laitoin jatkomutterit tyynen viileästi kiinni ja leimamies kysyi, että oliko entuudestaan, johon vastasin että tottakai. Eihän niitä muuten saa noin tehdä :-D . Selitys kelpasi. Taitaisi olla helpoin keino rakennella jonkinlainen kotelo pohjaan, johon nuo jatkot piilottaisi..
Putkien pujottelu on aika persmäinen homma silleen ihan virallisesti tehtynä.
Kituus.
"ei edes se nytkäys, mutta se äkkipysähdys.."

Avatar
jarvay
Viestit: 238
Liittynyt: 27 Syys 2005, 17:23
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarvay »

ne sisäpuolen kotelothan käntyy lattialevyä pitkin ja menee siihen helman pokkaukselle asti, lattialevyn ja kotelon välissä on juurikin sitä jotain massaa, mutta helmassa se on pistehitsillä kiinni, kotelon sisällä menee keskellä väliseinä joka on kans helmassa kiinni ja ulkopuolen kotelo on erikseen. Helmassa on siis kolme peltiä päällekkäin. Itsellä just työn alla nuo kotelot:)

Alfred Romero
Viestit: 548
Liittynyt: 10 Tammi 2006, 21:00
Car(s): 916 2.0 TS-95
V70 2.0t-01
156 2.0 TS-01
Paikkakunta: Akaa/ Viiala

Viesti Kirjoittaja Alfred Romero »

Ulkohelma löytyi onneksi kaupasta hintaan n. 30€.
Täytyykin tehdä rälläkällä "rakenneleikkaus" :-D
Kiitos.
"ei edes se nytkäys, mutta se äkkipysähdys.."

Vastaa Viestiin